De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-05-2002, 18:52
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Dries, of andere piloten,..

FF terzijde, naar aanleiding van de feiten; hoe zit dat eigenlijk met jullie verzekering?
Ben je als "amateur" wel verzekerbaar of valt dit ook onder risicosporten?
Reply With Quote
Old 13-05-2002, 21:07
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Verzekering, nooit van gehoord, waarom denk je dat iedereen een afstand van verhaal moet tekenen voor de race.
Reply With Quote
Old 13-05-2002, 21:20
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Alles en iedereen is verzekerbaar , Fordje, als je maar genoeg premie betaalt. Trouwens, die afstand van verhaal, Driesco, is tegenover de organisator van de wedstrijd en heeft niks met jouw persoonlijke verzekering te maken. Wel lees je in die afstand van verhaal dat de verzekeraar van de piloot of de wagen zich niet zal verhalen tegenover de organisatoren van de wedstrijd en de uitbater van het circuit...
Reply With Quote
Old 13-05-2002, 21:31
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Nog nooit gelezen trouwens, maar wat ik wel weet is dat onze Clio verzekeren per race zo een 33.000 Bef zou geweest zijn met een bvrijstelling van 75000
Reply With Quote
Old 13-05-2002, 21:36
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Diene wagen kan je vervangen hé !! OK kost vree veel geld maar toch,...........(daar heb je DePaddock voor hé We plakken wel wat stickerkes meer

Maarre als er met jullie wat gebeurd,.............????Die "onderdelen " hebben ze niet in voorraad hoor. EN hier helpen stickers niet.

BTW, Weet iemand al iets meer over PC Henry??
Reply With Quote
Old 13-05-2002, 21:44
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Thread gesplit jongens.
Was niet echt meer on topic.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 13-05-2002, 22:51
Stipey Stipey is offline
De Paddock Regular

Wat die lichamelijke schade betreft; in theorie is medische verzorging toch 'gratis' in België dankzij sociale zekerheid etc?
Reply With Quote
Old 13-05-2002, 23:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wagens verzekeren.....effe David Cook bellen in Engeland. De beste man verzekerd alles. Van zijn zoon en dochter hoor je niet zoveel meer (Paula en David jr. Cook , ex BTCC/F3)
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-05-2002, 23:20
yariscup yariscup is offline
Guest

Alle medische kosten die niet door de ziekteverzekering gedekt worden (remgeld) verbonden aan een race-ongeval worden door de federatie (RACB of VAS) vergoed (meer bepaald hun verzekeringsmaatschappij).

Voor een hospitalisatieverzekering gaat de premie omhoog als je risicosporten beoefent. Zo wordt voor competitie-karting en autosport een kleine meerpremie aangerekend.

Een speciale "levensverzekering" voor nabestaanden is volgens mij niet voorzien.
Reply With Quote
Old 21-05-2002, 16:55
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

awel als ge het echt wilt weten, mijn vader is ne verzekeringsmakelaar. en hij is aan een project bezig om de piloten van de funcup te verzekeren tegen een dikke 50euro per jaar, daarna volgt misschien de rest van autosportland, maar eerst beginnen bij het begin hé. het is allemaal nog nie rond.

ge kunt uwe wagen inderdaad verzekeren en ik kan u verzekeren dat dat in de funcup gebeurd bij bv team van uniroyal waar altijd mensen komen rijden die het zitje ofwel gewonnen hebben, ofwel via een incentive mogen meedoen ed... die auto's zien dan ook serieus af

van prijzen ben ik geen 100%zeker, maar ik hoor dikwijls bedragen tussen de 30 en 100.000bef (2500eur)
ik heb eens prijsgevraagd om in de yaris cup te rijden, en daarin kan je per race meerijden voor 2500eur plus verzekering van ca500 euro, wat een totaal van 3000euro geeft voor één weekend.dit zijn prijzen van vorig jaar, ik weet niet hoe het daar nu zit met die twee races per weekend, maar soit

zoals voorheen al gezegd, alles is verzekerbaar, het is slechts een kwestie van geld

ps: wij hadden het beter gedaan voor de koers in francorchamps

voor meer info verwijs ik u door naar www.perdieus.com en daar kunt ge ook contact opnemen met ons vader of rechtstreeks via marc@perdieus.be, als ge nog iets meer zou willen weten

maarten

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules