![]() |
|
|
|||
|
|||
Maar de 24u is wedstrijd van Belgian GT, dus zouden ze toch harder mogen?!
|
||||
|
||||
Quote:
Ze moeten trouwens ook op Michelin rubber rijden.
|
||||
|
||||
Nu moet je niet kijken of ze uit desmc of btcs komen. Want voor hun is het een wedstrijd buiten desmc of btcs dus andere regels, ze doen zelfs niet mee aan BGTC dus worden ze daar ook niet in opgenomen. Ik vraag me alleen af of ze nu meer geluid mogen maken, want ze rijden geen desmc wedstrijd.
En hoe snel is een clio rond zolder? Want wat als een paar clios het wel halen die normtijd en andere dan weer niet omdat ze bv tragere rijders hebben, maar wel de zelfde auto hebben? |
|
|||
|
|||
Vanaf het moment dat er één piloot van een ingeschreven clio onder de 1.53 (2.08 in de regen)komt is de auto (en de rest van de piloten op die auto) gekwalifiseerd.
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg |
|
||||
|
||||
voor de 24 uur: Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gaan de piloten die nu DSMEC rijden met een VAS-licentie dan nog toegelaten worden ? |
|
||||
|
||||
ze krijgen een daglicentie.
|
||||
|
||||
Mijn eerste gedacht ... Hoe lang gaat dat duren ?
Ik moet Razornord bijtreden in zijn overpeinzingen. Als DSMEC echt zo dom is om nationaal te gaan (onder de vlag van RACB dus), valt te vrezen voor hun kampioenschap ! |
|
|||
|
|||
Quote:
Meer niet! Buiten dan de VW FunCup, 2CV, SmartCup, ClioCup??? Mvg |
|
||||
|
||||
Misschien krijgen die volgend jaar een nationale licentie door ervaring in een volledig seizoen dsmec
|
||||
|
||||
Voila Bart, zo denk ik er ook over.
Het is nog veel te vroeg om nu al te beginnen jammeren over 2010. Ik kan jullie verzekeren dat het er allemaal mooi zal uitzien en dat het publiek opnieuw zal krijgen waar het recht op heeft. Om dit alles in gang te zetten was het heel belangrijk eerst de 24H te redden, iets wat nu dus gedaan is. Dries |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Gisteren is toch alles officieel bekend gemaakt tijdens de persconferentie te Circuit Zolder.. Of heb ik nu gedroomd dat ik daar was?
|
|
|||
|
|||
Thomaske, ik zeg niet dat ge fout zijt maar enkel dat mijn post waar ge naar verwijst al op 3 juli geschreven is.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|