![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Last edited by JCE.72; 29-03-2009 at 16:03. |
|
|||
|
|||
Prachtige race.
Ik verwacht een zeer open kampioenschap. Er zijn volgens mij gemakkelijk vijf-zes teams die GP's kunnen winnen. |
|
|||
|
|||
Het ergste vind ik nog dat Vettel in fout werd gesteld bij de aanrijding en zo 10 plaatsen teruggezt wordt op de starting grid in Maleisië Kubica sneed Vettel toch zwaar de pas af. Wat vinden jullie?
|
|
||||
|
||||
Quote:
En Vettel daarna nog eens lekker op zijn drie wielen naar de pits terug rijden... Wat jaar is dit? 1979? |
|
||||
|
||||
Hij is voorbij de pits gereden en gewoon doorgegaan op 3 wielen. En daarom is hij ook gestraft.
|
|
|||
|
|||
De 10 plaatsen straf zijn wel degelijk voor de aanrijding.
Voor wat betreft het blijven rondrijden op drie wielen heeft hij een geldboete gekregen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij had toch nog zijn 4 wielen... ![]()
|
||||
|
||||
Wat me opvalt op onderstaande "Spotter Guide", is het feit dat de BrawnGP wagen de enige is met een 'diepe neus'. Ook aan de zijkanten, ter hoogte van de ingang van de sidepods, ziet de wagen er ook anders uit. Diffuser story of niet, het zal niet enkel daar aan liggen dat ze sterk zijn. Ze hebben 9 maanden hard gewerkt aan de wagen, het ganse 2008 seizoen geofferd, en de resultaten zijn er nu naar.
ps. Excused voor het overschreiden van de afbeeldingslimieten, maar enkel in dit formaat is de tekening goed leesbaar. ![]() Last edited by Guido; 30-03-2009 at 10:31. |
|
||||
|
||||
De neus is inderdaad wat lager of die andere wagens en vooral ook veel breeder... doet me een beetje denken aan de Ferrari F2001! die volgens mij de meeste overwinningen in 1 seizoen heeft behaald! Dat belooft...
Barichello had inderdaad nogal veel geluk dat er veel rijders voor hem uitvielen maar dat geld ook voor Hamilton die anders ook wel eens buiten de punten zou gevallen zijn... That's what racing is all about!!! ![]() Ik hoop enkel dat Ferrari en de andere topteams het gat niet te groot laten worden anders zouden we wel eens een verassende wereldkampioen kunnen krijgen... Ik begrijp Raikkonen toch niet helemaal goed hoor... Zo uit de bocht gaan op een droge ondergrond? blijkbaar toch niet echt het godenkind dat Ferrari in hem ziet! En ik begrijp de tactiek ook niet van Dominicalli... Hij laat Ferrari starten op de superzachte banden terwijl de meeste teams de hardere soort verkoos. Akkoord, je moet ze zowiezo toch monteren maar waarom niet in de laatste stint? je zag duidelijk dat de hardere soort de beste keuze was. En wanneer je de zachte band in de laatste stint gebruikt , hoef je er ook geen 13 ronden meer mee te rijden waardoor je met de zachte band een korte stint van ongeveer 8 ronden kan mee rijden. Na 8 ronden ging het toch maar bergaf met de zachtesoort. Iets waar Brawn GP geen probleem mee had !!! M.B.B.!!! (Master Brian Brawn) ![]()
|
|||
|
|||
Prachtige race, veel mooie inhaalmaneuvres ook veel stomme fouten. De Safety car was duidelijk te laat, hij komt achter Button de pitstraat uitgereden, voor het raceverloop maakt het niks uit, het zag er aleen heel lullig uit.
Verder denk ik ook dat Kubica meer fout heeft aan het incident als Vettel. Vettel verdiend voor mij een pluim door verder te rijden op 3 wielen, t was toch safety car dus gewoon slim gezien van Red Bull. En als het dan toch niet mag ==> zwarte vlag met oranje bol ooit van gehoord?! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat niet wegneemt dat de neus van BrawnGP er toch op lijkt hé ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Sennake; 30-03-2009 at 16:27. |
|
||||
|
||||
Vond het wel iets hebben die volledig witte auto's, overals ed... Hopelijk worden ze niet gediskwalificeerd. De andere teams zullen Brawn GP wel bijbenen doordat die meer middelen achter zich hebben.
|
||||
|
||||
Quote:
man man man... wat zijn dat 2 sukkelaars van presentators?!? ![]() ![]() En wat dat gokken betreft, ik vind het een beetje raar dat een topteam zomaar op de SC gokt. Het heeft blijkbaar niet mogen zijn voor Ferrari ![]() Op naar de volgende zeker?
|
|