![]() |
|
|
||||
|
||||
DTM Donington : ALESI !
Jean Alesi heeft 3e manche DTM gewonnen
2e was ABT
|
||||
|
||||
Re: DTM Donington : ALESI !
Quote:
|
||||
|
||||
olivier had precies weer veel geluk
![]() ![]() foto: DTM
|
||||
|
||||
had ik toch niet verwacht van alesi
hij leek mij (cf frentzen) toch ook in een neerwaartse spiraal te zitten wb zijn carriere we mogen hem dus zeker nog niet afschrijven chique dinges alesi maarten
|
||||
|
||||
Alesi heeft toch nog heeeel mooie dingen laten zien, zowel in de Prost als in de Jordan.
Complete pechdag voor Opel trouwens: Winckelhock die niet wegraakt bij de start van de qualificatierace. Uwe Alzen (Mercedes) knalt er met zo'n 120 per uur vanachter op. Beide wagens goed voor de schroothoop. Scheider raakt Reuter bij een manouver om de gespinde Tomczyck (Audi) te ontwijken. Scheider out, Reuter verder met een gehavende Opel. Oliviers deur krijgt kuren. Reuter valt uit met mechanische problemen (op een tweede plaats liggend) op een viertal ronden van het einde. Alain Menu krijgt in de voorlaatste ronde een klapband, en valt van de tweede plaats terug naar de achtste... Gevolg, geen punten voor Opel, die er nochtans wel stonden: pole voor Reuter, derde in de qualificatierace met Reuter... Jammer 1. Alesi (Mercedes) 2. Abt (Audi) 3. Ekström (Audi) 4. Albers (Mercedes) 5. Wendlinger (Audi) 6. Fässler (Mercedes) Stand: 1. Aiello 25ptn 2. Alesi 17ptn 3. Ekström ... Schneider 7ptn allé, das wat er nog in mijn hoofd zit, als het niet volledig juist is, sorry daarvoor... ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|