![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Waar je wél een regel op moet zetten: het afsnijden van de eerste bochten na de tunnel. Bij mij komt er dan altijd 'circuit afgesneden/ongeldige ronde), maar ik dénk dat je die regel ook kan afzetten en gewoon vollenbak rechtdoor peren....
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De muur raken betekent bij mij altijd verlies van tijd....de muur niet raken is stukken beter...probeer maar es uit zou'k zo zeggen
![]()
|
||||
|
||||
ja, als je zonder onverwoestbaarheid rijdt, he. Als je toch geen damage kunt oplopen, waarom zou je dan nog voorzichtig zijn, je kan gewoon blíjven leunen en erdoor vlammen.
|
|
||||
|
||||
mja
licht raken kan inderdaad een goeie tijdswinst opleveren ... als damage aanstaat natuurlijk ... dan zijn de wieltjes rap geplooit he ![]()
|
||||
|
||||
Bij mij staat damage aan.
Om de 2-3 ronden moek we lff de pits gaan opzoeken ![]()
|
||||
|
||||
Ondertussen ontdekt dat ik mijn tijd gereden heb met dubbel zoveel fuel onboard als FleaBite. Wat wel in zijn voordeel pleit is zijn low-budget toetsenbordje waarmee je niet tegelijk kan sturen én gas geven én schakelen. Twee toetsen tegelijk induwen is echt wel het maximum
![]() |
|
||||
|
||||
ondertussen op de A1-ring ... Airco presents you 1.09.420
![]() tis wel mee de ferrari van schumacher, mor kom ...
|
||||
|
||||
Kdenk dak al sneller ben geweest dan da zenne, maar ik zoiet natuurlijk ni bewijzen hé. Dus dan post ek dien tijd gewoon ni hé
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
mja, kan er misschien al is iemand een klassementje opstelle ofzo?
|
||||
|
||||
Niemand houd u tegen hé perre
![]()
|
||||
|
||||
Nee, das waar. Maar kwou dak den tijd had. Kan af en toe wel naar hier kome, maar meer dan da doe kik tegewoordig ni onlaain. Veel werk voort school en nog een bekke de knappe gast gaan uithange tusse het mooi vrouwvolk hé.
![]()
|
||||
|
||||
jaja dat laatste zeker....
Hoe komt het toch dat ik dat ni geloof... Maarkom, as exames = finished, misschien is tijd voor maken, misschien...
|
||||
|
||||
Djiezes, tis daarom dat
![]()
|
|