De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 05-04-2009, 15:12
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
hoe is Heidfeld 2de geworden? Toen de SC buiten kwam, reed Glock vlak achter Button. Is die der dan nog ergens af gegaan?
__________________
Reply With Quote
  #17  
Old 05-04-2009, 15:59
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by marcel View Post
hoe is Heidfeld 2de geworden? Toen de SC buiten kwam, reed Glock vlak achter Button. Is die der dan nog ergens af gegaan?
SC kwam buiten in ronde 32, maar als de race vroegtijdig afgevlagd wordt, wordt de uitslag genomen van de laatste door de leider volledig afgelegde ronde. Dat was dus ronde 31 en in ronde 31 stond Heidfeld dus blijkbaar voor Glock.
Reply With Quote
  #18  
Old 05-04-2009, 17:00
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
Het spijtige aan de race van vandaag vond ik dat we eigelijk een mooie race hadden kunnen hebben, voor de top 3 leek het spannend te worden, maar ook daarachter waren ze toch redelijk gewaagd aan elkaar. als een race dan zo eindigd is altijd spijtig.
Reply With Quote
  #19  
Old 05-04-2009, 21:10
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Quote:
Originally Posted by smiley View Post
Het spijtige aan de race van vandaag vond ik dat we eigelijk een mooie race hadden kunnen hebben, voor de top 3 leek het spannend te worden, maar ook daarachter waren ze toch redelijk gewaagd aan elkaar. als een race dan zo eindigd is altijd spijtig.
We hádden een mooie race, tenminste, voor de relatief korte tijd dat het geduurd heeft. Maar wat ik gezien heb was zonder meer boeiend
Reply With Quote
  #20  
Old 05-04-2009, 22:26
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Wel jammer dat de race vroegtijdig is afgevlagd ja.
Maar dat heeft de FIA volledig aan zichzelf te danken. Ze weten dat het er 's namiddags vaak hard regent, moesten ze de race hier wel later zetten, 't was hier toch al 11u, dat had gerust 2-3u eerder gemogen toch.

Ondanks Button zijn trage start (maar iedereen aan de linkse kant startte moeizaam), heeft hij de overwinning toch weer wel verdiend!
Met eenzelfde strategie alswaar Schumacher zo vaak de leiding veroverde (thx Ross): 2-3 rondjes later pitten, maar die 2-3 rondjes goed doorduwen. En dat deed hij ook, bijna een volle seconde sneller als de rest!
En het doet deugd om te zien dat de Brawn ook op een nat circuit nog snel kan rijden. Samen met de Red Bull wagens staken ze toch echt boven de rest uit. Toyota, in de wintertesten nog heel snel in de regen, vielen me daar ietwat tegen. Feit dat Glock zo snel was, was puur door de juiste bandenkeuze.

Kan alweer niet wachten tot over 2 weken: de GP van China.
Bij McLaren en zeker Ferrari moet het toch bijna crisis zijn, deze teams mogen nog van geluk spreken dat er vandaag slechts halve wk-punten verdiend zijn.
En Alonso, heeft die nog geen spijt dat hij niet bij Honda getekend had?

En wat die diffuser betreft. Iedereen spreek maar vooral over die van Brawn. Maar ik ben toch wel erg benieud naar die van Toyota. Brundle sprak over een "tripple" diffuser En hij wou er zo graag met de camera naartoe, maar Toyota had zowat heel hun pitcrew opgesteld achter de wagens zodat er zeker niets op beeld viel vast te leggen.
Nu spannend afwachten naar de uitspraak van 14 april. Maar volgens mij kunnen ze nooit de punten van voorbije races afnemen. Eventueel restricties opleggen aan de diffuser teams, zodat ze wat aanpassingen moeten doen.
Maar 't is ook niet dat nu maar 1 team zo'n 'clever' idee over de diffuser had, 't zijn er 3, dat is geen toeval meer.
__________________
..: www.marcgoossens.com :..

Last edited by The Interceptor; 05-04-2009 at 22:42.
Reply With Quote
  #21  
Old 05-04-2009, 23:42
Tjello's Avatar
Tjello Tjello is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2008
Location: Born (NL)
Posts: 29
Even over de diffuser, ik las ergens dat Brawn vorig jaar al zei dat de regels niet duidelijk genoeg waren. De andere teams waren dit niet met hem eens... Het lijkt me sterk dat de diffusers illegaal zijn en ze dus hun punten verliezen...

Of ze zijn legaal en iedereen komt ermee... Of ze worden verbannen...

Over deze race... TOPPIE... BrawnGP doet wat niemand voor mogelijk hield... En Jenson doet wat ie moet doen, verschrikkelijk hard rijden met een goede auto. Zijn talent vertaald zich dit seizoen (tot nu toe) om in punten
__________________
Op de werkbank:
Revell BMW Z1
Reply With Quote
  #22  
Old 06-04-2009, 09:28
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Quote:
Originally Posted by Tjello View Post
...
En Jenson doet wat ie moet doen, verschrikkelijk hard rijden met een goede auto. Zijn talent vertaald zich dit seizoen (tot nu toe) om in punten
The curious case of Jenson Button
Reply With Quote
  #23  
Old 06-04-2009, 09:53
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Leuke anecdote tijdens de persconferentie: Button die verklaarde dat hij nu al 2 races gewonnen had met de Brawn GP, maar dat hij nog nooit... de chequered flag gezien heeft! Hij zou ook eens graag een GP winnen op een "normale" manier...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #24  
Old 06-04-2009, 10:19
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by The Interceptor View Post
En wat die diffuser betreft. Iedereen spreek maar vooral over die van Brawn. Maar ik ben toch wel erg benieud naar die van Toyota. Brundle sprak over een "tripple" diffuser En hij wou er zo graag met de camera naartoe, maar Toyota had zowat heel hun pitcrew opgesteld achter de wagens zodat er zeker niets op beeld viel vast te leggen.
Nu spannend afwachten naar de uitspraak van 14 april. Maar volgens mij kunnen ze nooit de punten van voorbije races afnemen. Eventueel restricties opleggen aan de diffuser teams, zodat ze wat aanpassingen moeten doen.
Maar 't is ook niet dat nu maar 1 team zo'n 'clever' idee over de diffuser had, 't zijn er 3, dat is geen toeval meer.
Er staat een foto van de nieuwe Toyota diffuser op http://www.racecar-engineering.com/n...-stewards.html
Reply With Quote
  #25  
Old 06-04-2009, 11:00
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
De diffuser doet me een beetje denken aan de McLaren MP4/5B van 1990...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #26  
Old 06-04-2009, 12:05
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Ale zo kan Brundle die diffuser ook eens bekijken
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #27  
Old 06-04-2009, 12:43
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally Posted by gwyllion View Post
Er staat een foto van de nieuwe Toyota diffuser op http://www.racecar-engineering.com/n...-stewards.html
Ik wist niet dat Toyota een blauwe livery had?
__________________
Reply With Quote
  #28  
Old 06-04-2009, 19:06
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Guido View Post
WatHet was gestopt met regenen, dat klopt, maar gecombineerd met de invallende avond, waren er sowieso niet meer veel piloten, om niet te zeggen geen enkele, die nog erg tuk waren om opnieuw er tegen aan te gaan.
Sinds wanneer gaan we luisteren naar coureurs? Dat is dan een wereldprimeur

Prachtig stukje, geen idee wat hun bron is maar dat is niks nieuws onder de zon

Quote:
Als we nu de Duitse media mogen geloven, was de 7-voudig wereldkampioen Michael Schumacher daarbij betrokken. Het was immers enorm stom om op een droge baan met full wet banden te gaan rijden op goed geluk. Het rubber brandt van de banden af en zodra het regent ben je nog verder van huis, of in dit geval van de eerste plaats.

http://www.racexpress.be/index.php?n...ikel&nid=15464
Krijgen we aan de hand van dit stukje nog eens een ouderwetse Schumacher-bash te lezen?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.