![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
superleague Zolder 17-18/9
geen Bourdais in Zolder:
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#2
|
||||
|
||||
Koprol eerste linkse: http://www.youtube.com/watch?v=O01cN9GK_rw
Niemand aanwezig geweest? Toch wel opmerkelijk dat er een volbloed Chevy GT1 rondreed en hier niemand iets van heeft gepost. Zelfs in een "Le Mans" achtige livery terwijl dit eigenlijk de Sporza Kermit de kikker C5 is van enkele jaren terug ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#3
|
|||
|
|||
Ik ben er geweest. Die C5R blijft een mooie wagen! Hij heeft inderdaad de originele livery van het officiële met natuurlijk de sponsors van rudolph racing.
Die andere wagen was precies zijn achtervleugel al kwijt van voor de crash. Ik dacht gisteren eerst dat Doornbos daar achterop gereden was, maar blijkbaar was het toch anders.
__________________
www.krisgilissen.net Last edited by RKG; 19-07-2010 at 08:23. |
#4
|
|||
|
|||
De andere wagen (Sevilla) was ook al betrokken in de crash met Craig Dolby op de rechte lijn voor start en finish nadat hij een tik kreeg van de Liverpool wagen. Het verliezen van de achtervleugel in het eerste incident en de daarbij horende ongemakken zouden dus wel eens de aanleiding kunnen hebben gegeven voor de crash met Doornbos.
Last edited by JCE.72; 19-07-2010 at 09:12. |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Nog een plaatje dat ik op vrijdag heb geschoten. ![]() Joël. |
#6
|
|||
|
|||
sjieke foto!!!
__________________
www.krisgilissen.net |
#7
|
||||
|
||||
Dit is inderdaad de kermit wagen uit 2006.
. Er is vanuit het Rudolph kamp weinig publiciteit gezocht omdat het de eerste meters waren voor team en piloot. |
#8
|
||||
|
||||
Toch even ook mazda vermelden die geen respect hebben voor andermans eigendom en dan maar stickers op de buitenspiegels van andermans auto plakken. Geweldige antipubliciteit
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#9
|
|||
|
|||
inderdaad, dat was vrij irritant!
__________________
www.krisgilissen.net |
#10
|
||||
|
||||
Het mooiste dit weekend vond ik toch de DSC races. Veel deelnemers en mooie gevechten. Esra Van Elk was ook mooi
![]() Jammer dat Klaas Zwart beide races pech had, hij had anders even kunnen spelen met Marijn van Kalmthout. Jammer dat niet alle deelnemers van de Boss GP komen opdagen. Het zou een mooi veld geweest zijn. De DSOT is op de goede weg. Meer deelnemers dan vorige race. Enkel jammer dat de snelheid van de piloten (in dezelfde wagens) zo verschillend is. Geen spannende strijd tussen de Mazda's, geen groep Caterhams die rondenlang samen strijdt. Doe er nog wat auto's bij en je krijgt wel een groep waar het snelheidsverschil minder ver uit elkaar gaat liggen. |
#11
|
|||
|
|||
Idem hier, hele mooie competitie!
__________________
www.krisgilissen.net |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Voor de rest was de DSC in het algemeen natuurlijk top, mooie races met mooie wagens. De Youngtimers hadden ook een mooi gevuld veld, van lawaaierige ford Capri's tot een trabant die slechts 1 minuut trager was dan de rest van het veld. De superleague wagens zijn wel mooi om te zien voorbij scheuren maar de onderlinge strijd viel wat tegen. Nu nog wat meer DSOT wagens waarbij de tijden wat dichter naar elkaar toe groeien, wat wel zal gebeuren naarmate verschillende piloten wat meer ervaring opdoen op circuit en dan denk ik dat we een mooi gevuld weekend hebben met voor ieder wat wils. |
#13
|
||||
|
||||
Inderdaad, DSC heeft mij zowel zaterdag als zondag kunnen boeien.
Waarom hebben ze die trouwens afgesplitst? Want vroeger reden die toch altijd samen? Heb het eigenlijk niet zozeer meer opgevolgd de laatste jaren. Maar samen zouden ze toch aan een mooi startveld komen van +- 60 wagens? Zoals de goeie ouwe Belcar van toen. ![]() |
#14
|
|||
|
|||
Quote:
__________________
www.krisgilissen.net |
#15
|
||||
|
||||
En in Assen en Zandvoort? EDIT: Blijkbaar dus enkel Spa, heb er te snel over gelezen.
![]() Last edited by Belle; 19-07-2010 at 22:27. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|