![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
nog eentje:
- een bangelijk gebouwde Jordan 191, als inspiratiebron dan: http://home.total.net/~mosc/jordan191.html |
|
||||
|
||||
Quote:
laat staan , op schaal 1/20 dan nog. 1 woord ... SCHITTEREND. Ben er gewoon niet goed van... ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Effe "off topic", maar ik kon hem niet laten liggen :
Het is 'weathering', niet 'wheatering'. ![]() Zoals jij het schrijft kan het in een sigaret gedraaid worden ... Maar ik houd je niet tegen natuurlijk ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() of ik ben 'analfabeet' zoals ze in de W-Vlaenders zeggen... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ok, ok, ok, ik ben al weg. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
wat moet ik daar op zeggen ![]() tzal der wel iets mee te maken hebben zeker? ![]() |
|
||||
|
||||
nu , terug over het model. ik ga dan toch de uitlaten herdoen hoor.
hoe haal je de verf er het best weer af? met remolie ja, maar welke gebruik je daar het beste voor? |
|
||||
|
||||
Hoeft niet per se met remolie hoor. Je kan ook ovenreiniger gebruiken. Althans zolang je de acryl-verven van Tamiya hebt gebruikt (de X en XF potjes zeg maar). Onderdelen in een bakje of zakje en volspuiten met ovenreiniger, nachtje laten staan en dan met een oude tandenborstel en wat afwasmiddel schoon schrobben.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() en de enamels zitten in van die vierkante, flesvormige potjes. ![]() Last edited by Sennake; 09-01-2008 at 07:43. |
|
||||
|
||||
Ah, weer wat geleerd
![]() ![]()
|
|||
|
|||
wat foto's van het motorblok, om maar te zeggen da ge er redelijk naast zit qua kleur
![]() Er zijn trouwens genoeg foto's te vinden. Meestal zoekt men via google op afbeeldingen en dan vind je niet veel (de naam van de foto moet dan overeenkomen met je zoekopdracht) beter gewoon "internet" kiezen en sites beginnen open klikken ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
dus Tamiya zit er dan gigantisch naast...(behalve de uitlaten dan ![]() De auto in het echt verschilt ook van race tot race hé , dit kan je trouwens zien aan de foto's die je hier laat tonen. Het model die ik wil maken , is de debuut wagen van Schumacher. trouwens , op de decalsheets staan er een paar sponsordecals tekort op. ![]() nu , ik ben toch van plan om de motor helemaal te herzien , en waar nodig is , te veranderen. Alleen krijg ik stillaan het gevoel dat ik mij een air-brush ga moeten aanschaffen... Alleen weet ik niet goed welk type en welke compressor hiervoor het beste geschikt is. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|