![]() |
|
|
||||
|
||||
Saaie Ferrari's ? ....
Quote:
Na de Oostenrijkcrisis werden er wat pikante vragen gesteld waarop altijd in het voordeel van Ferrari werd gesproken onder de toon van 'dit is nu eenmaal F1 van de laatste, pakweg 20 jaar'. Iedereen is nu natuurlijk bezig over hoe saai F1 niet wordt, dat de winnaar bijna altijd een Ferrari is. Dan keer je je nogal vlug tegen Todt en co (remember '98; McLaren dominant, iedereen plots de Silberpfeile beugekeken) Wat Frank Williams hier -volgens mij- heel mooi verwoordt, is toch wel de kern van de waarheid: Niet Ferrari moeten we uitjouwen, maar de concurrentie die een seconde achter liggen en geen weerwerk kunnen leveren, hoewel ze de middelen ervoor hebben. Dat is hún crisis. En het wordt verdomde tijd dat daar iets aan gedaan wordt.
|
||||
|
||||
the hard truth inderdaad ...
de teamorders maken het geheel nog slechter, maar de teamorders zijn niet de hoofdzaak van de crisis. Ik vraag me eerlijk gezegd nog af hoe lang topmerken als Mercedes het nog uithouden zo ... Ze zijn een massa te traag, en veel erger nog ... hun naaste concurrent in duitsland doet het veel beter ... BMW presteert dan wel toch vind ik dat ze hun ambities maar laag stellen ... slechts 3 races moeten winnen in hun 3e seizoen ... dat is niet direct van een topambitie gesproken ... Maar met slechts 3 race-wins willen ze dan wel "a genuine championship contender" zijn ... volgens mij heb je weinig tot geen kansen op de titel als je slechts 3 GP van de 17 wint in een seizoen, maar dat is dan ook mijn mening maar he. airco
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik meen mij toch te herinneren dat BMW in hun derde seizoen voor de titel wilde gaan, dat was toch de ambitie van het eerste jaar als ik mij niet vergis
1ste jaar = leerjaar 2de jaar = jaar met overwinning(en) 3de jaar = gaan voor de titel of vergis ik mij?
|
||||
|
||||
ik dacht idd ook zoiets. Daarom ook dat FW verklaart dat ze dus 'way off course' zitten
|
|