![]() |
|
|
|||
|
|||
Een nieuwe wagen gebouwd rond een reserve chassis.
|
|
||||
|
||||
De monocoque staat alleszins op punt want de piloten komen er steeds bijna ongedeerd uit. Dat zegt toch wat over de veiligheid daarvan.
|
|
||||
|
||||
Zijn er hier nog mensen die problemen hebben om Eurosport 2 te ontvangen met Telenet Digitaal? Hij slaat over van Eurosport naar ESPN Classic. Moet dit nu net gebeuren tijdens de 24 uren???
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Voor de mensen die de 24 uren van Le Mans volgen op Eurosport 2 via Telenet Digitaal:
Wegens de overstap naar HD zijn er zenders bijgekomen en is Eurosport 2 veranderd van zender 203 naar 613. Die kan je dus via de Instellingen terugplaatsen op 203. Oef, kan ik straks de kwalifs toch volgen. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zap pas op Eurosport 2 en wat zie ik: een crash van de Creation wagen.
Hopelijk krijgen ze de wagen nog opgelapt, zo te zien vooral schade vooraan rechts... |
|
||||
|
||||
Hoeveel tijd hebben we nu al verloren aan crashes? Telkens wanneer iemand van de baan gaat, wordt de sessie een kwartier stilgelegd...
|
|
||||
|
||||
Ongelofelijk wat de ACO nu aan het lappen is:
Quote:
|
|||
|
|||
Weeral brokken in Le Mans.
De slachtoffers zijn: - Zonta in de Peugeot - Groppi in de Oreca Courage - Hall in de Creation waarop we ook onze Belg Goossens terug vinden - Aucott in de Ferrari 430 Bron: racexpress |
|
||||
|
||||
Ik vind ook dat er veel crashes zijn vandaag.
Gelukkig was het verliezen van de wiel op de Modena Aston zonder erg... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Rijhoogte lager : kans om downforce te verliezen bij het 'bottomen'
Er is trouwens een ongeveer ideale rijhoogte, aangezien te laag leidt tot vergrote luchtweerstand en hetzelfde geldt voor te hoog. Lijkt mij dus niet de oplossing om voor te kiezen, maar de oplossing van ACO is al helemaal onlogisch. Willen ze dan een volledig platte underbody? Misschien dan maar direct een schans zetten zodat ze daar de lucht kunnen zweven. ![]()
|
||||
|
||||
Hall heeft die Creation goed gesloopt : die zie ik vandaag niet meer in aktie komen, hopelijk zaterdag wel...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Trouwens als je http://www.endurance-info.com/article.php?sid=5797 en http://www.planetlemans.com/2008/06/...ss-conference/ leest, is er geen sprake over downforce verminderen volgend jaar. ACO past gewoon restrictors aan om het vermogen wat naar beneden te halen, van de diesels althans. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|