![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Voor mij zal het toch de 1000 km worden dan... |
|
|||
|
|||
Belle, voor jou niet alleen vrees ik.
Mvg... |
|
|||
|
|||
Thomaske
Race freakske Join Date: Dec 2003 Location: Koersel Posts: 2,275 En we gaan op 10 -11 mei naar het Franse circuit Dijon. First zou weer met dezelfde Porsches als dit jaar aan de start komen. Bron: teamlid Mvg... __________________ www.autopress.org welk teamlid? wij van First weten nog niets |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Belcar - voorlopige kalender 2008
volgens pitstop is dit de voorlopige versie:
13 april: First Race (Zolder) (120 min) 11 mei: Dijon (Frankrijk) (2 * 60 min) 1 juni: Champ Car (Zolder) (2 * 60 min) 13 juli : 25 Uur Fun Cup (Spa-Francorchamps) (2 * 60 min) 30-31 augustus: 24 Uur van Zolder 21 september: Francorchampagne (120 min) 19 oktober: FIA GT (Zolder) (2 * 60 min) |
|
||||
|
||||
De Galardo's GT3 gaan ons langs de oren vliegen in 2008 als we de geruchten moeten geloven!
Ik dacht dat Reiter deze winter (maar) 20 GT3 ging bouwen (en er staan er nog 2 "oude" tekoop bij Reiter zelf). |
|
|||
|
|||
Dan kan iedereen klagen dat het een gallardo-cup is en dat het spijtig is dat er maar een paar porsches meer zijn
![]()
|
|||
|
|||
Als we de roddels mogen geloven komen de Thiers broeders met een Ferrari GT3.
Met welke GT3 zal NGT komen? Blijven ze trouw aan Porsche of gaan ze voor één of andere exoot? Mvg... |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat Thiers gezegd had dat ze eerst voor een Ferrari zouden gaan, maar door de slechte prestaties van deze wagens tijdens de last race, ze misschien voor de lambo gingen.
|
||||
|
||||
NGT heeft op de belcarparty aan een aantal mensen bevestigd dat het een 997 zal worden.
|
|||
|
|||
Viper, er geen sprake dat Astromega geen wagen zal inzetten in de Belcar.
Maar iedereen kan door het nieuws van Astromega en CEO afleiden dat ze het niet zullen doen. Toch kijk ik er nog stiekem naar uit. Drie Lambo's zijn al zeker. Maar men mag er zeker van zijn dat er nog een tweetal zullen bijkomen. Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De snelste tijd dat die wagen heeft neergezet tijdens de 24u van 2006 ( de laatste wedstrijd dat die heeft gereden ) was amper een 1:40:608 ... Top 10 zit er niet echt in ![]() link naar Raceresults.nu |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Als we elke wagen gaan beoordelen op z'n laatste wedstrijd dan zijn er genoeg wagens die voor het bijltje zullen gaan ![]() -Een wagen die bij momenten de C5-R van SRT en de Vipers het nakijken gaf heeft zeker potentieel volgens mij ![]() -Hoewel 2006 een tegenvallend seizoen was voor JMT (ondermeer doordat er geen vaste piloten waren) werd wel een top 10-resultaat geboekt (P8). -In de 2004/2005-spec heeft de GT2-R meermaals 1.30 gereden. Zelfs in 2006 is PSI erin geslaagd om met hun verschrompelde achtervleugel die ze toen moesten gebruiken een 1.30 neer te zetten in de trainingen (voor Menten crashte in de Bianchi). -Blijkbaar hebben bepaalde mensen er problemen mee dat de GT2-R een GT1-klassewagen is maar volgens mij is de AD-Sport BiTurbo er ook één. -Bovendien moet men er rekening mee houden dat de GT2-R volledig ontwikkeld is door een privé-team (PSI-Motorsport) en dus geen fabrieksmateriaal is. Dit in tegenstelling tot de C5-R en een hele meute Porsches van Porsche Motorsport. -Het feit dat er dit jaar al verscheidene GT2-R's verkocht zijn is volgens mij genoeg om duidelijk te maken dat vele teams wel potentieel zien in deze wagen. Deze wagen zal geen podium of dergelijke halen. Het is een wagen die aan het einde van zijn loopbaan is en zeker in staat is om ereplaatsen te verzamelen in D3. Quote:
![]() Ik weet voor wie ik zal supporteren in D3 volgend seizoen: PMB Motorsport!
Last edited by GT2-R; 15-01-2008 at 23:03. |
|
||||
|
||||
Da heb ik niet beweerd e. Volgens t reglement...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|