![]() |
|
|
|||
|
|||
Phipke, tot ziens.
Ik zal u missen. Mijn welgemeende en innigste deelneming aan de familie en vrienden van Philip. Ronald Janssens Annie Trescinski Last edited by Rrubinio; 09-05-2002 at 20:37. |
|
||||
|
||||
Mijn oprechte deelneming aan de familie en vrienden.
Niels Vancuyck |
|
|||
|
|||
Oprechte deelneming - sterkte aan de familie en vrienden
Familie Put-Severijns C U |
|
|||
|
|||
droevige mededeling
![]() Kort voor zijn 40 e levensjaar heeft Philip Verellen afscheid genomen van dit bestaan. Vanmorgen , 9 mei , is hij in het hospitaal aan een slepende ziekte overleden. Onze deelneming gaat uit naar zijn nabestaanden, en hopen dat ze in het zware verlies enige troost kan brengen. Voor RTM Racing, Patrick Bastiaens. Last edited by karld; 09-05-2002 at 19:17. |
|
|||
|
|||
Philippe, we zullen je missen !
Innige deelneming aan de familie en nabestaanden vanwege : Familie De Smet Familie Van Roey |
|
|||
|
|||
Het is immer pijnlijk wanneer de vreugde van een mooie lentedag botst met de vergankelijkheid van het bestaan, maar ook dat is het leven... Sterkte aan familie en kennissen.
|
|
||||
|
||||
Mijn deelneming aan alle familileden,vrienden en kennissen
![]()
|
||||
|
||||
Palmares Verellen :
1986 -Winnaar Belga stuurwiel -Belgisch kampioen Gr. N met Juma BMW 325i -24 u van Francorchamps met VW Golf GTI (Néve-Mégane) -EG Trophy met VW GOLF GTI (Mégane) 1987 -Belgisch kampioenschap Gr. N met Innara Ford Sierra Cosworth ( 3 zeges, 3de algemeen eindklassement) -24 uren van Francorchamps met Cibiemme BMW 635Csi (8ste) (Dues-Van Hove) -Renault Alpine Trophy 1988 -Belgisch kampioenschap Gr. N met innara Ford Siera Cosworth (1 zege, 4de algemeen) - 24 u van Francorchamps met RAS Toyota supra turbo (Bachelart-Thibaut) 1989 -Belgisch kampioenschap Gr. N met innara Ford Siera Cosworth (3de algemeen) -24 u van Francorchamps met Ford Siera Cosworth (Semouling-Bourgoignie (11de)) 1990 -Belgisch Procar kampioenschap met Audi V8 Quatro (3 zeges, 3de algemeen) -24 u van Francorchamps met Tom's Toyota Supra Turbo (Nisaka-Kasuya) -Porsche Carrera Cup manche Zolder 1991 -Belgisch Procar kampioen met Audi V8 Quatro (3 zeges) -Porsche Carrera Cup manche Zolder (Pole) -24 u van Francorchamps met Audi V8 Quatro (Thibaut-Mundas) -winnaar Belcar mache Francorchamps met AMG Mercedes 2.5 Evo II (Joosen) 1992 -Belgisch Procar kampioenschap met Audi V8 Quatro (5 zeges, 3de algemeen) -Winnaar 24 u van Francorchamps 'Procar' met Paduwa Porsche 911 (Van Dalen- Cremer) (4de algemeen) -Porsche Carrera Cup -24 u van Zolder met Peka Porsche 911 (2de) (Kumpen-Schreurs) 1993 -Belgisch Procar kampioen met Tom's Toyota Carina Fisa 2l -24 uren van Francorchamps met Tom's Toyota Carina (Cremer-Herregodts) -24 u van Lan Mans met Venturi LM 400 (Duez-Bachelart) (4de GT) -24 u van Zolder met Audi V8 Quatro (Herregodts-Witmeur) 1994 -Belgisch Procar kampioenschap met Semoulin Toyota Carina Fisa 2l -24 uren van Francorchamps met Tom's Toyota Carina Fisa 2l (Sugden-Chatriot) -24 u van Zolder met Honda NSX (Bastiaens-Wuydts) -Britisch Rover Turbo Cup 1995 -Belgisch Procar kampioenschap met Peugeaot 405 Fisa 2l -24 u van Francorchamps met Peugeot 806 (Bachelart-Witmeur) -Britisch Rover Turbo Cup -Belcar kampioenschap met Honda NSX (Van Mol) 1996 -Britisch Rover Turbo Cup -24 u van Francorchamps met Honda Accord Fisa 2l (Vosse-Piper) -Belcar kampioenschap met Honda NSX (Van Mol) 1997 -Europees kampioenschap Renault Spider -24 u van Francorchamps met Juma BMW M3 (5de algemeen, 2de Gr N) -Winnaar Race Promotion Night Zolder met RTM Honda Civic 1998 -Belcar kampioenschap met TVR Cerbera, RTM Porsche 911 en BMW M3 -24 uren van Zolder met BMW Fisa (Beliën-Kenis) (2de tourwagen) -Winnaar Race Promotion Night Zolder met RTM Honda Civic 1999 -Belcar kampioenschap met RTM Porsche 966 (3 zeges, 4de algemeen) -Guestdriver Porsche Supercup Francorchamps 2000 -Belcar kampioenschap met RTM Porsche GT3-R (6de algemeen) -24u Le Mans met RTM Porsche GT3-R (5de inklasse) 2001 Belgian Belcar Championship with Chrysler Viper GTS-R (1 overall win) bron : RTM
|
||||
|
||||
Moge de zon en vreugde die hij aan het leven schonk eeuwig blijven bestaan.
Oprechte deelneming aan familie, vrienden en kennissen Alain Schols |
|
||||
|
||||
Marlboro Masters '94 Zandvoort, een van mijn eerste bezoeken aan een circuit. Aandachtig volgde ik de prestaties van Verellen tijdens de Rover Tomcats. Het was een van de weinige namen die ik kende via Eurosport.
Philippe, we zullen je missen ! Marshal Team VDHB
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wat waren we fier toen de gele flitser over het asfalt van Le Mans scheurde.
Hoe opgewonden waren we toen we het nr 80 op televisie voorbij zagen scheuren. Het mag niet meer zijn. Je leeft voort in onze harten en herinneringen. Vaarwel Philippe. |
|
||||
|
||||
mijn oprechte deelneming en steun aan zijn naaste familie en vrienden.
een verlies voor België, een groot talent en uitstekend piloot maarten perdieus
|
|||
|
|||
Hier zijn eigenlijk geen woorden voor, het gedacht alleen al heen te moeten gaan op zo een jonge leeftijd en en op zulke manier. Ik ben er zeker van dat hij het anders had gewild indien mogelijk.
Ons oprecht medeleven met de familie Dries Heyman Inge Seghers |
|
||||
|
||||
![]()
Geen verdere commentaar, bovenstaande posts zeggen alles!!
Innige Deelneming, Patrick Hendrickx |
|
||||
|
||||
Innige deelneming aan familie en vrienden van Philip.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|