De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-05-2006, 22:22
Mark G. Mark G. is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Huudo
*tekst*
Ja, ik heb de foto weggehaald vanwege deze discussie. Wat is het probleem?

Ik heb de naam van de site waar ik het voor gemaakt heb bewust niet genoemd, omdat dat er niet toe doet. Het is mijn foto die gemaakt is nadat ik klaar was voor die site. Dus de site staat er buiten.

Ik heb inderdaad de ambitie om later verder te komen, maar een opleiding hiervoor is voor mij (nog) te duur. En een cursus zit er voorlopig niet in vanwege andere dingen.

Maar ach, waarom oordelen op één foto? Jullie maken nooit lol in het leven? Het sarcasme is toch duidelijk te zien op die foto of niet dan.
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 22:23
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by bluelite
Ik vind het fantastisch dat jij foto's wil maken en dat je daarvoor om te beginnen een D70 aanschaft. Je moet immers altijd klein beginnen. Maar hoeveel duizenden mensen in België en Nederland willen niet al te graag foto's maken van voor de draad? Als die allemaal aan perskaart aanvragen, gewoon omdat het hobby-fotografen zijn... Al die hobby-fotografen dromen ervan om professioneel equipment aan te kopen.
Ik heb de kaart niet zelf aangevraagd.. Er werd mij gevraagd of ik foto's wilde maken. Gelukkig zouden de verstandige mensen hier nee zeggen op zon aanbod.

Last edited by Mark G.; 02-05-2006 at 22:26.
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 22:29
insanity's Avatar
insanity insanity is offline
De Paddock Regular

Unhappy

Hoewel wij braaf achter de draad staan en dus eigenlijk niets met deze discussie te maken hebben, voelen wij ons toch aangesproken als zijnde 'idioten met te goedkope fototoestellen waarmee we foto's maken voor onze obscure, in elkaar geflanste prutssite'.

Ons zal je hier niet meer zien
Old 02-05-2006, 22:30
Chef Bral Chef Bral is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by insanity
Hoewel wij braaf achter de draad staan en dus eigenlijk niets met deze discussie te maken hebben, voelen wij ons toch aangesproken als zijnde 'idioten met te goedkope fototoestellen waarmee we foto's maken voor onze obscure, in elkaar geflanste prutssite'.

Amen
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 22:30
NH88 NH88 is offline
De Paddock Rookie

Kijk JV1 begrijpt het gewoon helemaal. Het gaat er gewoon totaal niet om wat je aan hebt, oke beetje nette kleren is nooit verkeerd, maar het is maar gewoon net wat je onder "net" verstaat. Ik vind niks mis met deze jongeman ze kleren, het zou niet mijn keus zijn maar zie ook geen probleem.

Bovendien waar gaat het nou om veiligheid en normaal omgaan met elkaar of uiterlijk? Zolang jij niemand in de weg loopt en gewoon zelf je ding doet binnen bepaalde veiligheids eissen maakt het toch niet uit of je nou in een net pak of in je jogging broek rond loopt, ieder ze eigen ding...

Ik denk meer dat het "probleem" van sommige hier meer ligt dat hun werk word overgenomen door dit soort jongens die ook gewoon mooie foto`s maken, maar er geen geld voor vragen, of in ieder geval voor minder. sommige balen hier van en merken dat dit soort mensen hun werk "over gaan nemen". Hierbij kunnen ze maar niks tot weinig doen en beginnen vervolgens maar over kleding, zogenaamd gedrag enz. enz.
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 22:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Hoewel wij braaf achter de draad staan en dus eigenlijk niets met deze discussie te maken hebben,
Die redenatie volg ik niet. Jullie staan netjes achter de draad, maken geen "misbruik" van perskaarten. Hoe kun je je dan aangesproken en beledigd voelen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 22:37
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Het wordt hier een leuke discussie.

Dat met die kleding was trouwens een randopmerking voor Mark G's eigen bestwil (= verderkomen in dit wereldje). Waar jullie je op dat vlak dan blijven druk om maken is me een raadsel.
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 22:38
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by bluelite
Het wordt hier een leuke discussie.

Dat met die kleding was trouwens een randopmerking voor Mark G's eigen bestwil (= verderkomen in dit wereldje). Waar jullie je op dat vlak dan blijven druk om maken is me een raadsel.
Feit is dat je me dit in januari ook al gezegd hebt en toen heb ik je gemeld dat ik nieuwe kleren had gekocht voor Valencia. Dan begin je hier weer van "ja hij zal er daar ook wel zo hebben bijgelopen". Maar vind het nogal minder dat ik het hier moet lezen en dat mij er zaterdag niks over werd gezegd.

Maja, genoeg daarover idd.
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 22:44
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Chef Bral
Goedenavond heren. Ik kwam toevallig in dit topic terecht en vroeg me eerst af wat dit moest betekenen, maar toen zag ik een stelletje zielige postings waarbij ik het niet kon laten om er even op te reageren.

Zijn jullie jaloers, zijn jullie de weg kwijt of depressief? Waar de f*ck maken jullie je druk om?? Die jongen (Mark G.) maakt voor de lol foto's en is zo te lezen net begonnen met het wat 'grotere' werk. Dan moet het voor hem toch geweldig zijn dat hij zo dichtbij kon komen om foto's te maken!? Dat jullie je eraan kunnen irriteren begrijp ik echt niet, hij zegt zelf dat hij niemand in de weg stond. Misschien heeft Mark G. wel een fantastisch weekend gehad en is hij zelf waanzinnig blij met de foto's die hij gemaakt heeft en wij zijn jullie om je er tegenaan te bemoeien?

Wat helemaal het dieptepunt is, is dat jullie beginnen over zijn kledingskeuze. Dat is toch krankjorem!? Zijn jullie allemaal van die eenheidsworsten die in hetzelfde kledij lopen... Iedereen mag zich toch onderscheiden van de rest en als hij zich er prettig bij voelt, f*ck it. Wat hij zelf zegt, hij begint net. Als hij het later echt als serieus werk zou willen gaan doen denken jullie dat hij er dan nog steeds zo bijloopt? En al is het zo, het gaat toch om de foto's, niet om de kleding.

Ga wat nuttigs doen jongens, wat een gezeur zeg!
Misschien toch eens wat beter lezen. Er zijn 2 discussies aan de gang. Eentje die gaat over amateurs die werk "stelen" van professionals en anderzijds een jongen die nu in de vuurlijn is komen te liggen.

Mij gaat het niet om dit ene individu, er zijn er anderen die zich geroepen voelen om het op de man te spelen - maar dat laat ik voor hun rekening. Ik spreek in algemene termen en gebruik hem als voorbeeld. Als de foto wordt gezet, wordt ie enkel gebruikt.

Bovendien ben ik ondertussen te oud om nog jaloers te zijn op wie of wat dan ook. Ik vind wel dat de pro's een heel terecht punt hebben, amateurs met ambitie of niet. En zoals ik al eerder aangaf. Ge kunt er uw laars aan vegen, of ge kunt constructief naar een oplossing zoeken. Want weggaan, zullen die amateurs dus niet. Reclameren, schieten en andere onzin is het makkelijkst wat er is en kan iedereen. Een constructief idee uitwerken is veel minder mensen gegeven.

Mark G. heeft wel een hele schare fans meegebracht.
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 22:46
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Dit soort topics blijven altijd een discussie mensen. Als een nieuws site die veel informatie publiceren, dat ook interessant is voor de bezoekers en die hebben goede fotograven in 'dienst' en ze doen overal veel moeite voor dan vindt ik het terrecht dat ze in aanmerking komen voor accreditatie. Echter als iemand toevallig een paar berichten schrijft voor het betreffende medium / website dan komt hij/zei niet in aanmerking ervoor.

Als ik naar mezelf en de site kijk, ik waag mij er niet aan om foto's te maken, dit zijn mijn cappiciteiten niet, ik zit op het perscentrum verslagen te typen, het fotograveren laat ik wel aan de mensen over die er verstand van hebben, zo hebben wij een fotograaf die er een studie voor gevolgd heeft, en deze persoon wil graag hogerop komen en doet er veel moeite voor om toch nog een beetje 'anders' te zijn dan iedereen. Alle foto's lijken namelijk tegenwoordig heel veel op mekaar.

http://www.auto-sport.nu
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 22:46
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:

Zoals Mark ook al aangaf, dat snap ik niet... ?? Ik sta ook achter de draad hoor, maar dat neemt niet weg dat ik me kan vinden in wat er gezegd wordt over brood verdienen enz.
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 22:58
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Chef Bral
Goedenavond heren. Ik kwam toevallig in dit topic terecht en vroeg me eerst af wat dit moest betekenen, maar toen zag ik een stelletje zielige postings waarbij ik het niet kon laten om er even op te reageren.

Zijn jullie jaloers, zijn jullie de weg kwijt of depressief? Waar de f*ck maken jullie je druk om?? Die jongen (Mark G.) maakt voor de lol foto's en is zo te lezen net begonnen met het wat 'grotere' werk. Dan moet het voor hem toch geweldig zijn dat hij zo dichtbij kon komen om foto's te maken!? Dat jullie je eraan kunnen irriteren begrijp ik echt niet, hij zegt zelf dat hij niemand in de weg stond. Misschien heeft Mark G. wel een fantastisch weekend gehad en is hij zelf waanzinnig blij met de foto's die hij gemaakt heeft en wij zijn jullie om je er tegenaan te bemoeien?
!
Geweldige binnenkomer op dit forum Trouwens als je zo'n sterke mening hebt waarom moet je dat dan posten onder een zogenaamd niet te traceren nickname? Beetje ventje of grote jongen komt gewoon open en bloot voor zijn mening uit.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 22:59
NH88 NH88 is offline
De Paddock Rookie

het ging hem dan denk ik ook niet om achter het draad maar over: 'idioten met te goedkope fototoestellen waarmee we foto's maken voor onze obscure, in elkaar geflanste prutssite'.

Reply With Quote
Old 02-05-2006, 23:11
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by NH88
het ging hem dan denk ik ook niet om achter het draad maar over: 'idioten met te goedkope fototoestellen waarmee we foto's maken voor onze obscure, in elkaar geflanste prutssite'.

De term idioot zul je niet tegenkomen in mijn eerste bericht van deze thread. Daarnaast richt ik me op het volk voor de draad en niet de welwillende amateur achter de draad. Wat betreft obscuur en prutssites? Soms moet je dingen wat harder verwoorden om een effect te krijgen. Dat is wel gelukt lijkt me zo, gezien de reacties
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 23:15
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

De bottomline is dat er tijdens de WS ontiegelijk veel amateurs onterecht een accreditatie gekregen hebben - iedereen die vindt van niet, heeft boter op het hoofd (zoals ze dat zo mooi zeggen)

Al de andere rest is blablabla, waar jullie doorheen moeten kijken, want wat er gaat overblijven, is - hopelijk - een aangepast beleid en een hele hoop gasten die hun gal gespuwd hebben en verdwaasd gaan zitten kijken.

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)

Posting Rules