![]() |
|
#31
|
||||
|
||||
Hoe slap zijn die dtm autos hun dak? Je kan die gewoon met de hand uitdeuken. Lijkt me niet zo veilig.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#32
|
||||
|
||||
De rijders zitten nog altijd in hun rolkooi he, denk maar aan de crash van Dumreck op zandvoort in 2004.
|
#33
|
||||
|
||||
Vandaag weer een race met een hoog "botsauto gehalte" achteraan het veld, vooral dan tussen audi's onderdling
![]() aan de kop van de race een knappe stategische zege voor de mercedes boys, ik vind het leuk om Paffett terug (met goed matriaal) vooraan te zien. Wel nog wat grappig naar het einde toe, Spengler wou blijkbaar nog blijven verder pushen, terwijl Paffett al wou beginnen te cruisen naar de zege. Maar goed dat de mercedes troeppen nog hebben ingegrepen, anders was er misschien nog een audi met de zege gaan lopen. Verder weer een schandalige race van Ralf, de 3 andere wagens rijden in de top 5 terwijl hij moeite heeft met de jahres wagens in te halen. Green heeft dan (samen met Engel) nog even laten zien hoe het wel moest. In het kampioenschap zit nog alles dicht bij elkaar, maar het was dan ook nog maar de 2de race vandaag. ![]() |
#34
|
||||
|
||||
Quote:
Vervolgens van achteren starten en tiende worden. Pas op het einde draaide hij bijna dezelfde sectortijden als Paffett/Spengler. Iets wat Norbert Haug tijdens de persconferentie benadrukte en dat hij zich bij Ralf verontschuldigde voor de slechte motor
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#35
|
|||
|
|||
Quote:
|
#36
|
|||
|
|||
Misschien heeft men niet direct de toestemming gekregen van de DMSB om de motorwissel uit te voeren?
|
#37
|
||||
|
||||
Alle dan, hij zal nog genoeg kansen krijgen om zich te bewijzen.
|
#38
|
||||
|
||||
Op racingworld stond te lezen:
Quote:
![]() Wel een mooie zege van Green, vooral het einde van de race was echt spannend, zeker toen ook de achterblijvers konden terug komen ![]() |
#39
|
||||
|
||||
Dit zijn wedstrijden waarbij je op het puntje van je stoel/bank zit te kijken. Het bewijs dat je met twee merken en 2008 spec.-auto's boeiende wedstrijden kunt leveren is gisteren wel bewezen. Zowel Norbert Haug en Dr. Ulrich lieten het spel aan hun rijders over. Zij besloten in de slotfase geen radiocontact meer te hebben. Het was ieder voor zich. DTM Norisring 2009 gaat een klassieker worden. Het bewijs dat je veel merken voor een goed kampioenschap nodig hebt is afgelopen weekend wel om zeep geholpen.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#40
|
||||
|
||||
Spot uw webmaster: http://www.dailymotion.com/video/xae...-dtm-2009_auto
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#41
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#42
|
||||
|
||||
Helaba, ik had even daarvoor wel nog een brandblusser vast
![]() En Lauda was niet echt spraakzaam.... Ik moet ook vermelden dat de eerste race na DTM een Formule Ford race was. Op exact dezelfde plaats is Cunill van de baan gevlogen. Drie wielen scheef en een 4de wiel dat met ophanging een stuk verderop lag. Piloot was trouwens ok. Beelden hiervan heb ik nog niet gevonden. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|