![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet garanties geven dat je het komende seizoen volledig zal afmaken, je neemt de hele organisatie (incl. lonen en evt. ontslagpremies moest je dit willen) over en je beschikt over een bankwaarborg van min. 200 miljoen euro aan de start van het seizoen. Daar staat tegenover dat je de reeds geprepareerde auto's krijgt, plus nog motoren voor de eerste drie races. Daarna sta je er alleen voor. Nog meer details nodig? ![]() |
|
||||
|
||||
Misschien centjes via de overheid?
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Gisteren las ik in het nieuwsblad dat Honda waarschijnlijk toch F1 zal rijden in 2009. Dit door een Braziliaanse sponsor die Bruno Senna in de F1 wil. De tweede piloot zou Jenson Button zijn. Of dit klopt weet ik niet, het was maar een heel klein artikel, indien het klopt is het toch positief voor het komende seizoen.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Gisteren (of was het vandaag?) in Het Laatste Nieuws (niet echt de betrouwbaarste bron als het over F1 gaat, ok) dat de koper van het Honda Team wel eens Bernie himself zou kunnen zijn.
Bernie E. zou op die manier een stem krijgen in de FOTA.... of hoe die kleine zich overal mee moeit. Ik heb trouwens ook ergens gelezen (en nog niet zo lang geleden overigens) dat Richard Branson ook genoemd word als mogelijke koper van het Honda team. Stel je voor : "Virgin F1" of Virgin Racing". Niet echt een naam voro een raceteam mijn gedacht. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Vandaag groot nieuws van het Honda F1 front.
Honda F1 is verkocht aan Ross Brawn en start nog dit seizoen. |
|
||||
|
||||
Inderdaad: (bron: HLN)
"Ross Brawn neemt het F1-team Honda over." Dat heeft de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport bekendgemaakt. De renstal gaat voortaan door het leven als Brawn Sport. Rubens Barrichello zou het tweede zitje innemen. Eerder tekende Jenson Button al een contract. Eigenaar Brawn wacht wel nog op goedkeuring van de Honda Motor Company. En: De motoren zullen geleverd worden door Mercedes. Owla Paula! Last edited by Sennake; 06-03-2009 at 15:41. |
|
||||
|
||||
Full details here:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/moto...ne/7927488.stm BBC maakt melding van Brawn GP. Mijn sympathie hebben ze in ieder geval. Liever dit dan overgenomen te worden door één of andere industriëel die er niks van kent. ![]() |
|
||||
|
||||
En hier dan nog een overzicht van Honda's F1 geschiedenis.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/moto...ne/7922144.stm Goodbye Red-H, you'll be missed. ![]() Last edited by Guido; 06-03-2009 at 19:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik hoop dat het een succes wordt. ![]() |
|
||||
|
||||
Whoohoo! Jenson dan toch nog aan de start van het F1 seizoen 2009. Kbegon er al voor te vrezen.
Al vrees ik wel dat we er helemaal niks van moeten verwachten in't begin, dat chassis zal ook nog niet afgestemd zijn op de Mercedes motoren. En dan mag er tijdens het seizoen al niet meer getest worden. Maar ze staan in alle geval aan de start! Kan ik mijn Union Jack toch nog eens bovenhalen dit jaar! ![]()
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 06-03-2009 at 23:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
spionage!
|
||||
|
||||
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |