![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting - 16 mei 2008 - De Kluis, Bolderberg
Ik zal deze keer het initiatief eens nemen, kwestie Nismo en Guido eens voor te zijn
![]() Vrijdag 16/05/2008 is het weer zover. Het belangrijkste item van deze vergadering zal waarschijnlijk al wel bekend zijn zeker: vertrouwensstemming bij de kandidatu(u)r(en) voor de functie van verantwoordelijke van de cel modelbouw binnen de vzw De Paddock. Natuurlijk mogen suggesties voor bijkomende items volgen. Afspraak op het normale uur, normale plaats, aan het normale tarief. (20.00Hr - De Kluis - --de rest is afhankelijk van uw drankzucht--). Gezien de belangrijkheid van bovenvernoemde stemming is het misschien opportuun zoveel mogelijk leden aanwezig te hebben, ook als de zon blaren mocht branden. ![]() Ik zal er alvast zijn. See you!
|
|||
|
|||
ik kom
|
|
||||
|
||||
Normaal gezien kom ik ook.
Aangezien ik alweer middagpost heb, en ik dit maal geen verlof heb, zal het omstreeks 21u15 à 21u30 zijn dat ik mijn stemplicht kom vervullen. See you on friday ![]()
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik zal ook weer eens afkomen.
Tot vrijdag. WALTER. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik kom ook weer
|
|
||||
|
||||
Ik ben er ook bij.
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn
![]() |
|
|||
|
|||
ik zal er normaal gezien ook weer kunnen bij zijn.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn dit maal!
Heb trouwens nog iets gevonden om zetels te 'stofferen' Jullie zetelstoffeerexperts moeten maar eens kijken of het fijn genoeg is... Tot Vrijdag! Tom |
|
||||
|
||||
Kom ook maar dan met de ploeg laatkomers, dus evt. stemming naar tweede deel van vergadering schuiven indien mogelijk natuurlijk ...
Petter |
|
||||
|
||||
In principe zal ik er ook bij zijn.
|
|
||||
|
||||
Sorry mannen, te rap geweest.