![]() |
|
|
||||
|
||||
Twee dingen zijn van heel grote invloed in Monaco
1)pole pakken (jammer, maar helaas, daar is Schumi zeer goed in) 2)krachtige en soepele motoren voor op dat Micky-Mouse baantje te kunnen rondkomen. En ja, ook hier, jammer maar helaas, is Ferrari de favoriet. Alhoewel ik dan toch BMW nog verrassend uit de hoek zie komen. Mss dat Montoya zijn talenten kan aanspreken en iets kan forceren? En dan is er nog een onberekenbare factor : REGEN. We weten allemaal dat er heel lang geleden ooit zo eens een race is geweest ,waar een of andere illustere piloot iedereen belachelijk maakte omdat hij goed overweg kon met zijn F1 en daarbij verschrikkelijk veel regentalent had,.. Wie weet of er binnenkort weer zo iemand zal opstaan. |
|
||||
|
||||
1 superbelangrijk ding vergeten ...
mechanische grip .... Hier is Ferrari heer en meester in ... Monaco heet bijna geen hoge snelheden waardoor de downforce gecreërd door wings bijna nihil is ... De mechanisch grip zal de factor gaan spelen ... airco
|
||||
|
||||
Ik wil ni lastig doen hé mannen, maar de topic ni vergeten hé
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
We discussieren enkel over de beide gelauwerden aan hand van enkele "case-studies" en op basis daarvan bekijken we of hun verkiezing gerechtigd is? Ook kijken we wat ze beide in de toekomst zullen mogen verwachten. Of zie ik dat fout ? *mod* airco op zich inderdaad niks verkeerd ... Het afwijken naar de GP van Monaco van binnen 2 weken is heeft echter geen verband meer met topic ... Maar ja, nobody is perfect, zeker ik niet ![]() Last edited by airco; 16-05-2002 at 20:01. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|