![]() |
|
#136
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Je vertelt dat mindere goden afgelopen weekend door de Vettes zijn aangetikt en zelfs van de baan zijn geramd. Jij was daar blijkbaar getuige van. Omdat er op de montage, geproduceerd door Videohouse voor alle TV-zenders, van dat getik en van dat van-de-baan-geram niks te zien is, vroeg ik hier om meer details: wie is er allemaal getikt en geramd? Tot nu toe is me één incident gemeld dat zich voordeed tijdens de tweede, natte kwalificatie. Een tik van een door een Nederlander bestuurde Corvette tegen een klasse 3-Porsche. Als er tijdens de race auto's van de baan zijn geramd door de Vettes, dan verbaast het me dat er daarvan op de Videohouse-montage niks te zien is en dat er voorlopig nergens melding is van gemaakt. Het ruwe beeldmateriaal van Videohouse heb ik niet gevisioneerd, maar ik ben er zeker van dat een dergelijk incident tussen een Vette en een tragere auto (met zelfs sortie tot gevolg) in de montage zou worden opgenomen.
__________________
www.skynet.be/pitstoptv |
#137
|
|||
|
|||
El Torro, blijkbaar heb je zelf deelgenomen aan de Belcar Home Race en ben je getikt door de Corvettes. Met welke wagen reed jij?
__________________
www.skynet.be/pitstoptv |
#138
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou ook wel eens willen weten voor welk team hij rijdt, dan.
__________________
|
#139
|
||||
|
||||
Quote:
Wat denken we van de foto in de attachment? Daar zien we Kermit toch een flinke beuk uitdelen op een plek waar dat absoluut niet kan. Bovenop de Sacrementshelling.........als het daar misgaat eindig je in het meest gunstige geval in de niewe grindbak tussen post 10 en 11. De kans dat je zowat haaks de muur in gaat is meer realistisch te noemen. Om enkele mensen voor te zijn. De baanposten zullen dit waarschijnlijk niet gezien hebben om dat de mensen van post 9 en 10 aan de verkeerde kant staan om dit waar te nemen. De coureur van deze KS wagen zit volledig rechts. Meer ruimte kan hij niet geven. Je zou kunnen zeggen dat hij wellicht links naar boven had moeten gaan.............maar wil je die lijn volgen dan moet je dit al besluiten bij het ingaan van de eerste chicane. Door het gigantische snelheidsverschil komt zo'n boze Kermit sneller in je kont als dat men verwacht. Probeer dat maar eens goed in te schatten in het begin van het seizoen ![]() Dat is overigens wel een leuke discussie voor een aparte thread. Welke lijn moet een coureur volgen als hij gedubbeld wordt?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#140
|
||||
|
||||
Quote:
|
#141
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#142
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
http://www.brechtdecancq.com Last edited by Brecht; 26-05-2006 at 19:17. |
#143
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#144
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#145
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#146
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Neem nu de dreun van Chris Mattheus tegen Jürgen Van Hover. De ene zegt dat de andere 25 m. te vroeg heeft geremd. Is dat excuus geldig? ![]() Wat kunnen we opmaken uit de foto van het contact tussen de KS Silhouette en de GLPK Vette? Weinig. Het is een momentopname. Kan het zijn dat de KS plots toch iets van zijn lijn afweek en zo contact maakte met Kermit, of was het omgekeerd? ![]()
__________________
www.skynet.be/pitstoptv |
#147
|
||||
|
||||
Quote:
Op dat punt zijn recente uitspraken van Sir Jacky Stewart wel een goede overweging waard. Die noemde Schumacher een van de slechtste wereldkampioenen ooit! Straffe kost van die ouwe Schot. Echter, er is geen speld tussen te krijgen. Hij noemde Schumacher als voorbeeld......maar bedoelde daarmee eigenlijk de huidige generatie coureurs. Vandaag de dag kan je er lustig op losbeuken, je loopt toch geen schrammetje op. Hoogstens op je bankrekening. In het (verre) verleden was botsen uit den boze, elke schuiver of tik kon fataal aflopen. Er was meer onderling respect voor elkaar. Leven en laten leven was het parool. Wat betreft de foto, check de ruwe beelden eens van videohouse...........en geef je objectieve mening eens. Meestal zit je wat dat betreft goed.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#148
|
|||
|
|||
Quote:
Zeg dan gewoon over welke tik het gaat en blijf niet rond de pot pissen. Ik heb ook gesproken met de mensen van NGT voor de race, van het incident hebben ze niks verteld. Marc komt hier ook op het Forum dus als hij zwaar tild aan dit incident zal hij het hier wel melden. Over Chris M zijn incident: heb een piloot die voor hem reed tijdens de race zelf horen zeggen. Heb Chris laten passeren want zoals hij soms kwam opzetten, moet het misgaan. En enkele ronden na de piloten wissel is Chris mogen binnen komen en ja het was KASSA. |
#149
|
||||
|
||||
der wordt hier nogal veel geklaagd over de groten hun "gevaarlijk" racegedrag, maar wat Philippe Craco deed bij zijn start in de pitlane, kon ook niet door de beugel, maar daar hoor je niets van.
Mark pleit hier voor een afschaf van Klasse 1, maar we kunnen blijkbaar beter Klasse 2 en 3 afschaffen, want daar is precies niemand in geintresseerd...
__________________
|
#150
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is mijn mening na dit debat ivm geklaag over 'gevaarlijk' racegedrag. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|