![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Sennake, bedankt voor je uitleg. Hopelijk vinden de ing van peugeot de nodige creativiteit om een goede oplossing te vinden rond het reglement.
Ik kijk al uit naar de volgende confrontatie! |
|
|||
|
|||
Overwinning voor Audi....Jammer
![]() Wel een mooie strijd voor de overwinning (heb alleen eerste 7,5 uur gevolgd) |
|
||||
|
||||
overwinning voor mcnish
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Doordat Bourdais moest pitten met een leegloper, was Peugeot uit sync met Audi. Dit betekende dat zij met 2 stops de finish konden halen terwijl Audi nog een extra splash & dash moest doen 15 min voor het einde. Bourdais is toen enorm beginnen knallen (constant rondjes in 1:44) en heeft het ronderecord aan flarden gereden (1:43.274). De snelheid van McNish (in vergelijking met Montagny) heeft Audi de overwinning bezorgd. Ik vind het redelijk zwak dat Peugeot de schuld op die lekke band steekt: Quesnel: Puncture cost Peugeot win. Als Montagny de rondetijden van Bourdais gereden had, zat de overwinning er zeker in. Ik vind het trouwens straf dat de #7 Peugeot uiteindelijk met een defecte versnellingsbak is uitgevallen. Na 3 jaar met de 908 mag zoiets toch niet gebeuren. Ik ben aangenaam verrast door de betrouwbaarheid van Audi, maar ik dacht eigenlijk voor de race dat de R15 een stuk sneller dan de Peugeot zou zijn. Met wat extra testwerk en ontwikkeling zal dit tegen Le Mans wel in orde zijn. Last edited by gwyllion; 23-03-2009 at 10:37. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|