![]() |
|
#61
|
||||
|
||||
Live Timing??
Hi,
Door omstandigheden kan ik er niet bij zijn, maar ik wil wel graag de race volgen. Ik weet dat de Endurance Cup niet de Original is...maar weet iemand of er ook een Live-Timing ergens is? Op de site van Race Results, stopt de Belcar bij 'Last Race'. Anders probeer ik de stand wel uit de beelden van HIBN.TV te achterhalen. Greetz |
#62
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.hibn.tv/content/rubrique.php?id_rubrique=394 , HIBN Live Streaming... Wow!!!!! |
#63
|
||||
|
||||
Thx Yvonne
![]() |
#64
|
|||
|
|||
Voor Xsara VTS
De wagen op je foto is een FIAT X1/9. Hij is gebouwd door Erik De Koninck en zijn zoon en heeft een V6 Turbo achterin de wagen liggen. De ophanging is te vergelijken met de ophanging van een formule wagen. Prachtig ding, veel moeite en tijd gekost en kan voorlopig in geen enkel kampioenschap terecht. Erik De Konink is hiermee niet aan zijn eerste proefstuk toe. Ik heb hem ooit weten deelnemen aan rallycross wedstrijden met een Susuki Swift. Dit op basis van een buizenframe en aangedreven door een moto-motor uit een GSX-R 1300. Zeer snel maar kon het vermogen niet goed aan de grond krijgen, het ding woog maar een goede 400kg. In de beginjaren van SRT was Erik een vaste monteur en vriend van Patrick, toen nog met een FIAT 131 Abarth waarin deze dapperen een motor monteerden uit een Ferrari Dino. Patrick had toen al een hart dat je moeilijk wegkrijgt in een gemiddelde kookpot.Toen de Villeneuve chicane nog niet bestond, met een vastgelaste achterbrug de dubbele rechtse na de heuvel plankgas nemen, je moet het maar durven. Is toen ook op een haar na net niet slecht afgelopen. |
#65
|
||||
|
||||
Die foto van vorige pagina is volgens mij een Fiat XY9,van eind jaren 70 of begin 80.
__________________
http://24hfrancorchamps.blogspot.com/ |
#66
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#67
|
|||
|
|||
Was een ferm harde knal ja, stond er vlak bij. Goossens verremde zich (denk ik toch alleszins) bij het insnijden van de Ickx-chicane, en wou terug de baan oprijden. Net op dat moment wil die Clio de pits binnenrijden (of die verremde zich ook), en die reed met een rotvaart in de zijkant van die BMW. Clio was volledig total loss...
__________________
Do what you have to do before you can't do it anymore.. |
#68
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#69
|
|||
|
|||
Dat verklaart veel natuurlijk! Nuja, er was dan ook weer een geweldige voorziening qua becommentariëring (lees: helemaal niks), zodoende is het nogal moeilijk om de wedstrijd iets of wat te kunnen volgen.
__________________
Do what you have to do before you can't do it anymore.. |
#70
|
||||
|
||||
Bij wedstrijden met een regionaal karakter is er nooit een speaker voorzien, dat heeft te maken met de lopende milieu-vergunning.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#71
|
||||
|
||||
Het was weer een geslaagde afsluiter!
mooie strijd tot op het einde. Minimale verschillen tussen de eerste 4 wagens want bij GS heeft men het tempo er wat moeten uitnemen om niet te moeten gaan tanken in de laatste ronden. En ja het jaar werd pas echt afgesloten op een bescheiden feestje in de Wheels waar zowat alle teams aanwezig waren. Deze morgen om 7u was iedereen buiten, dus de 10 uren race is zijn andere naam "de mini 24 uren van Zolder" meer dan waardig ![]() Aan alle deelnemers, winnaars, mecaniekers, officials en sympatisanten : bedankt voor toch weer een mooie "Race Promotion Night" (toch wel de originele en waardige naam van deze race)
__________________
http://www.skylimitevents.com |
#72
|
||||
|
||||
Marc slipte op het olie spoor maar kon de wagen nog opvangen maar er reed een Clio in zijn deur die waarschijnlijk ook slipte op het spoor want Marc had de Clio niet gezien. Gevolg opgave voor beide wagens en een manke voet voor Marc. De onderste buis van de rolkooi van de BMW was geplooid.
|
#73
|
|||
|
|||
Leuk koersken!!
|
#74
|
||||
|
||||
Het was inderdaad een zeer geslaagd feestje in de wheels
![]()
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#75
|
||||
|
||||
Iemand iets gehoord wat er gebeurd is met de M3 van Team-Charly (onze duitse vrienden) ?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|