![]() |
|
|
||||
|
||||
Wtcc - Macau
80kg : Farfus
75kg : Jörg M 45kg : Priaulx & Tarquini én Rangoni 35kg : Rydell & Dirk M 30kg : Terting 20kg : Thompson, Yvan M, Larini & Nieuwelingen (Couto ? bij Seat dus) 15kg : Gené 10kg : Zanardi, Huff, Menu & Morbidelli 5kg : Tavano, Coronel & Huisman 0kg : de rest w.o. :Giovanardi, Balzan Favorieten voor de titel volgens mij in volgorde : Rydell, Priaulx, Tarquini, Thompson, Dirk, Farfus, Jörg, Yvan en Terting ... Er gaan brokken vallen in Macau... Last edited by Bugalfa; 12-10-2006 at 11:49. |
|
|||
|
|||
Macau gaat een enorme lotterij worden, maar ik denk dat Priaulx de beste papieren heeft.
|
|
||||
|
||||
Zeker met huisman.
Remember vorig jaar ![]() |
|
||||
|
||||
Die kent Macau idd. goed en heeft nu ook de Bmw 'n paar races onder de bips ipv 'n oneshot bovendien slechts 5kg. .
Mogelijke guests gok ik op Couto (bij N-tech ? als die budget én auto hebben), Simon Harrisson (Jas ?, GR-asia), Giovanardi (Jas, N-tech ?), Engstler-Bmw, Plato & Turner (Seat-aid) . Meer ook op : http://www.italiaspeed.com/2006/moto...ncia/1010.html . |
|
|||
|
|||
Ik heb ergens gelezen dat Couto ook geinformeerd heeft bij BMW, echter die hebben geen wagen beschikbaar.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Lijkt me ook.
Misschien willen ze gewoon niet in zee met Couto? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
*Hij eindigt 3e voor het weekend: +20kg *Hij gaat van 46 naar 59 punten in het kampioenschap: +5kg *Hij komt van +50kg -> wordt +75kg en +20kg voor Thompson: *Hij eindigt zonder punten in Valencia: -20kg *Hij komt van +30kg, maar heeft +20kg basisgewicht voor zijn 49ptn in het kampioenschap -> +20kg Correct me if I'm wrong? Ik heb een excel-worksheet gemaakt om het tijdens de race bij te houden. Als je wil mail ik het je wel eens door. Groetjes, Pieter-Jan.
|
||||
|
||||
Klopt = ge-edit . Mail maar door . Ik was iets te vlug...
|
|
||||
|
||||
Anré Couto? Die ook met een Supra GT500 in Super GT rijd?
EDIT: Quote:
Last edited by Viper GTS-R***; 11-10-2006 at 08:44. Reason: Stukje bij geplakt |
|
||||
|
||||
Die moet toch nog wat anders doen dan 1x per jaar Guia race... 't is idd. dezelfde André .
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Cool, dat gaat spannend worden. Magnussen rijd een E90 in het Deense toerwagenkampioenschap, waar hij het niet verkeerd doet. Hij zal alleen wel moeten wennen aan de H-bak, want in Denemarken rijd hij met een sequentiele bak.
|
|
|||
|
|||
Couto in een SEAT:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dus geen Plato of Turner, veronderstel ik.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|