![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb de naam van de site waar ik het voor gemaakt heb bewust niet genoemd, omdat dat er niet toe doet. Het is mijn foto die gemaakt is nadat ik klaar was voor die site. Dus de site staat er buiten. Ik heb inderdaad de ambitie om later verder te komen, maar een opleiding hiervoor is voor mij (nog) te duur. En een cursus zit er voorlopig niet in vanwege andere dingen. Maar ach, waarom oordelen op één foto? Jullie maken nooit lol in het leven? Het sarcasme is toch duidelijk te zien op die foto of niet dan. |
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by Mark G.; 02-05-2006 at 22:26. |
|
||||
|
||||
![]()
Hoewel wij braaf achter de draad staan en dus eigenlijk niets met deze discussie te maken hebben, voelen wij ons toch aangesproken als zijnde 'idioten met te goedkope fototoestellen waarmee we foto's maken voor onze obscure, in elkaar geflanste prutssite'.
Ons zal je hier niet meer zien ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Kijk JV1 begrijpt het gewoon helemaal. Het gaat er gewoon totaal niet om wat je aan hebt, oke beetje nette kleren is nooit verkeerd, maar het is maar gewoon net wat je onder "net" verstaat. Ik vind niks mis met deze jongeman ze kleren, het zou niet mijn keus zijn maar zie ook geen probleem.
Bovendien waar gaat het nou om veiligheid en normaal omgaan met elkaar of uiterlijk? Zolang jij niemand in de weg loopt en gewoon zelf je ding doet binnen bepaalde veiligheids eissen maakt het toch niet uit of je nou in een net pak of in je jogging broek rond loopt, ieder ze eigen ding... Ik denk meer dat het "probleem" van sommige hier meer ligt dat hun werk word overgenomen door dit soort jongens die ook gewoon mooie foto`s maken, maar er geen geld voor vragen, of in ieder geval voor minder. sommige balen hier van en merken dat dit soort mensen hun werk "over gaan nemen". Hierbij kunnen ze maar niks tot weinig doen en beginnen vervolgens maar over kleding, zogenaamd gedrag enz. enz. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Het wordt hier een leuke discussie.
Dat met die kleding was trouwens een randopmerking voor Mark G's eigen bestwil (= verderkomen in dit wereldje). Waar jullie je op dat vlak dan blijven druk om maken is me een raadsel. |
|
|||
|
|||
Quote:
Maja, genoeg daarover idd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mij gaat het niet om dit ene individu, er zijn er anderen die zich geroepen voelen om het op de man te spelen - maar dat laat ik voor hun rekening. Ik spreek in algemene termen en gebruik hem als voorbeeld. Als de foto wordt gezet, wordt ie enkel gebruikt. Bovendien ben ik ondertussen te oud om nog jaloers te zijn op wie of wat dan ook. Ik vind wel dat de pro's een heel terecht punt hebben, amateurs met ambitie of niet. En zoals ik al eerder aangaf. Ge kunt er uw laars aan vegen, of ge kunt constructief naar een oplossing zoeken. Want weggaan, zullen die amateurs dus niet. Reclameren, schieten en andere onzin is het makkelijkst wat er is en kan iedereen. Een constructief idee uitwerken is veel minder mensen gegeven. Mark G. heeft wel een hele schare fans meegebracht. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dit soort topics blijven altijd een discussie mensen. Als een nieuws site die veel informatie publiceren, dat ook interessant is voor de bezoekers en die hebben goede fotograven in 'dienst' en ze doen overal veel moeite voor dan vindt ik het terrecht dat ze in aanmerking komen voor accreditatie. Echter als iemand toevallig een paar berichten schrijft voor het betreffende medium / website dan komt hij/zei niet in aanmerking ervoor.
Als ik naar mezelf en de site kijk, ik waag mij er niet aan om foto's te maken, dit zijn mijn cappiciteiten niet, ik zit op het perscentrum verslagen te typen, het fotograveren laat ik wel aan de mensen over die er verstand van hebben, zo hebben wij een fotograaf die er een studie voor gevolgd heeft, en deze persoon wil graag hogerop komen en doet er veel moeite voor om toch nog een beetje 'anders' te zijn dan iedereen. Alle foto's lijken namelijk tegenwoordig heel veel op mekaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
het ging hem dan denk ik ook niet om achter het draad maar over: 'idioten met te goedkope fototoestellen waarmee we foto's maken voor onze obscure, in elkaar geflanste prutssite'.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
De bottomline is dat er tijdens de WS ontiegelijk veel amateurs onterecht een accreditatie gekregen hebben - iedereen die vindt van niet, heeft boter op het hoofd (zoals ze dat zo mooi zeggen)
![]() Al de andere rest is blablabla, waar jullie doorheen moeten kijken, want wat er gaat overblijven, is - hopelijk - een aangepast beleid en een hele hoop gasten die hun gal gespuwd hebben en verdwaasd gaan zitten kijken. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (0 members and 7 guests) | |
|
|