De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 14-04-2002, 21:13
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Sennake
Enneuh... hou u maar vast want de babe-opdracht is ook uitgevoerd zelle!
Muhaha, toch ni die 1 hollandse van in franchourshamps hé
Old 14-04-2002, 21:14
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ja DIE, maar nu was het vèèèèèèèèèèèèèl warmer...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 14-04-2002, 21:19
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Talking

Mag kik mee volgend jaar?
Reply With Quote
Old 14-04-2002, 21:22
Sennake's Avatar
Administrator

Tuurlijk datte. Als je betaalt natuurlijk eh.

We gaan SLUITEN! Tot morgen!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 14-04-2002, 22:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

zeer saaie gp....maar ik had die zeer saaie gp wel graag live willen zien

Er gaat niets boven het vertoeven op een circuit..hoe interactief de F1 op tv ook mag worden.

Wat betreft die babe-pics,,,,,kunenn we op de "nieuwe paddock" geen adult-id krijgen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 15-04-2002, 08:59
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

Hela, die Babe-opdracht laten zien aan ALLE +18's he!

En, inderdaad, al is een GP zelf saai, de sfeer moet ge voor een deel toch zelf maken en ongetwijfeld zijn onze mannen ter plaatse daar goed in geslaagd,n na Francorchamps en andere Paddock-meetings twijfel ik daar niet aan!

Ik heb jullie wel nie op TV gezien ... da had toch goeie Paddock-reklame geweest ...
Reply With Quote
Old 15-04-2002, 12:07
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Saai? Om te beginnen waren de qualifs helemaal niet saai (prachtige beelden). Alleen had ik zo wat gemengde gevoelens bij de manier waarop Schumi zijn suprematie aan Baricello duidelijk maakte, zo van, kijk eens broekje, met twee vingers in de neus ben ik nog sneller dan jij.
En dan de race: idd bijzonder weinig inhaalmaneuvers vooraan,
toch genoten van het treintje Coulthard, Button, Trulli, Heidfeld, Massa. Ook bijzonder knap hoe de jonge Massa aan de binnenkant voorbijging (bij wie was het ook alweer, zal toch half geslapen hebben).
Wat was er toch met Heidfeld aan de hand??
Renault doet het nog steeds goed, maar wat een tragische afgang voor Jordan, Arrows, Jaguar, en ja het eerste echte falen van de Toyota.
In zekere zin toch nog een verrassende uitslag van Baricello als je rekening houdt met de nogal lange tweede stop en de afstoppingspoging van Irvine (ik kon mij niet van de indruk ontdoen dat die het met opzet deed om het tweede rijderschap van Bari nog maar eens in de verf te zetten). In elk geval betekent het dat de BMW (en de anderen ook uiteraard) een maat te klein was voor de Ferrari's op Imola, en wie weet waar nog allemaal.
Tenslotte: Montoya, heeft die meegereden???? Sennake, Werner en Alain hebben hem waarschijnlijk gezien, wij niet!

Sluu

jan
Reply With Quote
Old 15-04-2002, 12:46
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Zet bij die tragische afgang ook maar McLaren bij ...
Als je in het begin van het seizoen titel-ambities koestert, dan gedubbelt worden door Ferrari (toch de grote concurrent) dan vind ik de afgang die dit top-team maakt veel groter dan de afgang van arrows jordan en jaguar zene.

airco
Old 15-04-2002, 13:14
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Je hebt verdomd gelijk Airco, aanvankelijk stonden ze gewoon bij in het rijtje van de tragische ondergangen, alleen het feit dat DC toch een punt gepakt heeft mij zover gekregen om over Mc Laren gewoon niets te zeggen.

jan
Reply With Quote
Old 15-04-2002, 18:58
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Mclaren is gewoon zielig ; ze steken véél geld in een nieuw motorhome ; ze zouden beter hun geld steken in ontwikkeling van de wagen
maar het echte probleem is volgens mij Mercedes ; mercedes is ter plaatse aan t trappelen en Newey z'n toverformule is nu ook wel uitgewerkt
Reply With Quote
Old 15-04-2002, 19:11
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

FF wat zaken in de rand van de Grand Prix

1. Michael reed met de wagen van Barrichello de race
en Barrichello met de wagen van Michael

2. - Er heeft zich na afloop van de Grand Prix van San Marino een verbaal steekspel tussen Rubens Barrichello en Eddie Irvine afgespeeld. Inzet van het akkefietje was de moeizame manier waarop Barrichello voorbijging aan Irvine toen deze op een ronde gezet werd. Nadat Irvine eerst Ralf Schumacher voorbijliet zat Barrichello enkele bochten vast achter de Jaguar van de Noord-Ier. De opgestoken middelvinger van Barrichello sprak voor zich. Daarom bestempelde de Braziliaan zijn collega na afloop van de race als 'een oude man.'

Irvine op zijn beurt toonde zich van zijn beste kant door onmiddellijk in het verweer te gaan. "Ik mag dan wel ouder dan Rubens zijn, maar ik zal nooit zo lelijk zijn als hij", aldus het commentaar van Irvine. "Hij is gewoon weer veel te emotioneel, zoals altijd. Ik had Ralf al voorbij gelaten en toen ik in mijn spiegel keek en Rubens zag aankomen wilde ik hetzelfde doen. Maar hij nam geen enkel initiatief. Hij moet bovendien leren tellen, want hij heeft maar twee bochten achter me gezeten."

Eddie Irvine heeft zich met zijn openlijke kritiek al vaker impopulair gemaakt. Alleen zijn voormalig teamgenoot Michael Schumacher kan altijd rekenen op positief commentaar van Irvine.

Rubinho lelijk - Oordeel zelf

formule1.nl

3.As Sunday's San Marino Grand Prix began to draw to a close there was frantic activity at the Ferrari garage, and not because the team's personnel was running to pit wall to catch a glimpse of the eventual Ferrari 1-2, but rather because their number one driver Michael Schumacher was having a few problems with his steering wheel. As the German came up to complete the final few laps of the race his engineer was spotted carrying a spare steering wheel and it seemed possible that Schumacher may have to stop for a third time to change his wheel which would have cost him the victory.

However thanks to some words of advice from the team's technical director Ross Brawn the four-time world champion was able to bring his new car home for his third victory of the season, and the F2002's second. According to Brawn the problem arose when Schumacher's steering wheel, which had recently undergone a few changes to the controls, failed to respond as it should have. But luckily for Schumacher and Ferrari he did not have to pit for a new steering wheel, and was still able to win the race ahead of his teammate, Rubens Barrichello, handing Ferrari a 1-2 on Italian soil.

Brawn said: “You try and keep cool and look after everything because you can get paranoid at that stage of the race, and everything had gone so well. Drop the revs, drop the temperature and just take everything easy. We did a couple of changes to his wheel that we didn't do what we expected them too. We turned the revs down, and we changed the control, but it didn't respond, so we were a little bit worried that we might have had a problem. So we put the spare wheel to one side just in case.”

f1-live.com
Reply With Quote
Old 15-04-2002, 23:58
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by jan
Je hebt verdomd gelijk Airco, aanvankelijk stonden ze gewoon bij in het rijtje van de tragische ondergangen, alleen het feit dat DC toch een punt gepakt heeft mij zover gekregen om over Mc Laren gewoon niets te zeggen.
Tja buiten de punten eindigen zou helemaal de anti-climax geweest zijn voor McLaren... Dat ze alsnog punten halen is maar een zwakke troost zene. Als je met het budget dat mercedes en McLaren in de F1 hebben tevreden moet zijn met 1 puntje ... dan is er iets verkeerd me dunkt. McLaren is een volle seconde per ronde te traag, in F1 termen is dit een eeuwigheid. 1 kloof van 1 seconde haal je niet in op 2 weken werken ... Geloof me dat ze in Woking seizoen 2002 al ver afgeschreven hebben zene.

airco
Old 16-04-2002, 10:38
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Het voordeel van ter plaatse aanwezig te zijn : er wordt nergens gesproken van het probleem van Barrichello. Volgens ons had ie het nog maximum vijf ronden kunnen uithouden alvorens zijn wagen aan de kant te moeten zetten.
Tijdens de laatste ronden ging er iets mis met het opschakelen. Bij het uitkomen van rivazza klonk het net alsof hij tweemaal moest klikken om de volgende versnelling te vinden. Het ging alleszins met horten en stoten, hetgeen de sterke terugval naar RS verklaart. Daarbij schakelde hij ook veel sneller op dan normaal, er zat bijna geen pauze tussen de selectie van versnelling.
Reply With Quote
Old 16-04-2002, 12:07
Sennake's Avatar
Administrator

En ja hoor, de eerste foto's staan ondertussen online. Hier kan je een foto vinden van elke piloot (uitgezonderd Bernoldi en Panis, die schijn ik een weekend lang gemist te hebben).

Meer foto's van de wagens en ook "randgebeuren" foto's zullen volgen van zodra ik meer tijd en webspace heb.

Ook foto's van de F3000 volgen, alsook een foto-reportage van het bezoek aan Maranello...

http://www.depaddock.eu/sennake/gpf1/imola.htm

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 16-04-2002, 16:54
Sway Bar's Avatar
Sway Bar Sway Bar is offline
De Paddock Rookie

mooie foto's sennake
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules