![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Juist telefoon gehad van Mistery die me de treurige boodschap wist mee te delen dat er in de Clio Cup een dodelijk ongeval gebeurd is...
We hadden al gezien dat er een erg ongeval gebeurd was in de Raiddillon, en vreesden het ergste voor de piloot die naar het ziekenhuis afgevoerd werd. Enkele minuten geleden is hij klinisch dood verklaard ![]() Ik ben zo erg geschrokken dat ik zelfs de naam van die jongen niet meer meegekregen heb. Ik ben er helemaal ondersteboven van. God hebbe zijn ziel. Dit is echt een weekend om NOOIT meer mee te maken. Verschrikkelijk. Last edited by Sennake; 18-05-2002 at 10:16. |
|
||||
|
||||
pfffffffffffffffffffff
![]() *Sprakeloos* Innige deelneming vanwege de ganse Familie Van der Borght - Verhaegen aan de familie en kennisen van deze piloot...
|
|||
|
|||
godverdomme
|
|
||||
|
||||
....
|
|
|||
|
|||
al die ongevallen, al die crashes...en een dode. ik was er dan wel niet bij, maar ik ben er helemaal ziek van.
er gaan dingen moeten veranderen, maar in de eerste plaats zijn mijn gedachten nu bij de familie en vrienden van de piloot. ...verdomme |
|
||||
|
||||
Jongens jongens wat een weekend...
Een dode bij de cliocup... slik Inige deelneming met vrienden kenissen en familie van deze piloot vanwege de familie suffeleers-fabry Alweer een dode teveel in de autosport, ik ben er kapot van. Ik die dacht autosport de tijden van vandaag is toch veilig was. Niet dus... of toch niet alle takken... |
|
|||
|
|||
Bron: Autosport be. 13/05/02 -- 00u13
Zopas werd ons door Marc Scheffer bevestigd dat de onheilspellende berichten met betrekking tot de gezondheidstoestand van Pierre-Cedric Henry niet gegrond zijn. |
|
||||
|
||||
Laat dat bericht a.u.b. juist zijn !
Quote:
|
||||
|
||||
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat er nog hoop is...
|
|
||||
|
||||
het volledige bericht van autosport.be
Quote:
|
||||
|
||||
heb eventjes titel van de post aangepast ...
zolang er nog hoop is gaan we niet gaan doom-denken ... airco
|
||||
|
||||
Ik hoop dat de hoop heel gegrond is ... één overlijden tijdens het afgelopen reace-weekend is al eentje te veel (zie mijn thread bij de Rally : Valkenswaard)
|
|
|||
|
|||
De info die mij werd doorgegeven (door iemand van de organisatie nota bene) , blijkt inderdaad geschoeid te zijn op een vergissing van de desbetreffende persoon. Zoals Marc Scheffer reeds bevestigde is het zo dat de piloot in een kunstmatige coma wordt gehouden.
De betreffende persoon van de organisatie heeft omtrent zijn uitspraak van gisteren dan ook hedenochtend bij mij zijn verontschuldigingen aangeboden en de stellige hoop uitgedrukt dat met PCH alles terug in orde komt. Marc Scheffer, teambaas van de wagen van PCH, zal later op de dag een update van het medische bulletin vrijgeven. |
|
||||
|
||||
Het nieuws wordt steeds beter, al is een gebroken nekwervel ook niet niks.
Aangezien in de nek de belangrijkste functies liggen betreffende hartslag en ademhaling en de piloot nog steeds in leven is, lijkt me dat al een goed teken! We hopen dus op een volledig herstel!
|
||||
|
||||
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat door mij verstrekte info niet strookt met de werkelijkheid.
Laat ons met zijn allen duimen voor PC Henry... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|