De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #31  
Old 09-06-2008, 19:25
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: Zolder
Posts: 623
Weet iemand wie tijdens deze wedstrijd verantwoordelijk voor de tijdsregistratie...? Ik kan nergens uitslagen enz terugvinden...

Thanks
__________________
http://www.m-s-e.be/
Reply With Quote
  #32  
Old 09-06-2008, 22:10
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Geel
Posts: 788
Wink

Quote:
Originally Posted by B.V.S. View Post
Weet iemand wie tijdens deze wedstrijd verantwoordelijk voor de tijdsregistratie...? Ik kan nergens uitslagen enz terugvinden...

Thanks
Op de tussenstanden na 1, 2 & 3u staat www.timeservice.nl dus www.raceresults.nu maar tot nu toe is daarop niks terug te vinden Bart, ik speur ook zonder resultaat waarschijnlijk zijn we beide nogal curieus van aard...
Reply With Quote
  #33  
Old 09-06-2008, 22:14
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Geel
Posts: 788
Wink

Toch gevonden onder MET :
http://www.raceresults.nu/ResultsUit...f/Default.aspx
Reply With Quote
  #34  
Old 10-06-2008, 17:30
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
We zijn nu enkele wedstrijden ver. Ik heb even afgewacht. Echter een dikke proficiat aan "Dunlop Belux" en het hele team voor wat er tot nu toe op poten werd gezet. Ik zie goede en goed georganiseerde wedstrijden, een deelnemersveld dat zowel kwalitatief als kwantitatief groeit en vooral overal blije gezichten.

Dikke Chapeau en verder nog veel succes...

Tot binnenkort.

Pascal
Reply With Quote
  #35  
Old 10-06-2008, 17:38
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Jun 2007
Location: Belgium
Posts: 633
Thanks Pascal, dat doet nu eens deugd zie.
Zelf ben ik inderdaad ook vrij tevreden over de gang van zaken en de reacties van de piloten zijn positief. Momenteel werk ik aan een tevredenheidsenquete voor teams-piloten en publiek. Het is zeer belangrijk te weten dat de anderen vinden, wat ze goed, en vooral wat ze minder goed vinden. Er zijn altijd zaken voor verbetering vatbaar, en we denken ze gevonden te hebben.

Nu maar afwachten wat betreft de 24H
Reply With Quote
  #36  
Old 10-06-2008, 18:13
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
code 60 is misschien wel voor verbetering vatbaar. Nu rijden ze allemaal 60 ( de meeste toch ) maar nu is het probleem dat er een paar bij zijn die ( bij wijze van spreken) ineens de handrem pakken als ze die paarse vlag zien. Zelf meegemaakt te zondag op rechtstuk. Was me dat even verschieten. Lijkt me toch niet zo verstandig om te doen.
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #37  
Old 11-06-2008, 00:35
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 213
Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
Thanks Pascal, dat doet nu eens deugd zie.
Zelf ben ik inderdaad ook vrij tevreden over de gang van zaken en de reacties van de piloten zijn positief. Momenteel werk ik aan een tevredenheidsenquete voor teams-piloten en publiek. Het is zeer belangrijk te weten dat de anderen vinden, wat ze goed, en vooral wat ze minder goed vinden. Er zijn altijd zaken voor verbetering vatbaar, en we denken ze gevonden te hebben.

Nu maar afwachten wat betreft de 24H

Code 60 moet code 60 zijn en niet code 50.
Er zijn verschillen van 20 seconden per ronde tijdens code 60.Als je pech hebt en je rijdt achter een te trage wagen is je race gepasseerd.
Op raceresults kun je de laptimes bekijken.
http://www.raceresults.nu/uitslagen/...20laptimes.htm
Reply With Quote
  #38  
Old 11-06-2008, 00:48
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Jun 2007
Location: Belgium
Posts: 633
Op de briefing is aan alle piloten gevraagd om 60 te rijden.
Rondeverschillen zijn best mogelijk, maar is een safety car dan beter? Als piloot een kloof slaan van 40 seconden en dan alles terug bij elkaar. Beiden hebben voor en nadelen en wij kozen voor de code 60.

Vorige week Dutch Super Car gezien in Francorchamps? Niet echt waar we zitten op te wachten dacht ik.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.