![]() |
|
|
||||
|
||||
Nu gingen ze te ver
Ik ben een Ferrari-fan van het eerste uur en ben vooral een Schumacher-fan maar wat ze gisteren hebben klaargespeeld tart alle verbeelding. Ik vind het erg zowel voor Rubens Barrichello als voor Michael Schumacher zelf. Hij heeft misschien wel de macht binnen Ferrari om deze beslissing te negeren maar dit doet volgens mij nog altijd niets af van de prestaties de ze dit jaar leveren. Al die teams die nu van hun oren maken zijn gewoon dikke losers en zijn stik jaloers dat ze niet kunnen wat Ferrari nu aan het doen is. Dit is een interne kwestie binnen Scuderia Ferrari en daar hebben zij niks aan te zeggen, noch de journalisten, noch de supporters. Wat Ferrari deed is niet goed te keuren maar de schuld in de schoenen van Schumacher te schuiven vind ik zeer gemakkelijk. Hij is de beste F1-piloot allertijden en zal dat nog lang blijven. De macht die hij nu heeft, kreeg hij niet zomaar. Hij heeft er ook voor moeten werken en zich bewijzen. En met alle respect maar een Prost en een Senna hebben het nooit zover gebracht. Schumacher steekt er gewoon bovenuit en dit in een toch niet zo zwak deelnemersveld. Prost en Senna staken er ook bovenuit maar niet zo. Je kunt maar zo goed zijn als de tegenstander toelaat.
|
|
||||
|
||||
Ik ga hier ni beweren dat schumacher ne slechte coureur is.
Verre van zelfs, hij hoort bij de beste... Maar er is 1 iemand bij ferrari die zich kan permitteren om zoiets naast zich neer te leggen en dat is schumacher zelf, ze gaan er hem heus niet voor ontslaan hoor... En dat vuistje van "kijk, ik heb gewonnen" Dat is zelfs geen overwinning... In mijn ogen was een wereldkampioen iemand die moest strijden voor zijn wereldtitels, iemand die hem verdiende, iemand die er echt voor ging en vocht. (Wat schumi ook al gedaan heeft, want ik wil hier ni den anti-schumi uithangen) En ferrari zal het int vervolg niet meer zo opvallend doen, maar telkens er iets misloopt met barrichello dit, al is et probleem me de start of met de pits, zal dit bij mij overkomen van "och daar hebde ze weer, ze moete schumi wer laten winnen". Schumi was een grote meneer geweest moest hij gewoon zelf de remmen dichtgeknepen hebben. Achteraf doen alsof je het erg vind is natuurlijk wel gemakkelijk gezegd...
|
||||
|
||||
Zonet gehoord op TV1:
FIA eist verklaring en uitleg van Ferrari, Schumi en Barri. Volgende vrijdag moeten ze HET komen uitleggen. |
|
||||
|
||||
Re: Nu gingen ze te ver
Quote:
Als er toen iemand rondreed die in staat was om een team te motiveren boven zichzelf uit te laten tillen, dan was hij het wel. Bovendien ging Senna de concurrentie uit het eigen team niet uit de weg, iets wat men bezwaarlijk van MS kan zeggen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
gewoon de sterkste maatregel die ze kunnen nemen ...
excluded from the championship 2002 dan zullen ze het nimmer doen ![]()
|
||||
|
||||
Ik had toch graag eens geweten wat Irvine zou gedaan hebben in zo'n situatie. Natuurlijk heeft hij ook jaren in dienst gereden van MS, maar zo extreem als zondag heb ik het toch nooit geweten.
|
||||
|
||||
Vergeet niet dat het spelletje "Laat je teamgenoot even voorbij" is uitgevonden door McLaren hé gasten!
Vergeet niet dat Prost Senna en Senna Prost ooit eens van de baan heeft gereden om een titel te pakken hé! Loop dus vooral niet te ver weg met Senna en McLaren, ... en laat Prost ook maar voor wat hij was. Als bepaalde personen dan zo'n hekel hebben aan de Formule 1, ... dat ze dan gaan snookeren hé zeg! ![]()
|
||||
|
||||
zoals ik al zei ...
een uitsluiting uit heel het 2002 seizoen is wat ze verdienen bij Ferrari ... Ze zullen zich wel weten te gedragen ... airco
|
||||
|
||||
Quote:
Keur zoiets niet goed, maar laat je verstand spreken, ... niet je emoties!
|
||||
|
||||
Keur dit niet goed
Ik keur zeker niet goed wat er gebeurd is en vind ook dat Schumacher had moeten zeggen van "nee zo wil ik niet winnen" wat ook zo is. Maar hij is ook maar een mens en maakt dus ook fouten.
Ik heb ook gewerkt onder een baas en dan is het niet zo simpel om hun beslissingen naast zich neer te leggen. Schumacher zal ook wel denken aan een leven na zijn loopbaan als piloot. Trouwens McLaren staat al langer dan Ferrari berucht omwille van teamorders. En dat Senna de concurrentie uit zijn eigen team niet uit de weg ging siert hem natuurlijk maar er waren toen maar 2 goede piloten en dat waren Prost en Senna |
|
||||
|
||||
Sorry jongens, maar heb per ongeluk een nieuwe thread toegevoegd, reageer daar maar niet op. Ben pas vanaf vandaag nieuw op dit forum en had op 't verkeerde knoppeke geduwd!!!
Mijn verontschuldigingen daarvoor |
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens welkom. |
|
||||
|
||||
![]()