![]() |
|
|
||||
|
||||
Pikt de DNRT het "Nederlandse NASCAR idee" van de BRL-V6?
De mannen van de BRL V6 waren de eerste die bezig waren met hun "plastieke wanna-be Nascar klasse" in Europa. Na 3 jaar toch een aardige kijkklasse geworden. Alhoewel, in het (lage) land der blinden is eenoog koning. We (de NL'ers) hebben niet zoveel om trots te zijn qua nationale autosport. Dus je bent al gauw top of the bill
![]() Een tweede "Nascar-kloon" in NL zien we deze week voorbij komen: Quote:
Zeer benieuwd of de DNRT deze klasse wel van de grond krijgt........in de afgelopen jaren hebben ze al meerdere wilde plannen gehad. Hulde voor hun lef en durf! Ook benieuwd naar de reactie van Maessen / BRL V6...........(hoe zit dat trouwens met die formule-klasse van de BRL? Ook al akelig lang niks meer van gehoord.)
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
maar Harry wil ook zoveel klasse´s zoals de Sprintcar V6 , met dezelfde motor als in de BRL V6 ( met een paar PK meer ). Reed vorige week tijdens de trainingen in Venray , en ging loeihard. ![]() |
|
||||
|
||||
Wat een mormel is me dat?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Duidelijk nog nooit in Amerika geweest
![]() Weet jij wel wat voor een spectakel deze karretjes op de baan brengen?
|
|||
|
|||
Nee , wil ie mee gaan racen in 2008 , maar is ook voor op ovals .
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En of het nu geweldig is op de baan of niet, ik vind het een gedrocht, basta ![]() |
|
|||
|
|||
het zijn net sprintcars.
Zeer leuk om te zien rijden wat een spectakel |
|
|||
|
|||
800 PK Sprintcar video op New Smyrna Speedway.
http://www.youtube.com/watch?v=aNqAD...elated&search= |
|
|||
|
|||
Opnieuw een interessant initiatief van DNRT. Ik ben benieuwd of dit van de grond komt.
|
|
||||
|
||||
Tering, wat gaan die taartscheppen hard
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|