De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 05-11-2007, 20:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Champcar terug naar Circuit Zolder in 2008!

Mooie nieuws:

Quote:
Champ - Belgian Champ Car Grand Prix in juni 2008

Van Buuren, die verantwoordelijk was voor de promotie van de eerste editie eind augustus, is niet meer bij het project betrokken..................De promotie zou nu in handen komen van RACB en Circuit Zolder.

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3414
Vervelend en eigenwijs als ik ben (niet per definitie twee slechte eigenschappen ) heb ik dan weer enkele stekelige vragen

Gaat Circuit Zolder toch weer de promotor spelen? Kan me een persbabbel van Rogerke herinneren dat CZ terug moest naar de core-business. Baantje verhuren, niets meer en niets meer minder. Is de nieuwe koers alweer gewijzigd? Heeft men de gouden bergen van Assen gezien? Het staat in ieder geval haaks op eerdere beweringen van Roger / CZ. Gaarne een verklaring

Verdulleme, de RACB die meewerkt? Hebben die het licht gezien? Maak dat mee..........kan me nog zo'n clubje herinneren uit begin 2007 die toch wel heel erg rammelde met de voeten van bepaalde personen rondom de organisatie van de eerste Champcar GP.

Ach als partime-azijnpisser moet ik toch af en toe een kritische vraag stellen. RACB en CZ zijn hebben de ervaring op bepaalde vlakken, als fan mag je dus een vlekkeloze organisatie verwachten. Sterker nog, dat kunnen we simpelweg eisen! Ze zorgen er maar voor dat alles werkt naar behoren. Eerlijke ticketverkoop met vermelding van de correcte prijzen. Zilver zit op zilver, brons op brons.........noem maar op. Ze hebben het drama van Buuren van dichtbij gezien en de back-up daarvan staat op dit forum Heren, maak er wat moois van in 2008.........anders is het bijltjes-dag op 9 juni!

Het enige wat ze niet in de hand hebben is de kwaliteit/kwantiteit van Champcar 2008. Voer voor een andere discussie
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 05-11-2007, 22:57
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Mooie nieuws:

Vervelend en eigenwijs als ik ben (niet per definitie twee slechte eigenschappen ) heb ik dan weer enkele stekelige vragen

Gaat Circuit Zolder toch weer de promotor spelen? Kan me een persbabbel van Rogerke herinneren dat CZ terug moest naar de core-business. Baantje verhuren, niets meer en niets meer minder. Is de nieuwe koers alweer gewijzigd? Heeft men de gouden bergen van Assen gezien? Het staat in ieder geval haaks op eerdere beweringen van Roger / CZ. Gaarne een verklaring

Verdulleme, de RACB die meewerkt? Hebben die het licht gezien? Maak dat mee..........kan me nog zo'n clubje herinneren uit begin 2007 die toch wel heel erg rammelde met de voeten van bepaalde personen rondom de organisatie van de eerste Champcar GP.

Ach als partime-azijnpisser moet ik toch af en toe een kritische vraag stellen. RACB en CZ zijn hebben de ervaring op bepaalde vlakken, als fan mag je dus een vlekkeloze organisatie verwachten. Sterker nog, dat kunnen we simpelweg eisen! Ze zorgen er maar voor dat alles werkt naar behoren. Eerlijke ticketverkoop met vermelding van de correcte prijzen. Zilver zit op zilver, brons op brons.........noem maar op. Ze hebben het drama van Buuren van dichtbij gezien en de back-up daarvan staat op dit forum Heren, maak er wat moois van in 2008.........anders is het bijltjes-dag op 9 juni!

Het enige wat ze niet in de hand hebben is de kwaliteit/kwantiteit van Champcar 2008. Voer voor een andere discussie

Klagen en kritiek geven is toch makkelijk voor enkele mensen op dit forum vooral als het naar organisatoren is .
Je vooral blij met dit evenement in België dat zal doorgaan op 1 juni 2007 ondanks wat minder toeschouwers dit jaar .
Bekijk het eens van de positieve kant jij hoort of verneemt iets en altijd maar kritiek op bepaalde personen en organisatie
Probeer de mensen van CZ eens wat milder te bekritiseren en je zal er veel meer van terug krijgen .
Nota bene misschien eerst posten als je de juiste datum weet .
Mvg
Old 07-11-2007, 00:06
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by yannick88 View Post
Klagen en kritiek geven is toch makkelijk voor enkele mensen op dit forum vooral als het naar organisatoren is .
Ja, idd............dat is heel erg simpel! Schaam me daar ook geen minuut voor Op goed-weer berichten zit niemand te wachten, er moet toch iemand voor relnicht spelen Beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad

Quote:
Probeer de mensen van CZ eens wat milder te bekritiseren en je zal er veel meer van terug krijgen .
Hmmmm, ik (en vooral mijn teammaten!) hebben in de afgelopen jaren meer dan eens hun goodwill getoond aan CZ! Stank voor dank hebben we mogen ontvangen Ikzelf heb een opvoeding genoten die gebaseerd was op het principe: Je zult ontvangen wat je geeft!. Let wel, ik eis nogal wat.........en dat RECHT neem ik! Ik ben een vrijwilliger die zijn kostbare zater- of zondag ter beschikking stelt aan CZ (of welk circuit dan ook). Kan beter met de hond gaan wandelen, kost niks en is stressvrij

Keer op keer krijgen we de deksel op onze neus als vrijwilliger op CZ. Vrijwilligers-management kent men niet op CZ. Heb ooit eens een poging gewaagd om bepaalde mensen te overtuigen van het nut van vrijwilligers...........is me niet gelukt. Misschien een tekortkoming van mij

Betaal me € 200,00 per dag netto (en dat is dan een vriendenprijsje ) en ik gedraag me als de voorbeeldige medewerker van CZ (of welk circuit dan ook).

Altijd handig om te weten uit welk perspectief iemand een mening heeft gevormd

Quote:
Nota bene misschien eerst posten als je de juiste datum weet .
Helemaal juist! Maar stuur dit dan svp door naar de redactie van Pitstop

Zie mijn bron: http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3414 => Peter Baert op 5/11/2007 om 17:54

Mijn bericht: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=16515 => 05-11-2007, 19:43

De uiteindelijke datum: http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3416 => Peter Baert op 5/11/2007 om 21:32

Yannick88, heb je een glazen bol voor me?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 07-11-2007, 00:20
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

200€ per dag? moest het een full time job zijn, zou dat je aan 4000€ per maand helpen

ja, daarvoor zou ik ook wel perfect in de maat lopen.
maar aan 200€ per dag ben je wel geen vrijwilliger meer, me dunkt
Old 08-11-2007, 00:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
200€ per dag? moest het een full time job zijn, zou dat je aan 4000€ per maand helpen

ja, daarvoor zou ik ook wel perfect in de maat lopen.
maar aan 200€ per dag ben je wel geen vrijwilliger meer, me dunkt
Dat is wat ik bedoel. Betaal je niks (lees: € 10 euro maaltijdvergoeding per dag, te betalen door de RACB / NKBK. Voor dat geld krijg ik niet eens twee vettige worsten en een blikje cola op CZ) dan mag je verwachten dat een vrijwilliger zich waar dan ook zal "outen" omtrent de "hondse behandeling" van de welwillende vrijwilliger.

Betaal je die vrijwilliger een leuk bedrag? Ja, dan mag je ook eisen dat dergelijke pipo's hun snaveltje dichthouden over de interne keuken van een circuit of organisator/promotor.

€ 200 per dag netto in het weekend per werkdag van 8 uur? Geen raar bedrag, als ik een monteur tijdens het weekend inzet factureer ik vrolijk € 128,00 per uur door aan de klant. Het is overigens geen rocket-science waarmee ik bezig ben van maandag tot vrijdag Een simpel marshal dagje neemt al gauw 10 actieve uren beslag. Rekensommetje is niet zo moeilijk.......

Ik zal maar zwijgen over veiligheidsrisico's en dergelijke. Als ik dat moet doorrekenen dan is de FIA per direct op de fles. Heb de verzekeringspolis van de RACB (begin dit jaar) eens vluchtig doorlopen en dat rammelt aan ALLE kanten. Door prettige omstandigheden heb ik geen tijd om op dat punt het vuur aan de schenen te leggen van bepaalde personen. En voor 2008 hebben die gasten ook geluk, 2008 zal voor mijn een autosportjaar in standby-modus worden

Neemt niet weg dat bepaalde personen / organisaties onaanvaarbare risico's nemen op dit gebied. Dat gaat hoe dan ook iemand de kop kosten in de komende jaren

Maar nu terug naar de Champcars @ Zolder
Reply With Quote
Old 08-11-2007, 11:40
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular

Lief - Stout Mark(ske),
Als het jou toch allemaal zo hoog zit met het vrijwilligerswerk op het CZ. Stop er dan gewoon mee en ga met je hond wandelen.
Want alle opmerkingen - bemerkingen hebben volgens mij niet de bedoeling om een positieve bijdrage te leveren om bepaalde problemen op bemerkingen op te lossen.
Ik ben al meer dan 20 jaar actief als vrijwillige medewerker op het CZ. En doe dit nog altijd met evenveel zin en in het belang van de autosport.
Als jij een bericht maakt of schrijft hier is het om meer dan 80 procent om kritiek te leveren. Misschien moet je dan maar in je eigen landje voor baanpost gaan spelen. Eens weten of je dan ook zo'n grote bek zal opentrekken.
Ik ben jou uitlatingen aan het adres van andere vrijwilligers en medewerkers van het CZ meer dan spuigzat. En zeker de arrogantie die jij aanneemt.
Maar blijkbaar ben jij de (super)man die alles kan oplossen, voorstellen formuleert die alle problemen oplossen. Een Hollander (sorry die zitten normaal alleen boven de moerdijk) die ons komt vertellen wat wij moeten doen. Mark doe mensen een plezier, praat over autosport in de positieve zin, laat alle die onnozele opmerkingen achterwegen of blijf in het vervolg in jou land.
Old 08-11-2007, 13:31
Astra-fan Astra-fan is offline
De Paddock Rookie

En daar heb ik niks meer aan toe te voegen!
Reply With Quote
Old 08-11-2007, 16:35
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Dit is de nagel op de kop
Old 09-11-2007, 00:10
camso belgium camso belgium is offline
De Paddock Rookie

Quote: "praat over autosport in de positieve zin"

Dan zal men niet veel te vertellen hebben.

Heer Moderator, organisator, mentor of wat het ook moge zijn van deze website: DOE ZO VOORT.
Ik heb lak aan ja-knikkers; aan piloten welke na een overwinning niets relevants te zeggen hebben " Whaw, what a great race and what a great car I had; and I thank my crew, my wife, my mother in law and yeah, my sponsor is great for all the millions he gives me bla bla bla....
Ik heb lak aan piloten, welke op een podium staan en zich buitengewoon geweldig en interessant vinden; welke hun prestatie buitenaards vinden, maar waarvoor zich geen kat interesseert buiten vader, moeder, schoonmoeder en nog een paar profiteurs, welke rond de vedette zweven om toch maar een kruimeltje te kunnen opvangen.
Bis repetita: Mark doe zo voort, al is het maar voor mij alleen!
Reply With Quote
Old 09-11-2007, 00:34
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by camso belgium View Post
Quote: "praat over autosport in de positieve zin"

Dan zal men niet veel te vertellen hebben.

Heer Moderator, organisator, mentor of wat het ook moge zijn van deze website: DOE ZO VOORT.
Ik heb lak aan ja-knikkers; aan piloten welke na een overwinning niets relevants te zeggen hebben " Whaw, what a great race and what a great car I had; and I thank my crew, my wife, my mother in law and yeah, my sponsor is great for all the millions he gives me bla bla bla....
Ik heb lak aan piloten, welke op een podium staan en zich buitengewoon geweldig en interessant vinden; welke hun prestatie buitenaards vinden, maar waarvoor zich geen kat interesseert buiten vader, moeder, schoonmoeder en nog een paar profiteurs, welke rond de vedette zweven om toch maar een kruimeltje te kunnen opvangen.
Bis repetita: Mark doe zo voort, al is het maar voor mij alleen!
Ik sluit me hierbij aan.

Mvg...
Reply With Quote
Old 09-11-2007, 00:35
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular

Ah, de kritiekloze maatschappij, daar zullen veel mensen rijkhalzend naar uitkijken. Een maatschappelijke tendens tot het 'neersabelen' van zij die kritiek hebben, is duidelijk waarneembaar - en in mijn ogen uiterst teleurstellend. De stelling: "als je het er niet mee eens bent, zout je maar op" kom je meer en meer tegen. Alsof het de bedoeling is dat iedereen het met iedereen eens is?? Mark zal zijn grieven en ongenoegens over zijn niet-dagelijkse maar wel bijna wekelijkse activiteiten ongetwijfeld al ontelbaar aantal keren intern hebben geuit maar helaas altijd aan dovemansoren gericht. Dan is het niet zo vreemd dat ie daar met behulp van een hedendaags uiterst populair medium als een internetforum het nodige in de openbaarheid spuwt. Waarbij hij zich bij mijn weten keurig houdt aan de algemeen gehanteerde fatsoensregels: geen gescheld, geen gedreig of wat al niet meer zij. Ja, hij levert kritiek - en fors ook zo nu en dan. En wat dan nog? Mag hij het niet oneens zijn met iemand anders (of met iedereen in het uiterste geval)? Als alles perfect was, had ie niets te klagen, er zal dus wel aanleiding zijn voor zijn gezever.

En belachelijk trouwens om Mark's gedrag te wijten/danken aan zijn Nederlanderschap! Alsof het hebben van kritiek van iemands nationaliteit of land van herkomst afhangt.....Ga je schamen!

O ja, sorry voor het gaan. Misschien titel tread aanpassen?
Reply With Quote
Old 09-11-2007, 00:40
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular

P.S. In Nederland hebben ze zeker geen behoefte aan kritische baanposten. En je krijgt er niet eens een dagvergoeding - laat staan een reëele kilometervergoeding die Mark in het geval van dienst doen in zijn vaderland, o zo broodnodig heeft .
Reply With Quote
Old 09-11-2007, 12:39
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie

Exact Ep!! Ik had het zelf kunnen neerpennen....
Uiteraard mag Wilmai ook zijn kritiek hebben, maar dit gaat te ver aan het adres van Mark. 'Blijf in je land'!!: Wat een armzalige mening...!
Reply With Quote
Old 09-11-2007, 13:32
camso belgium camso belgium is offline
De Paddock Rookie

Oproep aan het duo Leterme/Reynders.
ALS HET U BELIEFT: ik zit nederig op mijn knieën en smeek U:
Ga niet verder met de splitsing van België, want als het wat tegenvalt wordt ik verwezen naar Wallonië, waar ik woon, en mag ik hier op dit forum mijn kritisch snaveltje niet meer roeren en kan ik alleen nog met de massa meehuilen: autosport is groot, autosport duldt geen kritiek, we all love you.
Reply With Quote
Old 09-11-2007, 13:38
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular

Exclamation

Quote:
Originally Posted by vortex View Post
Exact Ep!! Ik had het zelf kunnen neerpennen....
Uiteraard mag Wilmai ook zijn kritiek hebben, maar dit gaat te ver aan het adres van Mark. 'Blijf in je land'!!: Wat een armzalige mening...!
Aan iedereen die mijn mening niet deelt. Laat het even duidelijk stellen ik heb niets tegen de persoon MARK, als dit zo zou blijken uit mijn beschrijving.
Ik heb wel een enorm probleem met altijd de kritiek op de vrijwilligers van het CZ (waartoe MARK en ikzelf behoren).
Iedereen mag zijn mening verkondigen maar ik vind persoonlijk dat mensen die proberen (op vrijwillige basis) iets goed te doen niet hoeven beklad te worden of besmeurd te worden.
Ik doe ook voorstellen aan de desbetreffende diensten met de bedoeling op een postieve manier te zaken te benaderen en voor een oplossing te zoeken die voor iedere vrijwilliger een meerwaarde kan betekenen.
Openlijk bepaalde vuile was buiten hangen zal niet leiden tot een constructieve oplossing van bepaalde problemen. En arrogantie zeker niet en dat is waar ik een groot probleem mee heb met MARK.
Want voor het geld moet ik het niet doen want dit is maar een peulschil.
Mijn hart zit op de juiste plaats voor vele gemotoriseerde sporten.
En voor de rest heb ik weer mijn mening verspreid en wens hierbij te benadrukken dat problemen en bemerkingen enkel kunnen opgelost worden met een constructieve samenwerking tussen de verschillende personen waardoor we, zowel de mederwerkers, vrijwilligers als zeker de toeschouwers een positieve benadrukken en wedstrijden kunnen voorleggen.

Voor al die mensen die echt denken dat ik een ja kikker ben laat dit maar even het tegenbewijs zijn.

Met de sportieve groeten
Ignace

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules