![]() |
|
|
||||
|
||||
*** Spa Six hours - de foto's ***
![]() Een vijftal GT 40's: ![]() ![]() ![]() Het betere glijwerk; ![]() ![]() ![]() ![]() Minder goed: ![]() Op drie wielen schuivend langs het muurtje van de Source; ![]()
|
||||
|
||||
U2TC:
![]() ![]() ![]() Grand Prix Masters: ![]() Leuke slogan; ![]() Sportscars: ![]() Woodcote Trophy: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
'k Heb spijt dat ik niet ben kunnen gaan. Prachtige wagens én prachtig weer, gebeurt niet te vaak in Spa
![]() Die GT40 Roadster is om duimen en vingers af te likken, die zal je niet vaak zien ![]() |
|
||||
|
||||
Knappe aktiefoto's
![]() Zo te zien was het traditiegetrouw stralend weer voor de Spa Six Hours. Voor het eerst sinds jaren kon ik niet aanwezig zijn, en blijkbaar heb ik toch een en ander gemist ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dank u. ![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Kon ook niet aanwezig zijn.
Het schone weer en de prachtige wagens deed me nochtans watertanden maar ja, .. de foto's maken het enkel moeilijker. Hopelijk volgend jaar dan. ![]() |
|
|||
|
|||
Belgische overwinning in de Pre War Sportscars :
Hubert Fabri, Alfa Romeo 8C Monza Last edited by buchinski; 09-10-2007 at 20:37. |
|
|||
|
|||
In deze fotogalerij vind je alle winnaars van de races tijdens de Spa Six Heures Historiques. http://www.pixagogo.be/7798184112 |
|
|||
|
|||
![]()
Goede avond iedereen,
Hier enkele foto's van een van de "top" van het seizoen. De Six Hours of Spa. Ambiance ... Met sportieve groeten, Patrick (Davin) www.racing-pictures.be ![]() En om correct te beginen, een klein en sympatiek glimlacht ter attentie van een "Attaché de Presse" ... volledig bezig te werken ![]() Life is difficult ??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Hopla, hier zitten weer juweeltjes tussen zenne!
Knappe pics, prachtige bolides ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|