![]() |
|
|
||||
|
||||
Juiste aantal is 55. Iedereen is aan het toekomen. Aan het deelnemersaantal en aan het niveau van de piloten te zien, en dit in combinatie met bakken water, bladeren en wind gaan we een mooie race krijgen.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Weet er iemand of er een live timing is.
Op Raceresults.nu staat er niets. GRoeten |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Is er geen live stream ?
ben al thuis maar zou toch graag de race verder volgen ?
Is er nergens live stream ? HIBN ? |
|
||||
|
||||
Wat een race. Wat een honderweer. Doorweekt maar het was wel fun. Heel spannend op het einde tussen de alfa en de audi tt. Uiteindelijk hebben wij het gered en de audi nog op 5minuten achterstand gereden.
http://www.raceresults.nu/uitslagen/...ve-results.htm de uiteindelijk uitslag |
|
||||
|
||||
Het was de eerste keer dat ik naar de 10h kon gaan kijken maar het loonde de moeite. Prachtige wedstrijd. Leuk trouwens om die Cliokes en BMW'kes achter de Porsches te zien jagen tijdens het laatste wedstrijduur. Ik ben alvast een BEC-aanhanger geworden!
|
||||
|
||||
Quote:
Heeft zelfs een tijd op kop gereden. |
|
|||
|
|||
schitterende race, lekker weertje, de piloten rijkunsten en taktiek waren nodig in deze 10h, zalig.....
Ook nog; proficiat aan de koersdirectie !! ALLE wagens zijn bij mijn weten binnengesleept geweest, dat is nog eens sportief en spannend ! |
|
||||
|
||||
Weer een bizar uitsluitingsverhaal .. Broodcoren/De Coster zijn gisteren uit koers genomen ..
Bron: http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3462 |
|
||||
|
||||
Vond het ook een schitterende sfeer! Was in feite de eerste keer dat ik echt een BEC wedstrijd heb meegemaakt... Voor de Thiersen was het trouwens van 1998 geleden...
|
||||
|
||||
Het was alleen wreed nat in de tankzone.
![]() |
|
||||
|
||||
DE bianchi bocht stond onder zei onze rijder
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Op een bepaald moment stonden er 4 wagens stil. Spectaculair om te zien, maar dat wil dan ook zeggen dat er 3 wagens onder geel van de baan zijn gegaan ![]() Wij, met marshal ploeg VDHB, hebben er weer een gezellige laatste raceday van gemaakt. De regen en koude kon ons niet deren, want we hadden een prachtig kampvuurtje en een verlichte tent. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|