![]() |
|
|
||||
|
||||
Niks aan toe te voegen, airco !
Quote:
ELK topteam heeft wel z'n deel van de koek. Een 'schandaal' bij de mindere goden (De Minardi's, Arrows, godbetert Forti's en Lola's) haalt geeneens het daglicht, wegens non-nieuws. Het zijn dan ook teams die eens de schouders ophalen als ze elk weekend met 0 punten en twee uitgevallen bolides naar huis toegaan. Vind je het gek dan, dat Ferrari er altijd bij zit ?
|
||||
|
||||
Quote:
Staat zo duidelijk vermeld in de argumentatie van de WMSC. In dat opzicht kunnen de verloren punten van Hongarije zelfs nog van belang zijn. ![]() En in ieder geval blijft het een inkomstenverlies voor McLaren van 100 miljoen dollar. Ze moeten weliswaar niet effectief 100 miljoen betalen want het grootste gedeelte wordt afgehouden van hun FOM-inkomsten. Dé echte vraag is waar McLarens FOM-deel naartoe gaat gaan. Moet de FOM dat doorstorten naar de FIA of blijft dat geld bij de FOM? (Lees: in Bernie zijn zakken ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tot het begin van dit seizoen was Alonso in de ogen van velen hier op dit forum een God. Ze zagen er een verademing in na het Schumacher tijdperk ![]() Als je dan ziet hoe deze GOD dan de afgelopen maanden gevallen is:
De streken van M.Schumacher waren peanuts vergeleken met de stoten die Alonso uitsteekt ![]() Misschien moeten we het ook allemaal niet zo zwart willen zien met onze toppiloten. In het interview op autosport.com staat nog een andere boeiende quote. Quote:
|
||||
|
||||
McLaren niet in beroep
Quote:
Eerst en vooral natuurlijk de verplichte kost dat dit geen schuldbekentenis is en dat ze niet in beroep gaan in het belang van de F1. Dit moeten ze wel zeggen ... anders maken ze het voor hun partners (Mercedes, Vodafone, ...) wel heel moeilijk om hun steun aan het team te blijven verdedigen. Anderzijds weet Ron Dennis goed genoeg dat de straf die ze nu gekregen hebben een meevaller is voor McLaren in vergelijking met de straf die ze hadden kunnen krijgen. Een schorsing van 2 jaar was een RAMP geweest voor een Formule 1 Team.
|
||||
|
||||
Idd, maar ook voor de F1 in het algemeen.
|
|
||||
|
||||
inderdaad ... ik denk dat je een deel van de genade voor McLaren daarmee kan verklaren
|
||||
|
||||
in het geval van Mclaren wel. in het geval van een mindere god, pakweg Toyota, twijfel ik er nog aan
|
|||
|
|||
Beroepsspionnage. En dan .... (ik parafraseer François Mitterand)
Het gebeurt toch overal in de wereld. Zelfs de Chinese spleetogen peuteren in de ultra geheime militaire computers van de USA en ook van de grote Europese landen. Maalt daar iemand om ? Maar ja, de sport ethiek !!!!! zoals de FIA het zo mooi uitdrukt. Sta mij toe te vermoeden dat de sportethiek het minste is van de FIA zorgen. Waar gaan deze 100.000.000.000 Eurocentiemen (ziet er nog geweldiger uit) naar toe ??? Naar de benadeelde in deze affaire??? Neen natuurlijk niet. Lekker in eigen zak houden. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
100.000.000 euro is 10.000.000.000 eurocentiemen ![]() PS : ik heb nog nooit een post gedaan met zoveel nullen! ![]() |
|
|||
|
|||
100.000.000.000 eurocentiemen is 1.000.000.000 euro eh. Zo groot is de boete nu ook weer niet.
100.000.000 euro is 10.000.000.000 eurocentiemen PS : ik heb nog nooit een post gedaan met zoveel nullen! __________________ Akkoord, maar een nul min of meer, maakt het wat uit in het "boete budget" van de FIA ??? Het is zoals de laatste druppel in de WC pot. In het begin valt het nog op door de gele kleur, maar het wordt direkt opgeslorpt door de grote massa dollars. |
|
||||
|
||||
100.000.000.000 eurocentiemen mag dan wel 1.000.000.000 euro zijn, en 100.000.000 euro 10.000.000.000 eurocentiemen, maar de boete bedraagt 100.000.000 dollar, oftewel 10.000.000.000 dollarcent. Dit is 7.195.797.654 eurocentiemen (op de dag van de uitspraak).
PS: ik win. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik vermoed dat er bij de volgende vergadering geen Chateau Petrus zal van af kunnen. Trouwens waar gaan al deze miljoenen/miljarden/triljoenen dollarcents (ik word er tureluurs van; ik weet zelf niet meer hoeveel het nu juist is) naar toe? Multiple choise vraag: - naar liefdadigheid - opgepot - naar "diverse" uitgaven Ik opteer voor het eerste |
|
||||
|
||||
de grotere helft naar de teams (ook Mclaren?), de kleinere helft gaat naar begeleiding van jongere circuit- en rallypiloten
|
|