![]() |
|
|
||||
|
||||
Die laatste loodjes he... Maar haast en spoed... Allez, spreekwoordentijd dus... Zojuist een goed anderhalf uur nodig gehad om met PE parts gordels te maken. Ik heb serieus gevloekt en geprutst maar het resultaat is zalig. Bye bye pleisters, denk ik nu toch hoor... Tenzij het een model is dat niet zo super moet zijn...
![]() ![]() ![]() Grtzzz
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Je gordels zien er prima uit, ik denk dat ik nu niet meer kan achterblijven en binnenkort ook eens een nieuwe poging zal wagen om ook zo'n gordels in mijn modellen te hangen. Als het lukt tenminste.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 02-02-2007 at 20:59. |
|
|||
|
|||
Knap werk die gordels !
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Wat lees ik hier?
![]() ![]() ![]() Dat we niet meer horen zulle!! ![]() By the way: goe bezig met die gordels. Zien er goed uit voor eerste poging. ![]()
|
||||
|
||||
@ Loeten,
De gordels zien er prima uit. Ben blij dat je het stadium van de tape voorbij bent nu. Gordeltjes zetten is inderdaad wat prusten en doen. Plus, je moet er de tijd voor uittrekken. 1,5 uur is een goed gemiddelde. Ik verzeker je, zelfs op een model dat wat minder mag zijn, ga je ze nog zetten. Het hoort er gewoon bij. Goed zo! ![]() @ Nismo, Niet komen zeggen dat ge niet verwittigd waard he. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik ben in ieder geval benieuwd naar het eindresultaat van dit Fordje.
|
||||
|
||||
Zo staat hij er voorlopig bij op de beurs te Bissegem. Niet afgeraakt, maar geen ramp...
![]() Grtzzz
|
||||
|
||||
De wagen is zo goed als af. Straks plaats ik er nog de zijspiegel op. Deze moest nog aangepast worden want het is er ééntje van mijn Lancer. Paste dus niet perfect en moest dus bewerkt worden...
Zo staat hij er nu bij (foto 2) Niet alle details kloppen. Zo reed de Polle in Ieper zonder volledige onderlip. de zijkanten waren te kort. Dit heb ik nu pas gezien... Anders had ik het zeker aangepast.... Als het morgen mooi(er) weer is, maak ik wat buitenopnames van het afgewerkte model. ![]() ![]() Grtzzzzz
|
||||
|
||||
Voila, drie foto's van de afgewerkte wagen. Zoals beloofd komen er meer als het weer dat toelaat...
![]() ![]() ![]() Grtzzzz
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad niet slecht uit. De velgen heb je ontdaan van een beetje smoke zie ik ... veel beter zo.
Toch heb ik nog 2 opmerkingen. Als ik van jou was zou ik de lucht kleppen boven op het dak een beetje accentueren met sterk verdunde smoke. Dit zal wat meer diepte geven, wat het resultaat alleen maar kan bevorderen. Je hebt je panellines met zwart nagetrokken. Ik vind ze persoonlijk nogal fel afsteken op het wit, maar da's een kwestie van keuze. Maar ... panel lines zijn lijnen die de opening tussen verschillende onderdelen weergeven, en daat ben je met de voorbumper/spoiler in de fout gegaan. Als je kunt verwijder dan de lijn die je getrokken hebt om de spoilerlip op de bumper te accentueren, want ze is vééééél te zwaar en als ik me niet vergis is de bumper daar uit 1 stuk. Als je toch was diepte wil krijgen zal smoke ook daar de oplossing brengen. Maar ... Loeten, voor de rest een strak model. En geef nu toe, die gordels die je gemaakt heb zijn toch 100 keer beter en realistischer dan alles wat er voordien gebeurd is. Je leert bij en gaat nieuwe uitdagingen niet uit de weg ... en dat vind ik het belangrijkste! Nice job! |
|
||||
|
||||
Ik vind de panellines ook wel heel zwaar,vooral op de voorbumper dan.
Anders terug zeer proper gebouwd,maar we zijn niet anders gewend he van jouw ![]() |
|
||||
|
||||
De paneellijnen zijn volgens mij wel ok. Wat de bumper betreft heeft hij zich gebaseerd op de ref. foto in het begin van deze thread (denk ik). De onderlip is echter anders, waardoor de oplopende lijn in dit model lijkt te storen. Op zich doet ze dat ook wel, maar toch zou ik het zo laten. Al was het maar om "in lijn" met de rest van het model te zijn. 't is niet correct, maar het kan wel.
|
|
||||
|
||||
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|