![]() |
|
|
||||
|
||||
Probleemke met Windows XP
Weten jullie niet hoe je dit kunt oplossen?
Ik had op een nieuwe PC 4 accounts gemaakt 2 computerbeheerders (de ouders) en 2 beperkte accounts (de kinderen), dan had ik Age of Empires geïnstalleerd, maar op de beperkte accounts crasht hij bij het opstarten...
|
||||
|
||||
probeer eens om opnieuw te installeren bij de beperkte accounts ... of staan daar de install-rechten af ?!?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ge kunt misschien de beperkte accounts alle rechten geven op de AOE-map. Waarschijnlijk dat dat spel enkele tijdelijke bestanden aanmaakt terwijl het runt. Als de beperkte accounts niet kunnen schrijven in de map, zal het spel daardoor niet werken he
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
log in als een gebruiker met volle rechten (account van ouders dus)
ga naar die map in windows explorer ga op de mapnaam staan rechtermuisknop ==> eigenschappen daar kies je het tabblad "beveiliging" en daar geef je de user die eraan moet kunnen lees, schrijfrechten , enz airco
|
||||
|
||||
denk eraan dat om aan het tabblad "beveiliging" te kunnen je eerst "eenvoudig delen van mappen" moet uitzetten via "extra" -> "mapopties" -> tabblad "weergave" (in dat lijstje "geavanceerde eigenschappen")
|
|
||||
|
||||
Thanks guys!!!
|
||||
|
||||
wil dat zeggen dat het nu werkt?
|
|
||||
|
||||
Ja dat weet ik nog niet hé, maar als jullie het zeggen zal het wel kloppen zeker hé!
|
||||
|
||||
no guarantee's made zene
![]()
|
|