De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driften, going sideways!
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-06-2006, 01:06
jeanke's Avatar
jeanke jeanke is offline
De Paddock Rookie

Hoi iedereen,

omdat ik hier niet zo onmiddellijk terug vond hoe foto's te plaatsen, heb ik m'n avatar maar aangepast met een fotootje uit de werkplaats, status van de wagens vanavond. Morgen terug met een gans team aan de slag. Vermoedelijk zullen we pas zeer laat in de paddock opduiken op vrijdagavond, maar volgens de kalender zijn het momenteel toch de langste dagen van het jaar, dus who cares.
Reply With Quote
Old 29-06-2006, 12:58
M-jo's Avatar
M-jo M-jo is offline
De Paddock Regular

En wat zijn de 1ste indrukken van BE Driftseries ?
Is Chimay een beetje meegevallen ?
Prachtige burn-out trouwens .
Old 03-07-2006, 21:29
Fille's Avatar
Fille Fille is offline
De Paddock Rookie

Eerste indrukken Drift Series

Verslag van de Drift @ Chimay

Na dus 3 dagen en nachten sleutelen reed ik met de eerste wagen richting Chimay. Daar aangekomen om 02:30 's morgens mocht ik er niet in. Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik op dat moment behoorlijk pissed off was en goesting had om te . Toch de "oranje nazikes" overtuigd dat ik doodmoe van Brussel kwam en nog eens een toerke terug mocht doen om de P-wagen op te halen...

Uiteindelijk zijn we dan om 07:30 gearriveerd in Chimay en tja... de dag moest nog beginnen...

Het geluk stond - zoals diegene die aanwezig waren wel zullen gemerkt hebben - niet aan onze kant op zaterdag. Eerste run en het gaspedaal bleef hangen, bij de 2de run vloog de motorkap open met gebarsten ruit tot gevolg. Dan de P-wagen maar in orde gebracht en we waren terug op weg.

Het spijtige was dat onze race ervaring iets te hard naar boven kwam: race-banden niet gebruiken voor het driften... De setup van de wagens was goed (is gisteren gebleken in Ciney, waar - met dank - Joep de Kort een mega demo heeft gegeven (meer hierover in een andere thread)) maar de wagen "plakte" letterlijk aan de weg en driften was uitgesloten.

Zondag ruitje vervangen (met dank aan BMW Belien voor de E36 ruit) en van driften is er niet veel in huis gekomen (race-banden). Dan heeft Dimitri maar een ontzettend goeie burnout gegeven die het publiek wel wist te smaken.

Over 2 weken verschijnt het artikel van Iwan Kneuts in P-Magazine dus met zijn allen naar de boekhandel !

In het kort: we missen nog ervaring maar zijn ervan overtuigd dat we er binnenkort wel staan! En aan de collega drifters: atmosfeer, vriendschap en zoveel sensatie - daar kunnen ze op de Belcar enkel van dromen! R E S P E C T!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules