![]() |
|
#31
|
||||
|
||||
ARD draait al warm voor de tweede vrije training
![]()
__________________
![]() |
#32
|
||||
|
||||
12:45
ZDF SPORTextra Aus Imola/Italien: Formel 1 Weltmeisterschaft Großer Preis von San Marino Freies Training Reporter: Aris Donzelli t is of ZDF
__________________
|
#33
|
||||
|
||||
FP 1.2 RESULTS
1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'37"486 182.168 Km/h 10
2. 9 FISICHELLA Jordan Honda B 1'38"093 + 0'00"607 17 3. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'38"274 + 0'00"788 10 4. 4 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'38"773 + 0'01"287 12 5. 20 FRENTZEN Arrows Cosworth B 1'39"158 + 0'01"672 14 6. 14 TRULLI Renault M 1'39"204 + 0'01"718 14 7. 8 MASSA Sauber Petronas B 1'39"767 + 0'02"281 11 8. 5 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'39"945 + 0'02"459 13 9. 3 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'39"952 + 0'02"466 11 10. 7 HEIDFELD Sauber Petronas B 1'39"971 + 0'02"485 11 11. 10 SATO Jordan Honda B 1'40"334 + 0'02"848 20 12. 16 IRVINE Jaguar Cosworth M 1'40"551 + 0'03"065 11 13. 17 DE LA ROSA Jaguar Cosworth M 1'40"809 + 0'03"323 14 14. 15 BUTTON Renault M 1'40"958 + 0'03"472 15 15. 12 PANIS BAR Honda B 1'41"694 + 0'04"208 13 16. 11 VILLENEUVE BAR Honda B 1'41"864 + 0'04"378 14 17. 21 BERNOLDI Arrows Cosworth B 1'43"774 + 0'06"288 9 18. 22 YOONG Minardi Asiatech M 1'43"986 + 0'06"500 12 19. 6 MONTOYA Williams BMW M 1'44"102 + 0'06"616 8 20. 23 WEBBER Minardi Asiatech M 1'45"513 + 0'08"027 7 21. 24 SALO Toyota M 1'47"039 + 0'09"553 9 22. 25 MCNISH Toyota M 1'47"934 + 0'10"448 9
__________________
|
#34
|
||||
|
||||
*edit*
times removed (dubbelpost) het lijkt erop alsof ze bij Ferrari de wet-setup nog vers in de kast hadden liggen. Misschien ondanks dat het trainingen zijn, een eerste voorzichtige conclusie: Bridgestone heeft het met 5 wagens in de top 6 beter voor elkaar als het op regenbanden aankomt dan Michelin. En Michelin dat de 5 achterste plaatsen bezet. airco
__________________
![]() Last edited by airco; 12-04-2002 at 11:58. |
#35
|
||||
|
||||
Airco da result is ni echt juist ; te vlug in de race om eerst te posten
looooooool weeral op zelfde moment gepost
__________________
|
#36
|
||||
|
||||
Ik wil hier ni de irritante uithange maar kgaan et toch ff doen => 4 bridgestones in top 6, geen 5
![]() Maar zoals gezegd, Bridgestone is in regen idd precies ietke sneller. Afwachten tot de volgende FP zouk zeggen... Ahja, moest er iemand in contact staan me sennake en werner en alain, misschien ff vermelde da tet live op ZDF komt, dat ze es moete zwaaien hé. Zitten tegenover pits denk ik hé??
__________________
![]() |
#37
|
||||
|
||||
Tegenover Ferrari-pit
__________________
![]() |
#38
|
||||
|
||||
Wat een weelde : 3 dagen live-f1 op tv ! ! !
ik kan men geluk niet op ![]()
__________________
|
#39
|
||||
|
||||
Wow, was dit een snelle reactie of niet.
Maar ok, kzal et is int oog houden of kze te zien krijg ![]()
__________________
![]() |
#40
|
||||
|
||||
*edit*
juist contact gehad met Werner en Sennake. Het zal op Tribune Rivazza zijn ipv van voor de pit. Maar het moet daar naart schijnt berekoud zijn. airco
__________________
![]() |
#41
|
||||
|
||||
Rivazzza, daar zullen ze misschien iets meer spins ed zien, als de baan nog nat is.
__________________
![]() |
#42
|
||||
|
||||
![]()
Lol, ik vind het altijd grandioos hoe wij daar ons zeil openplooien om droog te blijven, terwijl veel mannen gewoon blijven in hun stoeltje zitten met de pint in de hand, terwijl de regen langs hunne nek naar binnen loopt. Vooral die Duitsers zijn moeilijk af te leiden eens ze een halve liter in de éne, en een worst in de andere hand hebben. Verleden jaar gaf ik een deel van ons te grote zeil door aan enkele Duitsers, en het resultaat was dat ik tegen het eind van de sessie ook bijna een stuk in m'n ...had.
|
#43
|
||||
|
||||
![]()
Idd, ze zitten in Rivazza. Zoek 2 zwarte jassen en 1 rode. Ik zei hen te wuiven....
|
#44
|
||||
|
||||
Update
Variante Bassa, laatste chicane vlak voor een groot scherm. we zoeken voort mannen. airco
__________________
![]() |
#45
|
||||
|
||||
FP 2.1 Ferrari on top !
1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'36"898 183.273 Km/h 25
2. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'37"094 + 0'00"196 28 3. 9 FISICHELLA Jordan Honda B 1'38"093 + 0'01"195 33 4. 3 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'38"747 + 0'01"849 30 5. 4 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'38"773 + 0'01"875 32 6. 20 FRENTZEN Arrows Cosworth B 1'39"158 + 0'02"260 27 7. 14 TRULLI Renault M 1'39"204 + 0'02"306 25 8. 8 MASSA Sauber Petronas B 1'39"253 + 0'02"355 32 9. 6 MONTOYA Williams BMW M 1'39"480 + 0'02"582 24 10. 5 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'39"518 + 0'02"620 29 11. 10 SATO Jordan Honda B 1'39"764 + 0'02"866 42 12. 7 HEIDFELD Sauber Petronas B 1'39"971 + 0'03"073 29 13. 16 IRVINE Jaguar Cosworth M 1'40"551 + 0'03"653 23 14. 15 BUTTON Renault M 1'40"601 + 0'03"703 37 15. 11 VILLENEUVE BAR Honda B 1'40"787 + 0'03"889 39 16. 17 DE LA ROSA Jaguar Cosworth M 1'40"809 + 0'03"911 30 17. 12 PANIS BAR Honda B 1'41"565 + 0'04"667 33 18. 21 BERNOLDI Arrows Cosworth B 1'41"730 + 0'04"832 28 19. 23 WEBBER Minardi Asiatech M 1'41"969 + 0'05"071 26 20. 24 SALO Toyota M 1'42"261 + 0'05"363 26 21. 22 YOONG Minardi Asiatech M 1'43"986 + 0'07"088 35 22. 25 MCNISH Toyota M 1'43"986 + 0'07"088 30
__________________
Last edited by JPMontoya; 12-04-2002 at 14:04. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|