![]() |
|
|
||||
|
||||
Spa 24h Testdag
Quote:
|
||||
|
||||
Een voorlopige timing van de 24u zelf
Quote:
|
||||
|
||||
Wat houdt die ereronde voor Paul Fr่re in?
|
|
||||
|
||||
Voor Paul F่re niet veel vrees ik .
![]() |
|
||||
|
||||
Ik bedoel: Die ereronde voor Paul Fr่re, wat houdt die in?
Welke auto's gaan er rijden? ![]() |
|
||||
|
||||
A+ komt met ้้n Viper naar de 24h van Spa, naast Signa Racing dus voorlopig de tweede Viper.
![]() bron: pitstop tv. |
|
|||
|
|||
Als ik me niet vergis heb ik op een Italiaanse autosportsite gelezen dat Racing Box ook komt met een Viper GT3.
Mvg |
|
||||
|
||||
Ik ga eens proberen om een lijstje te maken, er zijn namelijk al heel wat deelnames bekend. Misschien best wachten tot na de 24h van Le Mans.
![]() P.S. Iemand de affiche al gezien? Ze staat op de offici๋le site, even de link: http://www.total24hours.com/htm/goodies.asp |
|
||||
|
||||
Volgens mij wilde Rudolph Racing ook komen met de Viper komen.
Daarnaast komt Kronos met 2 fabrieks Porsches, Chad racing met een Gallardo, Prospeed en Muhlner met een Porsche, en Sport Garage met een F430. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Verder is er ook nog First Racing met een Gallardo, Garage Francorchamps met een F430, net als Scuderia Monza en JMB Racing. Alles onder voorbehoud natuurlijk. ![]() |
|
||||
|
||||
Wat ik niet begrijp is dat ze GT3 wagens op de affiche van dit jaar zetten
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
En volgens geruchten vervolledigt Maxime Martin de line-up van Vertigo dit jaar. Exit Sara Bovy??? ![]() |
|
|||
|
|||
Dat is dus inmiddels geen gerucht meer...
Overigens deze week in Autosport: Jan Magnussen samen met Oliver Gavin, Olivier Beretta en Luc Alphand in 'the lead Alphand Aventures Chevy' tijdens de Spa 24..."Alphand plans to enter as many as three C6s at Spa." Wordt het stilaan niet eens tijd te titel van dit draadje aan te passen? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En inderdaad, dit is eigenlijk niet alleen de tread van de Spa 24h Testdag maar ook die van de race geworden. ![]() |
|
|||
|
|||
Heeft er al iemand nieuws welke teams er naar de testdag komen en eventueel met welke piloten ?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|