![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Hoezo reglement Sennake, is dat verplicht ofzo?
Ik vind een gesloten proto mooier dan een open proto, had gehoopt dat de R15 dicht ging zijn... |
#17
|
||||
|
||||
Dat ze het dak eraf gooien he.
Dan hebben ze geen last met de airco. ![]() |
#18
|
|||
|
|||
Spannend. Jammer van die technische problemen bij #7 Peugeot. Acura mocht dan op pole staan, in de race komen ze er niet aan te pas.
In GT2 doet de Panoz lekker mee. ![]() Erg veel technische problemen bij BMW. Valt me erg tegen. |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb de race niet volledig kunnen volgen en zie de Aston Martin nogal wat ronden achterstand heeft op de concurrentie in GT2. Hebben zij ook problemen gehad of is er voor AM nog wat werk aan de winkel? |
#20
|
|||
|
|||
Ik heb de AM niet echt gevolgd maar ik denk vooral een kwestie van werk aan de winkel.
|
#21
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Spijtig dat ze zich niet kunnen mengen in de strijd met de Ferrari's, Porsches en Panoz. Dat laatste doet het trouwens niet slecht. |
#22
|
||||
|
||||
Darn it, engine blow op de Aston Martin.
|
#23
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#24
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#25
|
||||
|
||||
Een vriendin die ter plekke is, zegt ook dat er beduidend minder volk aanwezig is dan vorig jaar.
|
#26
|
||||
|
||||
audi strategie begint te werken.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#27
|
|||
|
|||
Hiha..
Audi vs Peugeot: 1 - 0 Dit beloofd voor de volgende confrontatie.. |
#28
|
||||
|
||||
Het zat eraan te komen vanaf een uur of 1 vannacht. De Peugeot en de Audi's waren perfect in balans en konden na meer dan 8 uur koers geen verschil maken van meer dan enkele seconden. De Peugeot reed telkens dubbele stints met een set banden terwijl de Audi's bij elke stint van banden wisselde: dit gaf een klein voordeel in tijd voor de Peugeot, dat weer teniet gedaan werd op het einde van de 2e stint omdat de banden van de Peugeot dan helemaal op waren en alles weer samen kwam. Na meer dan 8 uur zag ik dat de Peugeot ineens vlak na zijn bandenwissel terug binnen kwam omwille van een platte band, en meteen was duidelijk dat hij die achterstand niet meer zou kunnen ophalen op eigen kracht, juist omdat de snelheid van beide merken zo in balans was. En als je moet hopen dat er iets misgaat met een Audi, wetende dat er dan ook nog eens 2 voor je uit rijden, is de situatie eigenlijk hopeloos. In die wetenschap ben ik gisterennacht gaan slapen en het zou me erg verwonderd hebben moest Peugeot nog gewonnen hebben...
|
#29
|
||||
|
||||
De temperatuur in de wagen moet onder een bepaalde waarde blijven volgens het reglement. Deze temperatuur wordt gemonitord door de wedstrijdleiding die de wagen uit koers kan nemen waarbij de limietwaarde overschreden wordt...
Het probleem voor Peugeot is dat deze regel pas ingevoerd is en dat de Peugeot niet ontworpen werd om hiermee rekening te houden. Dus naast het extra gewicht en verlies aan puur vermogen is er ook nog het probleem van de plaats waar dat ding ingebouwd wordt, en natuurlijk de fiabiliteit die tijdens deze 12 uur voor het eerst getest werd. |
#30
|
||||
|
||||
De volgende confrontatie zal Le Mans zijn en zal ook de enige confrontatie zijn dit jaar; Audi heeft laten weten dat ze met de R15 slechts 2 koersen gaan rijden: Sebring en Le Mans. Peugeot doet er zelf ook maar eentje meer: Spa. Natuurlijk kunnen planningen veranderen, maar op dit moment is dit wat beide teams aangekondigd hebben.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|