![]() |
|
|
View Poll Results: Wie wordt wereldkampioen F1? | |||
Lewis Hamilton |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 84.62% |
Felipe Massa |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 15.38% |
Voters: 39. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
eem wat was dat?
![]()
|
||||
|
||||
Zinderende finale! Massa verdiende het meer dan Hamilton na deze GP gezien te hebben. Wat een makke, nietszeggende wedstrijd van de Brit, een kampioen onwaardig. Maar hij is kampioen, en daar draait het om.
|
|
|||
|
|||
Wat een slot!
![]() ![]() Last edited by FIRE; 02-11-2008 at 21:18. |
|
||||
|
||||
En de eerste complottheorieën duiken hier en daar al het net weer op...
Glock (een Duitser) zou van het gas zijn gegaan om een McLaren Mercedes (Duitse motor) WK te laten worden... oh boy! ![]() Zinderende finale, zowaar nog straffer dan verleden jaar. Verdiende WK? Iedereen die de titel binnenhaalt verdient die, al vond ik Hamilton toch meer fouten maken dan Massa (die dan weer getackeld werd door meer pech). Maar goed. Op naar 2009... |
|
||||
|
||||
Een prachtige wereldkampioen na een zinderende wedstrijd !!!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Eindelijk gerechtigheid voor McLaren (als er vanavond geen updates meer komen tenminste...)
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Prachtige finale! Dit moet de spannendste WK-ontknoping ooit geweest zijn.
Lewis Hamilton is oververdiend wereldkampioen. Tijdens deze GP heeft hij geen fouten gemaakt; en wie op het einde van het seizoen de meeste punten heeft behaald, verdient de titel. Trouwens, zonder alle FIA-interventies om Ferrari te bevoordelen, was Hamilton al een paar races geleden kampioen geworden. Lewis Hamilton, de terechte en prachtige wereldkampioen 2008 ! ![]() |
|
||||
|
||||
Wat is dit vo een stomme opmerking? Hamilton reed gewoon op safe. Hij deed wat hij moest doen, nl 5de worde. Ook al was het bena anders afgelopen.
|
|
||||
|
||||
Dan zit je te kijken naar een redelijk interessante wedstrijd en begin je te denken, dienen Hamilton speelt echt wel met vuur. Dat is nu niet precies wat ik "op safe rijden noem". Dat doe je door 3de of 4de te rijden, want je weet maar nooit wat er gebeuren kan. En ja hoor, dat gebeurt dan natuurlijk ook. Hamilton heeft GELUK gehad dat ze Glock nog hebben kunnen pakken in de laatste meters - want anders was het een mooi hoopje ellende geweest bij McLaren.
Ikzelf had, en met mij wellicht velen anderen, de Glock-pakkerij niet direct in de gaten en zat vol "verbijstering" (denkend: dit gelooft niemand, zo'n Hitchcock thriller...) te kijken, toen uiteindelijk bleek dat Hamilton zijn vingertjes net niet verbrandde en alsnog wereldkampioen werd. OK, hij is nu kampioen, maar om een groot kampioen te worden, zal hij in de toekomst toch nog wat moeten verbeteren. Niets is immers mooier dan jezelf tot kampioen te kronen in stijl: met een overwinning. Maar, met een kerel als Vettel in het peloton weet je maar nooit... Nog een kerel met ballen die aan een stuurtje kan draaien. We hebben nog mooie jaren in het verschiet. ![]() Maar goed, onze kersverse jongste ![]() ![]() Last edited by Guido; 02-11-2008 at 23:00. |
|
||||
|
||||
inderdaad, Hamilton die voorbij Glock ging had ik totaal niet door - dus de verassing was IMMENS...
srry voor mijn onsportiviteit, maar in your face ferrari!!!!
|
||||
|
||||
Denk dat dat niemand in de gaten had.
|
|
||||
|
||||
Ik had het ook niet door totdat mijn zus roept: 'Hé, Massa is wel geen kampioen ze want Lewis en Vettel reden nog die ene auto voorbij'. Ik geloofde het niet meteen want erg veel kent ze niet van F1, maar potverdikke, ze bleek toch gelijk te hebben!
![]() Ik ben blij met de uitslag maar moet wel zeggen dat ik het doen had met Massa...zo nipt verliezen, dat moet pijn doen... Last edited by Belle; 02-11-2008 at 23:12. |
|
||||
|
||||
Ja watte,
Blij dat ik deze f1-race heb meegepikt! Samen met een collega-autofanaat gekeken. Ik zeg nog : euhm volgens mij passeren ze net Glock daar i nde Toyota. Hij geloofde het niet, dus discussie alom. :-) Leuk, zo spannend! |
|
||||
|
||||
Nja, ik anders wel. Vind het ook maar verbijsterend dat Glock al 6 ronden op slicks rijdt in de regen, en dan in de laatste 300 meter plots niet meer vooruit gaat...
Maarja, nog eens een McLaren kampioen, goed voor de statistieken, zeker? ![]() 'k Had wel compassie met Massa, stond te wenen op het podium, maar vriendelijk als we zijn: In your face Massa! In your face Ferrari! ![]() Tot volgend jaar. |
|
||||
|
||||
Echt wel meest emotionele slot voor Massa in z'n carriëre, binnen 1 minuut van niet kampioen tot kampioen en terug tot net niet kampioen gaan.
Heb echt wel compassie met hem ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|