De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #61  
Old 29-03-2009, 16:02
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2007
Location: Zonhoven
Posts: 130
Quote:
Originally Posted by Marc View Post
De timing was ongelukkig omdat iedereen voorbij de SC moest.
Maar wat als de SC was gekomen voor de stop van Button? Dan had Button kunnen pitten onder SC en was hij ook leider gebleven. Waar zit het probleem?
Je quote een uitspraak van een ander met mijn gebruikersnaam Marc... dat waren niet mijn woorden . Ik bevestigde enkel dat ik de timing van de SC ook opvallend vond.

Last edited by JCE.72; 29-03-2009 at 16:03.
Reply With Quote
  #62  
Old 29-03-2009, 16:57
Gasplanché Gasplanché is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2009
Location: op zolder
Posts: 2
Prachtige race.
Ik verwacht een zeer open kampioenschap. Er zijn volgens mij gemakkelijk vijf-zes teams die GP's kunnen winnen.
Reply With Quote
  #63  
Old 29-03-2009, 17:23
klopklop1 klopklop1 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2009
Location: Essene
Posts: 83
Het ergste vind ik nog dat Vettel in fout werd gesteld bij de aanrijding en zo 10 plaatsen teruggezt wordt op de starting grid in Maleisië Kubica sneed Vettel toch zwaar de pas af. Wat vinden jullie?
Reply With Quote
  #64  
Old 29-03-2009, 17:48
Avalon's Avatar
Avalon Avalon is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2005
Location: Finland
Posts: 79
Quote:
Originally Posted by klopklop1 View Post
Het ergste vind ik nog dat Vettel in fout werd gesteld bij de aanrijding en zo 10 plaatsen teruggezt wordt op de starting grid in Maleisië Kubica sneed Vettel toch zwaar de pas af. Wat vinden jullie?
Ik verschoot er ook van toen ik las dat Vettel de schuld heeft gekregen. Volgens mij waren beide rijders wel wat de stomme kl*** aan het uithangen!

En Vettel daarna nog eens lekker op zijn drie wielen naar de pits terug rijden... Wat jaar is dit? 1979?
Reply With Quote
  #65  
Old 29-03-2009, 17:52
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Hij is voorbij de pits gereden en gewoon doorgegaan op 3 wielen. En daarom is hij ook gestraft.
Reply With Quote
  #66  
Old 29-03-2009, 19:04
Astra-fan Astra-fan is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2004
Location: Grobbendonk
Posts: 183
De 10 plaatsen straf zijn wel degelijk voor de aanrijding.

Voor wat betreft het blijven rondrijden op drie wielen heeft hij een geldboete gekregen.
Reply With Quote
  #67  
Old 29-03-2009, 20:02
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: zolder
Posts: 305
Quote:
Originally Posted by Astra-fan View Post
De 10 plaatsen straf zijn wel degelijk voor de aanrijding.

Voor wat betreft het blijven rondrijden op drie wielen heeft hij een geldboete gekregen.


Hij had toch nog zijn 4 wielen...
__________________
Design is a passion,
The passion to design is mine.
----------------------------------

Reply With Quote
  #68  
Old 30-03-2009, 10:30
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Wat me opvalt op onderstaande "Spotter Guide", is het feit dat de BrawnGP wagen de enige is met een 'diepe neus'. Ook aan de zijkanten, ter hoogte van de ingang van de sidepods, ziet de wagen er ook anders uit. Diffuser story of niet, het zal niet enkel daar aan liggen dat ze sterk zijn. Ze hebben 9 maanden hard gewerkt aan de wagen, het ganse 2008 seizoen geofferd, en de resultaten zijn er nu naar.

ps. Excused voor het overschreiden van de afbeeldingslimieten, maar enkel in dit formaat is de tekening goed leesbaar.


Last edited by Guido; 30-03-2009 at 10:31.
Reply With Quote
  #69  
Old 30-03-2009, 10:51
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: Aartrijke
Posts: 818
De neus is inderdaad wat lager of die andere wagens en vooral ook veel breeder... doet me een beetje denken aan de Ferrari F2001! die volgens mij de meeste overwinningen in 1 seizoen heeft behaald! Dat belooft...

Barichello had inderdaad nogal veel geluk dat er veel rijders voor hem uitvielen maar dat geld ook voor Hamilton die anders ook wel eens buiten de punten zou gevallen zijn... That's what racing is all about!!!
Ik hoop enkel dat Ferrari en de andere topteams het gat niet te groot laten worden anders zouden we wel eens een verassende wereldkampioen kunnen krijgen...
Ik begrijp Raikkonen toch niet helemaal goed hoor... Zo uit de bocht gaan op een droge ondergrond? blijkbaar toch niet echt het godenkind dat Ferrari in hem ziet! En ik begrijp de tactiek ook niet van Dominicalli... Hij laat Ferrari starten op de superzachte banden terwijl de meeste teams de hardere soort verkoos. Akkoord, je moet ze zowiezo toch monteren maar waarom niet in de laatste stint? je zag duidelijk dat de hardere soort de beste keuze was. En wanneer je de zachte band in de laatste stint gebruikt , hoef je er ook geen 13 ronden meer mee te rijden waardoor je met de zachte band een korte stint van ongeveer 8 ronden kan mee rijden. Na 8 ronden ging het toch maar bergaf met de zachtesoort.

Iets waar Brawn GP geen probleem mee had !!! M.B.B.!!! (Master Brian Brawn)
__________________
MIJN WERKBANK




Reply With Quote
  #70  
Old 30-03-2009, 10:55
Rob Rob is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2007
Location: Heusden-Zolder
Posts: 31
Prachtige race, veel mooie inhaalmaneuvres ook veel stomme fouten. De Safety car was duidelijk te laat, hij komt achter Button de pitstraat uitgereden, voor het raceverloop maakt het niks uit, het zag er aleen heel lullig uit.

Verder denk ik ook dat Kubica meer fout heeft aan het incident als Vettel. Vettel verdiend voor mij een pluim door verder te rijden op 3 wielen, t was toch safety car dus gewoon slim gezien van Red Bull. En als het dan toch niet mag ==> zwarte vlag met oranje bol ooit van gehoord?!
Reply With Quote
  #71  
Old 30-03-2009, 11:06
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Ferrari rules View Post
doet me een beetje denken aan de Ferrari F2001! die volgens mij de meeste overwinningen in 1 seizoen heeft behaald!
Was dat niet de McLaren Honda MP4/4 die met 15 van de 16 overwinningen ging lopen. Moesten er eigenlijk 16 zijn ware het niet dat ene Schlesser Senna eruit knikkerde in Monza.

Reply With Quote
  #72  
Old 30-03-2009, 11:23
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: Aartrijke
Posts: 818
Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Was dat niet de McLaren Honda MP4/4 die met 15 van de 16 overwinningen ging lopen. Moesten er eigenlijk 16 zijn ware het niet dat ene Schlesser Senna eruit knikkerde in Monza.

Ah... het zou kunnen...
Wat niet wegneemt dat de neus van BrawnGP er toch op lijkt hé
__________________
MIJN WERKBANK




Reply With Quote
  #73  
Old 30-03-2009, 15:35
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally Posted by Ferrari rules View Post
En ik begrijp de tactiek ook niet van Dominicalli... Hij laat Ferrari starten op de superzachte banden terwijl de meeste teams de hardere soort verkoos. Akkoord, je moet ze zowiezo toch monteren maar waarom niet in de laatste stint? je zag duidelijk dat de hardere soort de beste keuze was. En wanneer je de zachte band in de laatste stint gebruikt , hoef je er ook geen 13 ronden meer mee te rijden waardoor je met de zachte band een korte stint van ongeveer 8 ronden kan mee rijden. Na 8 ronden ging het toch maar bergaf met de zachtesoort.
duidelijk niet naar BBC gekeken Ferrari had gegokt op een safety car en die zou het resultaat van het verlies van de zachte bandensoort uitwissen. ze hebben hun safety car ook gekregen en het gat was daarna ook weer gedicht.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***


Last edited by Sennake; 30-03-2009 at 16:27.
Reply With Quote
  #74  
Old 30-03-2009, 15:50
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Vond het wel iets hebben die volledig witte auto's, overals ed... Hopelijk worden ze niet gediskwalificeerd. De andere teams zullen Brawn GP wel bijbenen doordat die meer middelen achter zich hebben.
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #75  
Old 30-03-2009, 21:38
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: Aartrijke
Posts: 818
Quote:
Originally Posted by Raceboy View Post
duidelijk niet naar BBC gekeken Ferrari had gegokt op een safety car en die zou het resultaat van het verlies van de zachte bandensoort uitwissen. ze hebben hun safety car ook gekregen en het gat was daarna ook weer gedicht.
Tja , ik heb het inderdaad maar met Sporza moeten stellen want ik moest werken en daar hebben we geen kabel...

man man man... wat zijn dat 2 sukkelaars van presentators?!?

En wat dat gokken betreft, ik vind het een beetje raar dat een topteam zomaar op de SC gokt. Het heeft blijkbaar niet mogen zijn voor Ferrari
Op naar de volgende zeker?
__________________
MIJN WERKBANK




Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.