De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #61  
Old 11-11-2006, 11:30
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Location: Moerkapelle (NL)
Posts: 397
Live Timing??

Hi,

Door omstandigheden kan ik er niet bij zijn, maar ik wil wel graag de race volgen. Ik weet dat de Endurance Cup niet de Original is...maar weet iemand of er ook een Live-Timing ergens is?

Op de site van Race Results, stopt de Belcar bij 'Last Race'.

Anders probeer ik de stand wel uit de beelden van HIBN.TV te achterhalen.

Greetz
Reply With Quote
  #62  
Old 11-11-2006, 13:04
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Location: Moerkapelle (NL)
Posts: 397
Quote:
Originally Posted by Yvonne View Post
Hi,

Door omstandigheden kan ik er niet bij zijn, maar ik wil wel graag de race volgen. Ik weet dat de Endurance Cup niet de Original is...maar weet iemand of er ook een Live-Timing ergens is?

Op de site van Race Results, stopt de Belcar bij 'Last Race'.

Anders probeer ik de stand wel uit de beelden van HIBN.TV te achterhalen.

Greetz
Jawel, het is thuis te volgen via : http://www.raceresults.nu/uitslagen/...ve-results.htm (Live Timing)

http://www.hibn.tv/content/rubrique.php?id_rubrique=394 , HIBN Live Streaming...

Wow!!!!!
Reply With Quote
  #63  
Old 11-11-2006, 13:47
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Thx Yvonne
Reply With Quote
  #64  
Old 11-11-2006, 21:46
Lemans Lemans is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2003
Location: Emptinne
Posts: 154
Voor Xsara VTS

De wagen op je foto is een FIAT X1/9. Hij is gebouwd door Erik De Koninck en zijn zoon en heeft een V6 Turbo achterin de wagen liggen.
De ophanging is te vergelijken met de ophanging van een formule wagen.
Prachtig ding, veel moeite en tijd gekost en kan voorlopig in geen enkel kampioenschap terecht.
Erik De Konink is hiermee niet aan zijn eerste proefstuk toe.
Ik heb hem ooit weten deelnemen aan rallycross wedstrijden met een Susuki Swift. Dit op basis van een buizenframe en aangedreven door een moto-motor uit een GSX-R 1300. Zeer snel maar kon het vermogen niet goed aan de grond krijgen, het ding woog maar een goede 400kg. In de beginjaren van SRT was Erik een vaste monteur en vriend van Patrick, toen nog met een FIAT 131 Abarth waarin deze dapperen een motor monteerden uit een Ferrari Dino.
Patrick had toen al een hart dat je moeilijk wegkrijgt in een gemiddelde kookpot.Toen de Villeneuve chicane nog niet bestond, met een vastgelaste achterbrug de dubbele rechtse na de heuvel plankgas nemen, je moet het maar durven. Is toen ook op een haar na net niet slecht afgelopen.
Reply With Quote
  #65  
Old 11-11-2006, 21:46
Danny's Avatar
Danny Danny is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 57
Die foto van vorige pagina is volgens mij een Fiat XY9,van eind jaren 70 of begin 80.
Reply With Quote
  #66  
Old 12-11-2006, 01:21
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Voor Marc Goossens, aan de start met de Werckx-BMW, liep de race niet goed af. Na een spin werd Goossens door de Clio van De Hoen aangetikt. De NASCAR-rijder kwam er vanaf met wat stramme spieren.

http://peterbaert.wordpress.com/2006...ur-van-zolder/
Heb toch wel wat anders gehoord.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #67  
Old 12-11-2006, 01:28
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2006
Location: Keerbergen, België
Posts: 245
Quote:
Originally Posted by raceboy View Post
Heb toch wel wat anders gehoord.
Was een ferm harde knal ja, stond er vlak bij. Goossens verremde zich (denk ik toch alleszins) bij het insnijden van de Ickx-chicane, en wou terug de baan oprijden. Net op dat moment wil die Clio de pits binnenrijden (of die verremde zich ook), en die reed met een rotvaart in de zijkant van die BMW. Clio was volledig total loss...
__________________
Do what you have to do before you can't do it anymore..
Reply With Quote
  #68  
Old 12-11-2006, 02:57
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Bling View Post
Was een ferm harde knal ja, stond er vlak bij. Goossens verremde zich (denk ik toch alleszins) bij het insnijden van de Ickx-chicane, en wou terug de baan oprijden. Net op dat moment wil die Clio de pits binnenrijden (of die verremde zich ook), en die reed met een rotvaart in de zijkant van die BMW. Clio was volledig total loss...
Er lag op dat moment een ferm oliespoor op dat gedeelte van het circuit.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #69  
Old 12-11-2006, 03:07
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2006
Location: Keerbergen, België
Posts: 245
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Er lag op dat moment een ferm oliespoor op dat gedeelte van het circuit.
Dat verklaart veel natuurlijk! Nuja, er was dan ook weer een geweldige voorziening qua becommentariëring (lees: helemaal niks), zodoende is het nogal moeilijk om de wedstrijd iets of wat te kunnen volgen.
__________________
Do what you have to do before you can't do it anymore..
Reply With Quote
  #70  
Old 12-11-2006, 03:15
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Bling View Post
Dat verklaart veel natuurlijk! Nuja, er was dan ook weer een geweldige voorziening qua becommentariëring (lees: helemaal niks), zodoende is het nogal moeilijk om de wedstrijd iets of wat te kunnen volgen.
Bij wedstrijden met een regionaal karakter is er nooit een speaker voorzien, dat heeft te maken met de lopende milieu-vergunning.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #71  
Old 12-11-2006, 17:41
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Het was weer een geslaagde afsluiter!
mooie strijd tot op het einde. Minimale verschillen tussen de eerste 4 wagens want bij GS heeft men het tempo er wat moeten uitnemen om niet te moeten gaan tanken in de laatste ronden.
En ja het jaar werd pas echt afgesloten op een bescheiden feestje in de Wheels waar zowat alle teams aanwezig waren.
Deze morgen om 7u was iedereen buiten, dus de 10 uren race is zijn andere naam "de mini 24 uren van Zolder" meer dan waardig

Aan alle deelnemers, winnaars, mecaniekers, officials en sympatisanten : bedankt voor toch weer een mooie "Race Promotion Night" (toch wel de originele en waardige naam van deze race)
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #72  
Old 12-11-2006, 17:53
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2005
Location: Westerlo
Posts: 778
Quote:
Originally Posted by Bling View Post
Dat verklaart veel natuurlijk! Nuja, er was dan ook weer een geweldige voorziening qua becommentariëring (lees: helemaal niks), zodoende is het nogal moeilijk om de wedstrijd iets of wat te kunnen volgen.
Marc slipte op het olie spoor maar kon de wagen nog opvangen maar er reed een Clio in zijn deur die waarschijnlijk ook slipte op het spoor want Marc had de Clio niet gezien. Gevolg opgave voor beide wagens en een manke voet voor Marc. De onderste buis van de rolkooi van de BMW was geplooid.
__________________
Life to the maximum !!
www.speedwear.be
Reply With Quote
  #73  
Old 12-11-2006, 18:00
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Edegem
Posts: 428
Leuk koersken!!
Reply With Quote
  #74  
Old 12-11-2006, 18:05
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Het was inderdaad een zeer geslaagd feestje in de wheels
__________________
http://www.brechtdecancq.com
Reply With Quote
  #75  
Old 12-11-2006, 18:07
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Iemand iets gehoord wat er gebeurd is met de M3 van Team-Charly (onze duitse vrienden) ?
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.