![]() |
|
|
||||
|
||||
Het wordt morgen een walk in the park voor BrawnGP, ze liggen mijlen ver voorop. En welke kleur of naam een team ook heeft, dominantie is nooit goed voor de sport. Ik wacht met bang hart af voor morgen...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Mijn excuses. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dan nog over de snelheid van de wagens, ook al wint morgen een brawn gp, dat wil dan nog niet zeggen dat ze het ganse seizoen gaan winnen he. Eerst maar eens afwachten wat de race morgen geeft ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik had dit nog niet gezegd, maar Rosberg gaat winnen morgen. ![]() |
|
||||
|
||||
Hier is er al ene héél content met de pole van Jenson! Knap werk hebben ze geleverd bij Honda, waar nu BrawnGP van kan profiteren.
Ben erg benieuwd naar morgen, maar het feit dat de BrawnGP wagens al iets zwaarder staan als de dichtste achtervolgers doet me natuurlijk veel hoop geven ![]() Enja KERS, ik vraag me ook af of ze er veel bij winnen. 80 pk extra zou niet niks moeten zijn, maar het moet natuurlijk ook nog tegoei overgebracht kunnen worden. Mij lijkt het het efficientste om er trage bochten mee uit te accelereren. En dan misschien toch bij de start ja. We zullen morgen zien, en de extra KERS-boys in de gaten houden. Maar 't zal toch wel voordeel opleveren, anders steken teams er niet zoveel tijd in, en gebruiken ze het zeker niet in een race.
|
||||
|
||||
Ik denk nu ook wel dat Melbourne eigenlijk geen ideaal circuit is voor KERS. Op circuits zoals Spa, Monza, enz... haal je er meer voordeel uit denk ik...
|
|
||||
|
||||
Quote:
1) wat als jij KERS gebruikt, maar de wagen voor je op de grid niet? of als die zelfs een "stall" heeft? Dat is zonder die extra boost dan al een gevaarlijke situatie (enkele weken geleden nog een zwaar incident in GP2 Asia). Ik denk dat F1-rijders zoiets niet zullen riskeren 2) In CCWS hadden ze de laatste jaren een vergelijkbare knop. Bij de paar standing starts die ze hebben uitgevoerd, werd dat knopje niet gebruikt. Meestal een extra boost bij een ingezet inhaalmanoeuvre, of juist om daar tegen te verdedigen. 3) Je hebt 6.5s boost per ronde. Je moet deze strategisch inzetten. De start is geen strategisch moment
|
|||
|
|||
Sutil gaat de grindbak al opzoeken tijdens zijn ronde richting de Starting Grid
Mvg |
|
|||
|
|||
Wat een kamikaze actie van Kubica op Vettel
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De gp vandaag kon me wel boeien, toch regelmatig een mooi duel gezien, wat ik wel raar vond was dat ferrari het in die laatste stint allemaal verprutste, ze reden constant in de top 5 ![]() Erger vond ik de aanrijding tussen Kubica en Vettel, vooral voor vettel, want hij was door de race heen de enigste wat echt iets of wat druk op Button kon zetten. Voor de rest natuurlijk een pracht prestatie voor brawn gp, er zullen niet veel mensen zijn wa het hun niet toewensen. Nu wachten op wat volgend weekend zal geven, te hopen kan Vettel wraak nemen ![]() |
|
||||
|
||||
Whoohoo, Jenson wins !!!!!
![]() Prachtig gereden van Jenson, vooral die start van hem ![]() Maar 't was toch nog veel nagelbijten voor de Jenson fans, vooral die 1e safety car (die wel erg laat werd ingeschakeld), en dan op 't einde Kubica die op betere banden zat. Maar hier zijn we dus al 9 jaar fan voor, door de vele moeilijke jaren heen. Traantjes in de ogen bij de finish en het podium ![]() Ferrari en Alonso zijn me toch dik tegengevallen, daar hebben ze nog veel werk te doen. En McLaren, ofja Hamilton, heeft toch ook wel een sterke race gereden, wel een stuk trager dan de Brawn GP wagens, maar hij wist toch uit alle problemen te blijven en zo nog 4e worden! Can't wait for Malaysia next week ![]() Het lijkt me wel een interessant seizoen te worden. Brawn GP en Red Bull hebben zeer snelle wagens gebouwd. Ferrari en BMW komen er ook wel, al ben ik nog niet volledig overtuigd. En van Williams ben ik ook echt positief verschoten, op de hardere banden was Rosberg ook echt wel supersnel, wel raar dat hij totaal niet meer kon volgen op de zachte banden.
|
|||
|
|||
De race was boeiend om volgen en inderdaad veel meer inhaalmaneuvers.Ik vond de actie's van Barrichello toch meer op het randje dan het duel Vettel-Kubica.
|
|
||||
|
||||
Leve het zomeruur! Overslapen en dus niks gezien...
|
|
|||
|
|||
Trulli naar p12 teruggezet wegens inhalen onder s.c.
Zo staat Hamilton toch op het podium. bron:teletekst vrt |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|