![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Een rustige, maar niettemin leuke meeting. Vooral mooi was het weerzien van Flame en zijn echtgenote, na een lange afwezigheid.
We zijn overeengekomen dat meetings, zoals we er ééntje hebben gehad in Asse op 31/10/2008 worden beschouwd als een extra modelbouwmeeting. De reguliere meetings blijven doorgaan op de derde vrijdag van iedere maand in De Kluis, en de extra meetings dienen te worden gepland in functie van de kalender. Ik heb de reguliere meetings vastgelegd tot en met september 2009. Je vindt de bevestigde data in deze thread. De datum van de eerstvolgende extra meeting staat nog niet vast. Naargelang de interesse van de modelbouwers en de beschikbaarheid van de locatie dient één en ander nog te worden vastgelegd. De volgende meeting is weer een "specialleke". Naar goede gewoonte maken we naar aanleiding van het eindejaar er altijd weer een knettergekke boel van. Dit keer wordt het niet anders. Mag ik wel - vooral met het oog op de tombola - vragen dat iedereen zijn aanwezigheid/afwezigheid expliciet wil melden in de daarvoor voorziene thread. Ook wil ik nog even vermelden dat eventuele prijzen die jullie ten voordele van de tombola willen doneren, niet noodzakelijk kits hoeven te zijn. Autosport of modelbouw gerelateerde items zoals bv. boeken of CD's met naslagwerken kunnen ook een nuttig cadeau zijn. De demo is jammer genoeg niet kunnen doorgaan. Guy heeft wel beloofd die op een latere meeting te willen hernemen. We hebben weer mooie modelletjes kunnen bewonderen, en de bijhorende hilarische commentaren beginnen stilaan legendarisch te worden. Bedankt, en tot de volgende!
|
||||
|
||||
't Was inderdaad weer een goeie meeting. Weeral goed gelachen, en da's minstens zo voornaam als plekken!
|
|||
|
|||
P.S. Het vat van "Racer" is wel goed met vlees gevuld, niet met bier.
Hij besteedt hier nogal wat tijd aan maar ik por hem aan om toch langs te komen, dus geduld. Het is een schatje !!.......dat wisten jullie al(maar niet zoals ik) Het vatje..ingrid (oost-vlaanderen) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Hier weeral de fotokes
|
|
||||
|
||||
deel 2
|
|
||||
|
||||
Deel 3
|
|
||||
|
||||
Deel 4
|
|
||||
|
||||
En het laatste deel ; Gulfie's Mc Claren
|
|
||||
|
||||
Mooie foto's die een mooi overzicht geven van de meeting!
TvD:"Wat is dat nou, heb je een tandenborstel nodig om te bellen?" Gulfie: "Wel ja, maar eerst moet je wel je lepeltje uit je mond halen, want anders ben je niet zo goed verstaanbaar" Terwijl iedereen die telefoon nu eens van korterbij komt bekijken, is BSModels aan het uitproberen of die telefoon ook wel aan zijn oor zou passen... Gulfie:"Je moet niet noodzakelijkerwijs een tandenborstel gebruiken, met een pen kan je ermee ook mee bellen." Sennake: "Zeg, uwen telefoon rinkelt, maar ik heb geen pen, noch tandenborstel... Wat moet ik nu doen?" Uiteindelijk geeft Gulfie toe dat hij hun goed beetgenomen heeft met die pen en borstel. Iedereen zit nu een beetje verdwaasd te kijken en BSModels gelooft zijn eigen oren niet... De aanwezigheid van modellen, is overigens louter decoratief! ![]() Last edited by Guido; 25-11-2008 at 13:01. |
|
||||
|
||||
Ze hadden in ieder geval een goede ontvangst door aanwezigheid van een "dikke" antenne.
![]()
|
||||
|
||||
Allé het was weer ne plezante avond, zoals gewoonlijk en daar doen we het voor, niet waar.
![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 26-11-2008 at 12:33. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|