![]() |
|
|
||||
|
||||
Piquet zegt bye bye...
...nog voor Renault de kans kreeg om hem officieel een schop onder zijn kont te kunnen geven.
Als je de verklaring van Piquet op z'n website leest, is hij niet mals voor Flavio en Renault, en ondanks zijn naam, moet je hem wel nageven dat hij het zowiezo nooit makkelijk heeft gehad. Ronddraaien in een team dat maar rond één coureur draait, het is duidelijk iets waar enkele Brazilianen al mee hebben moeten leven. De nieuwe testlimieten van de FIA hebben hem ook geen deugd gedaan. Aangaande Flavio, ik denk dat Kovalainen daar ook wel min of meer over kan meespreken na z'n F1-debuut in 2007.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Spijtig dat hij er niet meer bij is, maar van de andere kant maakt het niets uit.
Het draait daar toch alleen maar rond Alonso. Ik zou Piquet wel eens willen zien in een wagen wat goed gaat, en een team waar hij zich goed in voelt. Het zal nog eens een leuke bezigheid zijn om de stoelendans voor 2010 te volgen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat betreft Piquet Snr...............die zit eerste rangs bij BMW valt me nu in. Denk aan de wereldtitel met Brabham ergens in de vroege jaren tachtig. Zo gek is dat gerucht nog niet in de Telegraaf.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Eigenlijk wel ja, er doen al zovele geruchten de ronde ...
![]()
|
||||
|
||||
Zouden contacten meer dan 25 jaar ver dragen? Zou me verbazen. Het zal BMW wel vooral te doen zijn om wie brengt er het meeste geld mee en wie zorgt heeft de beste middenlange termijn garantie in zijn dossiertje staan. Niet?
|
|
|||
|
|||
Ik heb de race dit weekend niet gezien, maar op papier heeft Grosjean het niet slecht gedaan: 10de tijdens vrije training op zaterdag, 14de tijdens kwalificatie, 15de tijdens race. 9de snelste ronde tijdens de race, sneller dan Alonso!
Geen slecht debut vooral als je vergelijkt met Badoer. Last edited by gwyllion; 25-08-2009 at 11:14. |
|
||||
|
||||
Das nog het ergste, een debutant met een slechtere wagen doet het beter dan badoer..
![]() bwa ik zou nu niet te rap de prestaties van Grosjan en Piquet vergelijken, ik denk dat piquet heel wat meer kan, maar hij het niet kon laten zien bij renault. |
|
||||
|
||||
het verschil is dat Grosjean en Alguersuari dit jaar al competitief hebben gereden, Badoer heeft zelfs nauwelijks getest
|
||||
|
||||
Piquet heeft toch nog tot minstens laat de jaren '90 goede contacten met BMW blijven houden. Zie de deelnames in de 24 Uren van Le Mans en Francorchamps met de fabriekswagen...
|
|
||||
|
||||
Opvallend: http://www.autosport.com/news/report.php/id/78195
Quote:
|
|||
|
|||
Na McLaren staat Renault blijkbaar op de shit lijst van FIA.
|
|
||||
|
||||
okay, hier is iets vies aan de gang; het officiele statement van Nelson Piquet Jr. waarin hij bevestigt dat Renault hem vroeg te crashen in Singapore:
http://www.f1sa.com/index.php?option...075&Itemid=219 Tijd voor een nieuw schandaal.
|
||||
|
||||
Ik herinner mij dat er destijds wel gezegd werd "wat een geluk voor Alonso dat Piquet net dan crashte, maar zoiets kan je echt niet op voorhand plannen"...
Wèl dus. Aiaiai, als dat kan en gebeurt, durf ik er mijn hand niet voor in het vuur steken dat dit een taktiek is die misschien nog wel gebruikt geweest is... Wat een circus zeg! |
|
||||
|
||||
Zo klonken we destijds:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Last edited by Sennake; 10-09-2009 at 23:11. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |