![]() |
|
|
||||
|
||||
Mja geef mij toch maar liever de tijden van Hakkinen-Schumacher, als Hakkinen won dan vond ik dat nooit zo heel erg. Nu daarentegen, als Montoya dit jaar een race zou winnen, dan zou ik dat erger vinden, tenzij het heel verdiend is.
Maar dat zal VOLGENS MIJ dan ook nog wel effe duren aangezien hij meer met zijn voet dan met zijn brein werkt. |
|
||||
|
||||
Ja Ja ; we zulle wel zien wie laatst lacht SAVI . . .
|
||||
|
||||
![]()
Kan best zijn hoor, ik gun het de Monty fans wel, zolang het maar 'fair' blijft.
No hard feelings he JPMontoya ![]() |
|
|||
|
|||
this is gettin intresting....
Eindelijk nog eens een goede oude vete tussen 2 egoïstische keikoppen, ik kijk al uit naar podiumceremonies waar mekaar geen blik wordt gegund laat staan handjes geschut ![]() |
|
|||
|
|||
Blijkbaar onder de indruk van het geschuT van JPM, ik bedoelde 'natuurlijk' geschuD.
|
|
||||
|
||||
tuurlijk no hard feelings , t was toch 1 april voor iet é
![]()
|
||||
|
||||
Inderdaad, en ik moet trouwens ook toegeven dat ik vorig jaar in Brazilië serieus onder de indruk was hehe.
|
|
|||
|
|||
Ik blijf erbij dat je je auto nu eenmaal niet voor een ander zijn neus smijt, ook al is dat dan geen overtreding van de regels. Je kan je lijn verdedigen, maar de manier waarop Schumacher (en ook Montoya, alhoewel Schumacher daarin toch wel de kampioen is) steeds van de ene kant van de baan naar de andere kant zwalkt is gewoon levensgevaarlijk (cfr. startcrash Australië) en toont weinig respect voor je tegenstander. Ze hebben precies allemaal schrik om een duel uit te vechten in een bocht, dus zorgen ze er maar voor dat de tegenstander helemaal niet langs zij kan komen...maar ik veronderstel dat gentlemen-racing vanwege het geld en de taktiek blijkbaar geen onderdeel meer kan zijn van de sport...spijtig.
Vroeg of laat komt er wel eens een serieus accident van dat gezwalk, en dan zullen ze plots de regels wat gaan verstrengen. |
|
||||
|
||||
Bij het zien van de beelden vanop de wagen van MS vind ik dat Montoya veel minder schuld treft dan dat hier algemeen wordt beweerd. Ok, hij is temperamentvol maar als je in een rechte lijn in de slipstream zit en er langs kan ga je er toch voor. Op die beelden was het mijns inziens nu net zo dat Juan uit de slipstream komt, meer snelheid heeft en dat MS dan pas naar links gaat waardoor contact bijna onvermijdelijk is. Dit alles is gebeurd in laat ons zeggen 0.2 seconden. Ik denk wel dat Michael niet wist dat Juan al zo dicht achter hem zat toen hij naar links begon uit te wijken om hem de buitenkant te geven. Om nu te zeggen dat die of die de schuld moet dragen is denk ik net iets overdreven.
Het zou veel makkelijker zijn Montoya de fout te geven als hij in de slipstream naar de linkerkant zou volgen en er dan tegenaan rijdt. Dan zou het stomweg zijn dat hij er te laat achter uit komt. Vraag dat maar eens aan Hakkinen. In elk geval zijn het kostbare punten die voor hem verloren gaan want ik denk persoonlijk dat ie gewonnen had. Na zijn nieuwe neus gekregen te hebben had ie een achterstand van 1 m 06 op MS en bij de finish 1 m 07. In het achterhoofd houden dat hij veel mensen heeft moeten voorbijsteken en dat MS geen tijd had om te relaxen met broerlief in zijn nek. Ach ja, we zullen het wel nooit weten zeker ![]() |
|
||||
|
||||
Ik vond trouwens dat het toch wel heel lang duurde eer die nieuwe neus erop zat. Er waren misschien wel wat complicaties door dat Britse vliegerke, maar toch leek het vorige race bij Ferrari toch veel vlotter te gaan.
Voor de rest: net als Finish: 100% akkoord met Sennake |
|
||||
|
||||
head wel akkoord
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Het verschil is natuurlijk dat Schumi er al vier op zak heeft en niet de behoefte heeft om gestresseerd aan de start te komen. Montoya is het grote talent uit de F3000 en de CART-series die het nu in de F1 moet gaan maken. Logisch dat hij op hete kolen zit. Ik ben altijd onder de indruk geweest van de kwaliteiten van JP, zowel in de F3000 als in CART. Ik zag hem dan ook met veel plezier de titel pakken over Heidfeld. Toch vind ik dat Heidfeld nu veel volwassener overkomt dan JP. Hij staat weliswaar onder minder druk, maar gaat toch met de nodige tegenslagen (niet de vervanger zijn van Hakkinen bij McLaren) beter om dan Montoya. Heidfeld heeft eerder zoiets van: "Mijn tijd komt wel.". Montoya geeft eerder de indruk te denken: "Als ik me nu niet bewijs ben ik geschiedenis.". Al bij al maakt dit duel de F1 terug spannend en brengt het de discussie in dit forum terug op gang. Een zege dus die Montoya ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
on topic
toch wel opvallend dat montoya niet meer de "beschermeling" is bij Williams off-topic Quote:
![]()
|
||||
|
||||
M'n professor Psycholinguistiek zei altijd: "waarom iemand verbeteren als je toch al begrepen hebt wat hij wou zeggen?"
Die man had gelijk! Het zegt immers meer over de verbeteraar dan over diegene die in fout was. PS: Het is inderdaad zegeN. Mijn excuses.
|
|