![]() |
|
|
||||
|
||||
In aanbouw, Ferrari Dino 246 GT
De kit is van Fujimi met 237 onderdelen. Het is ook een straatversie die zal omgebouwd worden naar de raceversie #46.
![]() Op het eerste zicht zijn er een aantal dingen die moeten aangepast worden. Zoals, het chrome is in de raceversie niet meer te zien, in de motorkap zijn er een aantal koelopeningen bijgemaakt ook de spiegels zijn anders ![]() Dat zal wel een probleem worden denk ik. Het is ook de enige foto die ik heb en van de achterkant en interieur zal ik er met mijn klakke moeten naar slaan ![]() ![]() ![]() Ook heb ik de Grade Up Parts erbij gekocht. ![]() Moest er iemand duidelijker foto's hebben dat is dat meer dan welkom. Groeten Johan Last edited by Lester; 26-07-2006 at 16:55. |
|
||||
|
||||
![]() een zonder chroom en 2 modelletjes: ![]() ![]() en de originele: ![]() alhoewel, de reclame komt niet helemaal overeen... maar hij komt van barchetta.cc, dus dat is over het algemeen toch redelijk betrouwbaar als het om dat soort dingen gaat. In ieder geval zie je de motorkap toch goed ![]() Last edited by Lambo; 26-07-2006 at 19:05. |
|
||||
|
||||
Laatste foto is van de gerestaureerde versie en die stemt niet overeen met de raceversie.
|
|
||||
|
||||
Johan,
na het zien van je vorige auto's twijfel ik er niet aan dat deze ook weer zal zijn om af te likken ![]()
|
||||
|
||||
Deze wil ik wel eens af zien want als je naar de vorige modellen van Lester kijkt... Allemaal stuk voor stuk af!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Het is ook die laatste foto die ik heb maar zal het moeten doen denk ik met één van die 2 modellen van Barchetta. Heb ook gezien dat er vooraan een spoiler extra aanzit, nog een uitdaging of ik laat het zo, wat denken jullie?
Bedankt allemaal voor de foto's en reacties. Johan |
|
||||
|
||||
Johan,
zou je niets kunnen aanvangen met de chroom/zwarte bumper van kit? Ik weet niet of de kromming een klopt, maar misschien kun je deze wat lager en schuiner zetten...
|
||||
|
||||
Persoonlijk vind ik deze mooier zonder spoiler. Maar ik moet hem niet bouwen.
![]() Doe wat je denkt dat voor jou het mooist is. Ik kijk al uit naar de vorderingen.
|
|||
|
|||
Een originele keuze om aan de wedstrijd deel te nemen... tis zonder meer een zeer mooie wagen! Het zal zeker een enorm mooie slotcar worden! Dit wordt waarschijnlijk de wedstrijdwagen om aan de eerste endurance deel te nemen in het verre Oostende!
Johan, ik kom je deze week helpen met je circuit! Ik bel je wel eens! G. |
|
||||
|
||||
Zal wel wat werk aan zijn,maar Johan kennende zal het wel in orde komen.We blijven het volgen.
Succes Johan. BMW, Kraftbayers!!! ![]() |
|
||||
|
||||
Mannen eerst bedankt voor de intresse en complimenten. Na een "beetje" werk aan de nieuwe baan de Dino weer aangepakt. De neus is gelijmd, en daarvoor heb ik een silicone mal gemaakt om hem gemakkelijk te kunnen lijmen.
Een beetje putty aan de overgang en de gaatjes die normaal voor de chromé bumper zijn. Ook de plastieken grill is eruit gesneden voor de metalen. ![]() Nog één metalen strook en die is klaar, oef wat een karwei was dat. ![]() Het zal er zo ongeveer uitzien. ![]() Nu nog de motorkap aanpassen. In de straatversie zitten er aan beide kanten 3 koelgaten, in de raceversie 7 aan beide kanten en nog eens 2 rijen van 5 koelgaten. Er is al ééntje gevijld zoals je kan zien. En dat wordt weeral een ferme karwei. (Daarom ben ik ook opzoek naar een 917, er is daar niet zoveel werk aan) ![]() Voila groetjes en tot later, Johan Last edited by Lester; 10-08-2006 at 11:41. |
|
||||
|
||||
Goe bezig zou ik zo zeggen.
![]()
|
||||
|
||||
Sjit, die ziet er zo goed uit op chassis! Echt machtig. K zou graag zien wat je van ne 917 maakt, maar dit wil ik toch echt wel zien rijden op circuit. Mooie, en moedige, beslissing om die roosters in de motorkap te vijlen. T zal inderdaad een ferme karwei worden maar ben er van overtuigd dat het resultaat alweer zal mogen gezien worden.
Goe bezig! Greetz Bram |
|
||||
|
||||
niets is teveel bij lester, op en top klasse
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|