![]() |
|
|
||||
|
||||
Porsche Carrera GT - Tamiya - 1/24
Ben vorige week begonnen metde bouw van deze mooie Tamiya Kit
Kleur : Light Gun Metal Interieur : zilver/terracota (XF60+XF7) Eerst heb ik de carrosserie geschuurd met een 1000 (heel wat fijne gietnaden) Panellines uitgekrabt met een tooltje gekocht bij Domino. Daarna 2 laagjes grijze Tamiya grondverf. Na een dagje wachten legde ik de lak (Tamiya Light Gun Metal), vond dit geen makelijke kleur om te spuiten, de metalic deeltjes zijn redelijk grof. 3 laagjes tamiya vernis om het geheel af te werken. Na een weekje uitharden heb ik gisteren de body gepolierd met de gekende Tamiya pasta's. Na 3 uur polieren haalde ik een mooie glans. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
leuk project, en inderdaad de metallic deeltjes zien er wat grof uit. Is dat wat beter geworden met de vernis ?
|
|
||||
|
||||
Leuk om te zien dat we ook de Carrera GT eens kunnen volgen op DePaddock. Ik kijk al uit naar de volgende updates. De start is veelbelovend.
|
|
||||
|
||||
Hier de update van gisteren en vandaag.
Carrosserie is gevernist en gepolierd. Alles is mooi legaal vlak, en een mooie blank. De polierpasta moet wel nog worden weggewassen. ![]() ![]() ![]() Remschijven met wat smoke bewerkt ![]() |
|
||||
|
||||
Teracotta : 1 deel xf60 + 1 deel xf7
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Gaat hier snel met die GT
![]() Succes Bart, benieuwd naar updates |
|
||||
|
||||
Ziet er al mooi uit
![]() |
|
||||
|
||||
Dit is nu eens HET project om LED's in te bouwen ... vooral achteraan!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
disaster strikes....
![]() was met microsol de decal aan het plaatsen op één van de 2 kappen die verwerkt zijn in de motorkap. Wou de decal een beetje verschuiven.. maar de boel schuurde .. helemaal om zeep.. ![]() ga de 2 kappen nu doorzichtig laten, stom maar weet niet direct een oplossing, en heb er geen 2de doos voor over... misschien van binnenuit wat smoke aanbrengen ? |
|
||||
|
||||
Koop het PE setje ... dat geeft je extra opties en ... de roosters zitten als echte roosters in!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bart |
|
||||
|
||||
Hier al enkele foto's, buiten de vermooste decals is alles goed verlopen.
Ga die PE set bijbestellen zodat die doorzichtige enginecovers vervangen kunnen worden.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Amai, knap ding hoor!! Die PE zal idd verbetering zijn...
|
||||
|
||||
Quote:
Verder ziet deze Porsche er echt wel goed uit. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|