![]() |
|
|
||||
|
||||
Het gaat lekker vooruit met deze Capri. Dat schilderen van de Goodyear lettering heb je heel netjes gedaan!
|
|
||||
|
||||
Dit gaat een ferme beest worden.
Succes verder Gérre |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Vandaag zal er nog een update komen heb gisteren het interieur bijna helemaal afgewerkt, er moeten alleen nog een control unit in geplaatst worden en een cilindrische "bol" achtig iets, waar ik geen idee van heb wat het zou kunnen zijn. Bij de body ziet het er terug vlak uit, heb de belletjes weg geschuurd en opnieuw primer over gespoten. Deze is nu aan het drogen, en dan kan ik vanavond of deze namidag al, als het mooi weer blijft, de witte lak terug spuiten. Dan zou ik morgen beginnen met dit race beest te polieren, en alsook van de eerste vernis laag te voorzien. Het decallen is voor zeer binnekort ![]() |
|
||||
|
||||
de beloofde update:
het interieur is klaar, de body is klaar om te polieren. Toen ik deze middag nog een dryfitje deed kwam ik tot de conclusie dat het linkerachterwiel te ver naar binnen stond. Makkelijk op te lossen door zo'n meegeleverd stukje buis over het asje te schuiven. Zo was de capri weer uitgelijnd ![]() foto's: ![]() ![]() de belletjes achter op de capri zijn nu ook weg gewerkt ![]() dry fit ![]() |
|
||||
|
||||
Volgende Update: de decals
Gisteren een hele dag bezig geweest met decals aanbrengen, heb alleen nog maar een zijkant gedaan. En deze is nog niet af. Vol goede moed begonnen maar al snel erachter gekomen dat de decal voor de frontspoiler niet klopte. In vergelijking met de decals meegeleverd met de kit was deze van de Würth livery breeder en de hoek die de uiteinden maakten klopte ook niet. Heb het opgelost door de rode strepen vanboven en vanonder er uit te snijden en da woorden ook. Daarna deze afzonderlijk op de spoiler aangebracht. Het resultaat mag gezien worden vind ik persoonlijk, waant het was niet simpel ![]() enkel foto's: ![]() de frontspoiler ![]() ![]() ![]() Bij de rode decal links voor op de neuw zie je nog blaasjes, deze zijn nu ook weg. Die foto was genomen bena net nadat deze gesold was ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit,knap werk
![]() |
|
||||
|
||||
Mooi hoor. Altijd leuk om een livery zo stap voor stap tot stand te zien komen.
![]() |
|
||||
|
||||
Soms moet je inderdaad de decals "versnijden" om een beter resultaat te halen. Goed gedaan hierzo !! Laat de rest maar beetje bij beetje komen...
|
||||
|
||||
Bedankt voor de positieve reacties, vandaag heb ik de spoiler en het roostertje gespoten. Anders kan ik niet door met het aanbrengen van de decals. Er komt er eentje over het roosterje en een lange die vanaf de voorruit langs de achterruit over de spoiler komt
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hallo Gerre,
dit gaat een zeer geslaagd model worden, zeer knap. De capri gr.5 is en blijft toch één van de mooiere groep 5 wagens. Zeer knap, Groetjes, Joka-1 |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit. Niet vergeten in te snijden bij het linkerrooster vooraan, of is dat de rechterkant? Jah als je in de auto zit...
|
||||
|
||||
nee nee dat ben ik niet vergeten hoor
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ferm beest, en knap decalwerk !
|