![]() |
|
|
||||
|
||||
Da ligt aan diene copiloot denk ik... Net voor het vertrek uit de servicezone stond ie doodleuk grapkes te maken. "Ey we moeten vertrekken e Ignace" " Hoe vertrekken? Ken geen goesting." "Okey, ben dan alleen weg."
Prachtige livery e, zal niet makkelijk zijn... Goed over nadenken dus...
|
||||
|
||||
Ik vond de wagen wat tegenvallen kwa geluid en snelheid eerlijk gezegd. Wel mooi van uitzicht.
Pyck keek op de keuring in dadizele nog eens goed naar zijn ex evo, was grappig om te zien ![]() Verder ziet het model er goed uit loeten met zijn decals. Last edited by scoobyfreak; 03-03-2009 at 18:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Da zal wel zijn. Tijdens mijn gesprekje met de co werd vaak verwezen naar die Evo. Zeker toen ze de kap opendeden: "jah tis een Mini e, meer kunt ge daar ie van verwachten." En toen ik vroeg naar het rijgevoel: " 't Is met een go-cart daje snort." Ze moeten zich nog volop aanpassen dus. Hun resultaat was behoorlijk vond ik...
|
||||
|
||||
Voila, alle decals zitten erop. Vanavond zet ik de eerste mistlaagjes vernis erover, net als morgen en dinsdag dan een wettere coat zonder te overdrijven. Vrijdag hoop ik dan alles af te werken zodat ie zaterdag meekan. Daarvoor ga ik deze week alle onderdelen die er nog op moeten voorbereiden zodat ik ze vrijdag enkel moet verlijmen en niet nog moet schilderen bvb... Planning zoals Sennake me aanraadde...
Even wat foto's buiten gemaakt. Je zal zien dat er wel nog een decal op het raam moet met zijn oranje nummer. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De spiegeltjes werden even gedryfit... Aan bestuurderszijde ziet dat er goed uit, aan de co-pilootzijde is wat werk nog... ![]() ![]() ![]() Grtzzzz
|
||||
|
||||
In Jabbeke werd deze wagen veelvuldig gefotografeerd. Denk dat er nogal wat zullen geschrokken zijn toen ze de foto op pc bekeken. Der zitten toch heel wat fouten, haperingen en schadeplekken op hoor... Logisch als je start van een reeds gebouwd model en heel wat miserie kent onderweg...
Ook deze mocht langskomen voor PE-sluitingen. Hier zit dan weer wat speciaals want die sluitingen zijn blauw en zitten op een zwart "ding". Dus mocht ik scratchen: ![]() Geschilderd en gelijmd gaf dit deze situatie: ![]() ![]() ![]() Maar dat vond ik nog niet voldoende. In mijn PE-setje met allerlei sluitingen vond ik een soort boutjes die ook op de 1/1 zitten en dat gaf deze situatie: ![]() ![]() ![]() En daarmee was ik tevreden. De eindfoto's konden komen... En die kun je HIERZO vinden...
|
||||
|
||||
Gisteren even langs geweest bij Filip en Ignace tijdens de Rallysprint van de Monteberg. Ze stonden er aan de start met... een gehuurde Evo 8 uit Nederland... Hehe, ze gaan nu toch niet iedere rally met een andere wagen gaan rijden?? De co vond het fun en zei dat ze aan mij gedacht hadden om de deco eenvoudig te houden:
![]() ![]() ![]() Dus toch maar even detailfoto's genomen met het oog op het bouwen ervan want ja hoor, ik heb zo een evo 8 staan... Dus maybe, just maybe... Tenslotte werd nog eens gevraagd om het model van de Lancer evo 6 te verkopen... Pffff, ik weet niet... Of ik moet er gewoon nog eentje maken. Misschien zelfs twee want een zekere Rallymen is ook geďnteresseerd... Toch nog eens over nadenken... Grtzzz
|
||||
|
||||
Het is ver gekomen, maar ... that's the spirit! Piloten en teams die rekening houden met hun livery om het modelbouwers makkelijk te maken!!! Dat we dit nog ooit gingen meemaken!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Tenslotte werd nog eens gevraagd om het model van de Lancer evo 6 te verkopen... Pffff, ik weet niet... Of ik moet er gewoon nog eentje maken. Misschien zelfs twee want een zekere Rallymen is ook geďnteresseerd... Toch nog eens over nadenken...
Grtzzz[/QUOTE] Ik heb vooral interesse in de decals Bjorn. |
|
||||
|
||||
Aangezien ik er dus extra ga moeten maken, zal ik ook voor jou zorgen... Eventueel ruilen??
![]()
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 08-05-2009 at 14:32. |
|
||||
|
||||
Check PM
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|