![]() |
|
|
||||
|
||||
Skylimit races 08/08/09
Was weer een leuke racedagje.
Binnenkort zet ik een verslagje op mijn site. Sorry, veel video heb ik niet deze keer. Camera (sony handycam) viel steeds uit na de start (zal al te veel moeten verduren hebben onboard de vorige races). 'k zal eens moeten uitkijken naar een nieuw systeem. Heeft er iemand foto's (video's) gezien van de races ?
|
|||
|
|||
Na af en toe eens te rijden tijdens de trackdays heb ik zaterdag voor de eerste maal deelgenomen met mijn Mazda aan de 200km race
![]() Het begon nogal slecht: Door mijn onervarenheid op slics ging ik tijdens de derde ronde van de kwalificaties eruit ![]() Tijdens de middag hebben we dit euvel trachten op te lossen. Om 13u00 ben ik dan nog even de baan opgegaan en bleek alles in orde te zijn. Tijdens de race zat ik direct in het goede ritme en kon ik vrij snel een aantal plaatsen goedmaken. Na een goed uur rijden kreeg ik via het pitbord door dat ik ondertussen naar een 5e plaats opgeklommen was. Het bijtanken verliep perfect en ik kwam terug de baan op achter de Alfa van Gijsbrechts en de BMW van Istas. De alfa kon ik terug inhalen, maar de BWM was nogal ver weg. Tijdens het eerste uur had ik hem echter gedubbeld en vermits de pitstop goed verlopen was dacht ik dat ik er nog wel voor zou liggen en nam dus zeker geen risico's. Toen de race afgevlagd werd was ik stikkapot maar tevreden dat we het einde hadden gehaald. Toen ik uitstapte was ik stomverbaasd : we waren namelijk zonder het te weten derde geëindgd in onze klasse ![]() Een dag die in mineur begon is dus nog schitterend afgelopen. Aan deze dag komt er zeker nog een vervolg. Bij deze zou ik Andy en zijn team willen bedanken voor het organiseren van deze fijne dag. Verder zeker ook Kristof en Steven die de Mazda goed verzorgd hebben en Luc Istas voor het delen van de box. Mocht er iemand foto's hebben van de Mazda dan zou ik hier graag van horen. Onze fotograaf moest op het laatste moment spijtig genoeg afzeggen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Heeft er soms iemand al rondetijden etc... van zaterdag gevonden?
Meestal op www.raceresults.nu, maar deze keer (nog) niet? |
|
|||
|
|||
Ja Sir Kwietje, het was dat rood dingske met nummer 38.
|
|
||||
|
||||
eentje heb ik er zeker, maar zal morgen eens kijken, denk wel dat ik hem een paar keer heb, als je even je email of msn in priveberichtje zet, stuur ik ze wel door
![]() ![]()
|
|