![]() |
|
|
||||
|
||||
"RACB National Team" op weg naar de F1!
Quote:
![]() ![]() In het hele stuk van de RACB lees ik niks over centjes, ben toch benieuwd hoe ze dit project financieren. Wie stelt de middelen ter beschikking? Of welke afdelingen mogen bijdragen aan dit plan? Er zijn namelijk de meest wilde geruchten omtrent Duval en RACB, vandaar ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik vind toch al meteen een minpunt:
"De kandidaten [...] mogen nog nooit in de top 10 geëindigd zijn in een kampioenschap, een cup, een challenge, of een trophy" waarom geen winnaars? als ze toch naar F1 moeten doorstoten, mag hij zich toch al eens bewezen hebben? toch beter starten van een goede basis?
|
|||
|
|||
Mooi plan? Ik heb toch zwaar mijn bedenkingen! In Belgie werd verleden jaar de enige éénzitscompetitie opgedoekt. Ondertussen is er via de organisator William Watté een initiatief opgestart (Formule 16) om de éénzitterij in Belgie in leven te houden.
Echter, de RACB spendeert liever geld om een team in een buitenlandse serie te steken dan nationaal een eigen competitie te ondersteunen. Vreemde redennering dan toch wel... |
|
||||
|
||||
Yep, en blijkbaar steunen ze nu Baguette die DENK IK nu toch wel al zijn schaapjes op het droge had, niet? Het stond al langer vast dat hij bij Draco in de F3.5 ging rijden... Tzal nu afhangen van zijn skills.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|