![]() |
|
|
||||
|
||||
Voorlopige deelnemerslijst DSMEC 24H Zolder
|
|
||||
|
||||
A+ Racing niet aan de start met de MINI.
|
|
||||
|
||||
Xavier Maassen van start op de Renault Clio (406) van Best Racing
|
|
|||
|
|||
op de 315 zal het Bart van Samang en Peter Beckers worden
visit www.m-s-e.be Last edited by mse; 22-08-2008 at 12:13. Reason: typefoutje |
|
||||
|
||||
Dit was nog net op tijd voor het programmaboek 24H - 24H krant en Pro Drivers
![]() |
|
|||
|
|||
PDG-racing geeft opnieuw forfait
|
|
||||
|
||||
Spijtig, is thans een vree mooie livery
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Motor heeft nog voor de eerste wedstrijd de geest gegeven, is hersteld, maar blijkbaar zijn er nog problemen met de stuurdoos, en de tuner geraakt er niet "in", zodat motor niet optimaal kan worden afgesteld.
We raakten de vorige wedstrijd met moeite onder de 1'50" ![]() Ik had me mijn laatste seizoen anders voorgesteld... PS: heb het wel over mezelf é, team zal (vermoedelijk) wel andere piloot vinden |
|
||||
|
||||
![]()
Heel jammer. We keken al uit naar de wedstrijd waarbij we PDG in actie zouden zien. Blijkbaar een pechjaar voor jullie.
|
|
||||
|
||||
Zou de organisator op het eind van het jaar ook geen prijsje uitdelen voor de pechvogels van het jaar? *HINT*
|
||||
|
||||
Zou kunnen, maar niet deelnemen kun je niet echt pech noemen hé. Uitvallen elke race, dat is pech
![]() |
|
||||
|
||||
Als ik het goed lees heeft de motor het begeven de eerste race (uitvallen) en hierdoor hebben ze niet meer kunnen deelnemen. Ik weet ook niet hoe het meeteen zit, maar hebben ze in het begin van het seizoen niet moeten betalen voor het volledige seizoen?
|
||||
|
||||
A+ Racing toch van de partij met MINI Cooper S voor:
Christophe Legrand Peter Hopmans |
|
||||
|
||||
Nieuwe deelnemer:
204 HAM CAR - Porsche 997 EVO - Jaak Janssens |