![]() |
|
|
||||
|
||||
Komt er een Camaro cup in 2009?
Het is winter, de plannen voor nieuwe cups schieten voorbij. Heel soms komt er zo'n plan tot leven, fingers crossed dat dit plan doorgaat. In de laatste Start van het jaar 2007 lezen we dat Biesheuvel Autosport en Chevrolet NL samen onderzoeken of er een Camaro-cup van start kan gaan in 2009.
![]() Foto: www.autoweek.nl Dat is nog eens wat anders dan een Seatje diesel ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Een aantal weken geleden heb ik dit, tijdens een uitzending van RallyReport op RTL, ook uit de mond van de Chevrolet Kalos Rally Cup manager gehoord. Echter ik ging er vanuit dat het om een rally cup gaat (al kan ik me gezien het type auto dit niet voorstellen).
Biesheuvel is overigens ook al verantwoordelijk voor de Kalos rallywagen. Als ik me niet vergis is in zweden ook een Camaro cup, echter met vorige versies van dit Amerikaanse monster. Overigens: Chevrolet Camaro, Dodge Challenger en Ford Mustang ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Inderdaad. Ik zie een American Cup wel zitten
![]() |
|
||||
|
||||
Keep dreaming.
Wat gaan ze toch met zo een dure wagens een cup rijden...
|
||||
|
||||
Quote:
In Nederland willen ze volgend jaar toch ook al een raceklasse met Moslers organiseren? Als men genoeg zotten vindt die er een bepaald bedrag voor over hebben dan zijn we vertrokken voor een nieuwe cup. Ik blijf alvast dromen. Wie weet zijn deze dromen geen bedrog ![]() |
|
||||
|
||||
Heb je die camaro straatwagen als een bekeken?
Zo een log ding, ik geloof nooit dat je zoiets snel rond een circuit kan krijgen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is uiteraard wel het oude model, de kosten bij de nieuwe zullen flink hoger liggen. |
|
||||
|
||||
Als het een cup gaat worden in de aloude Nederlandse traditie dan kijkt men niet op een deukje meer of minder. Remember de Porsche Cup NL waar elk raceweekend voor tonnen schade werd gereden. Het was dit jaar niet veel beter in de BMW 130i Cup
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|